Skocz do zawartości

mocowanie maski


beben

Rekomendowane odpowiedzi

Moze rozwiazaniem jest założenie takiego 'chwytaka powietrza' jak jest w evo? Tylko ... czy wtedy chłodzenie IC sie nie pogorszy?

 

A tam jest jakis chwytak powietrza na masce? Wydawalo mi sie, ze raczej wylot powietrza z komory silnika. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze rozwiazaniem jest założenie takiego 'chwytaka powietrza' jak jest w evo? Tylko ... czy wtedy chłodzenie IC sie nie pogorszy?

 

A tam jest jakis chwytak powietrza na masce? Wydawalo mi sie, ze raczej wylot powietrza z komory silnika. :)

 

Przyznaje sie - nie wiem, jaką role to pełni w EVO ... :)

 

Chodzi o takie cos:

http://cgi.ebay.co.uk/04-05-Subaru-Impreza-CARBON-FIBER-BONNET-Hood-Scoop-STi-/370484906284?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item56429f092c#ht_11233wt_1008

 

SI04BMBRZSCP__3_.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jest wylot gorącego powietrza spod maski i nie nadaje się do chłodzenia TMIC, żeby takie coś założyć trzeba się przesiąść na FMIC tak jak w Evo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabio, zamiast od NA to lepiej zamiast wlotu wstawić taki rewers jak na fotce wyżej - opory żadne i lepsze chłodzenie silnika.

Jak u ciebie.

Bialy z czarna maska w karbonie, sam wyglad bedzie wtedy zrywal przyczepnosc na 4 biegu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIMC odpada przy tym co mam teraz, NA tym bardziej ze względów wizualnych. Zbyt długo chorowałem na urnik żeby go teraz kastrować :twisted: .

 

Najbliżej jestem aeorocatchy bo wyglądają naprawdę estetycznie, trochę mi karbonowa maska chodzi po głowie 8) . Mam taki zestaw na evo i bardzo fajnie to wygląda :mrgreen:

 

-- 1 kwi 2011, o 11:39 --

 

zdecydowałem się na aerocatche. Trudno dwie dziury więcej w masce różnicy nie zrobią :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Problem wystepuje nie tylko jak sie ma kurnik.

U mnie też maska ma wyrażne drgania i juz raz miałem akcje jak jadący z przeciwka TIR pomógł sie odpiąć masce.Naszczęście zdążyłem szybko sie zatrzymać więc obyło sie beż szkód.

 

to chyba jest tak- ten typ tak ma... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W foresterze 06, bez kurnika nawet można liczyć na mocne wrażenia :wink: . Jadąc powiedzmy w ok 180-200 km/h niemiecką autostrada dwukierunkową, w momencie mijania się z tirem, maska rwie do góry niczym Adaś z Wisły. Widać taka po prostu uroda subaru :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Miałem właśnie założyć podobny wątek. U siebie tez ostatnio zaobserwowałem falowanie maski przy prędkościach powyżej 100km/h, a przy podmuchu bocznym - mega spore. :shock: Raz nawet, kiedy zamknąłem ją z małą siłą, wyskoczyła w czasie jazdy z zatrzasku, ale zatrzymała się na "skoblu". Auto na pewno bezwypadkowe, więc wszystkie elementy ori. Czy rzeczywiście konieczne jest dodatkowe zabezpieczenie czy jednak przy silnym zamknięciu nic nie powinno się stać? :roll:

 

-- 12 mar 2012, o 16:59 --

 

Podczas wczorajszej trasy, przy mega bocznym wietrze, znowu obserwowałem falującą maskę... :shock: Na szczęście nie otworzyła się, ale jestem coraz bliższy założenia owych spinek... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...