Skocz do zawartości

mocowanie maski


beben

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest jakiś sposób żeby poprawić mocowanie maski w Sti 07? Ostatnio jechałem przez chwilę autostradą, niemiecką oczywiście i przez przypadek rozpędziłem się do ok 180-200. Nawet mnie przez chwilę podkusiło żeby pociągnąć dalej i zobaczyć co ten białas może ale na przeszkodzie stanęła maska. Sprawiała wrażenie gotowej do lotu i nie powiem zniechęciła mnie do dalszego szarżowania.

 

Pytanie czy da się coś z tym fantem zrobić nie dziurawiąc maski celem zamontowania zapinek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to co jest ku...a :shock: :?: To znaczy, że istnieje możliwość niekontrolowanego otwarcia maski? Ja mam buga a nie hawka i zdarza mi się leciec czasami w okolicach 2,5 złotego i do tej pory mam szybę i dach, fakt, że powyżej 170 może 180 rezonuje - dziwny dzwięk ale to może przez wlot IC jest wywołane . Może w bugu też jest padlina w tej kwestii :?:

A swoją drogą twój hawk nie był walony przodem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bakupno chciałbym tego uniknąć, ale jak nie będzie wyjścia to może się zdecyduje

 

Helmut nie wiem jak Bryku ale ja mu klapsa w twarz nie sprzedałem, on chyba też nie :mrgreen:

 

Nie wiem czy istnieje realne zagrożenie otwarcia maski :?: :roll: , ale ja czuję mocny dyskomfort widząć maskę falującą i podniesioną o dobry centymetr (patrząc na szczeliny), do 160-180 jest ok ale powyżej mam cykora. Wszystko przez duży kurnik, który jest jak żagiel :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz gorzej niż ja u mnie nie podnosi chyba ale przypatrzę się dobrze następnym razem. A kurnik masz większy niż seria :?: Jeżei tak to trzeba uważać zamek seryjny jest pewnie liczony na seryjny kurnik + zapas i to pewnie spory ale jaki to tylko wide scrren eyes w Japanie wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurnik stawia potężny opór powietrza, ktoś to kiedyś mierzył i na dystansie 1/4 mili różnica w czasie przejazdu z kurnikiem i bez różniły się o ok.0,5sek :shock: To przepaść. Zresztą wystarczy sobie wyobrazić co by było gdybyśmy przy powiedzmy 200km/h otworzyli okno i wystawili taki kurnik trzymając go w rękach :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie zachowanie się maski to chyba standard .... w sti pewnie wrażenia są wyraźniejsze niż w wrx bo kurnik jest większy ...

ale dla uspokojenia - nie słyszałem jeszcze, żeby się komuś ta maska tak sama z siebie odwinęła na dach ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie zachowanie się maski to chyba standard .... w sti pewnie wrażenia są wyraźniejsze niż w wrx bo kurnik jest większy ...

ale dla uspokojenia - nie słyszałem jeszcze, żeby się komuś ta maska tak sama z siebie odwinęła na dach ;-)

 

 

 

w blobie i hawku tez jest roznica w wysokosci kurnika ??sti vs wrx ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie słyszałem jeszcze, żeby się komuś ta maska tak sama z siebie odwinęła na dach ;-)

ani ja

mi w Forku (zalozony wlot z STi) tej zimy maska wyskoczyla z zatrzasku, ale na szczescie nie odwinela sie :o

szybkosc nie byla duza (ok. 120 km/h), ale kilka TIRow jechalu naprzeciw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do swojego bloba założyłem kurnik od STI i od 130km/h maska przestawała o jakieś 15mm nad błotniki. Autentycznie bałem się jeździć z większymi prędkościami. Założyłem Aerocatch i maska nadal się podnosi, ale teraz nie boję się zapier... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak latałem sti 04 (ma chyba największy kurnik) codziennie po autostradzie ,to faktycznie przez pierwszych kilka tygodni po zakupie srałem w gacie patrząc na maskę przy dużych prędkościach ,ale potem wpadłem na wspaniały pomysł i zacząłem powyżej 200 patrzyć w górę i pomogło :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawiała wrażenie gotowej do lotu i nie powiem zniechęciła mnie do dalszego szarżowania.

Nie panikuj! Nie odleci. Moja wytrzymała wiele więcej. Ale fakt, że założyłem spinki, tylko, że kupiłem maskę z dziurami i musiałem je zagospodarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak latałem sti 04 (ma chyba największy kurnik) codziennie po autostradzie ,to faktycznie przez pierwszych kilka tygodni po zakupie srałem w gacie patrząc na maskę przy dużych prędkościach ,

 

Wiekszym problemem jest mijanie tira na wąskiej drodze jadac znaczna prędkością :) Pierwsze pare razy miałem wrazenie, ze maska odfrunie.

 

Mi odskoczyła maska dwa razy - oczywiscie trzymala sie jeszcze na blokadzie. Zawsze po tym, jak maske domykał ktos inny. Jak sie nią porządnie walnie w czasie zamykania i potem jeszcze paluchami sprawdzi, czy jest dobrze domknieta to nie odskoczy. Przy duzych predkosciach widac solidne odchylenie (patrzac na szczeliny boczne) .

 

Moze rozwiazaniem jest założenie takiego 'chwytaka powietrza' jak jest w evo? Tylko ... czy wtedy chłodzenie IC sie nie pogorszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...