Jump to content

mocowanie maski


beben
 Share

Recommended Posts

Czy jest jakiś sposób żeby poprawić mocowanie maski w Sti 07? Ostatnio jechałem przez chwilę autostradą, niemiecką oczywiście i przez przypadek rozpędziłem się do ok 180-200. Nawet mnie przez chwilę podkusiło żeby pociągnąć dalej i zobaczyć co ten białas może ale na przeszkodzie stanęła maska. Sprawiała wrażenie gotowej do lotu i nie powiem zniechęciła mnie do dalszego szarżowania.

 

Pytanie czy da się coś z tym fantem zrobić nie dziurawiąc maski celem zamontowania zapinek?

Link to comment
Share on other sites

Jak to co jest ku...a :shock: :?: To znaczy, że istnieje możliwość niekontrolowanego otwarcia maski? Ja mam buga a nie hawka i zdarza mi się leciec czasami w okolicach 2,5 złotego i do tej pory mam szybę i dach, fakt, że powyżej 170 może 180 rezonuje - dziwny dzwięk ale to może przez wlot IC jest wywołane . Może w bugu też jest padlina w tej kwestii :?:

A swoją drogą twój hawk nie był walony przodem :?:

Link to comment
Share on other sites

bakupno chciałbym tego uniknąć, ale jak nie będzie wyjścia to może się zdecyduje

 

Helmut nie wiem jak Bryku ale ja mu klapsa w twarz nie sprzedałem, on chyba też nie :mrgreen:

 

Nie wiem czy istnieje realne zagrożenie otwarcia maski :?: :roll: , ale ja czuję mocny dyskomfort widząć maskę falującą i podniesioną o dobry centymetr (patrząc na szczeliny), do 160-180 jest ok ale powyżej mam cykora. Wszystko przez duży kurnik, który jest jak żagiel :twisted:

Link to comment
Share on other sites

To masz gorzej niż ja u mnie nie podnosi chyba ale przypatrzę się dobrze następnym razem. A kurnik masz większy niż seria :?: Jeżei tak to trzeba uważać zamek seryjny jest pewnie liczony na seryjny kurnik + zapas i to pewnie spory ale jaki to tylko wide scrren eyes w Japanie wiedzą.

Link to comment
Share on other sites

Kurnik stawia potężny opór powietrza, ktoś to kiedyś mierzył i na dystansie 1/4 mili różnica w czasie przejazdu z kurnikiem i bez różniły się o ok.0,5sek :shock: To przepaść. Zresztą wystarczy sobie wyobrazić co by było gdybyśmy przy powiedzmy 200km/h otworzyli okno i wystawili taki kurnik trzymając go w rękach :twisted:

Link to comment
Share on other sites

takie zachowanie się maski to chyba standard .... w sti pewnie wrażenia są wyraźniejsze niż w wrx bo kurnik jest większy ...

ale dla uspokojenia - nie słyszałem jeszcze, żeby się komuś ta maska tak sama z siebie odwinęła na dach ;-)

Link to comment
Share on other sites

nie słyszałem jeszcze, żeby się komuś ta maska tak sama z siebie odwinęła na dach ;-)

ani ja

Link to comment
Share on other sites

takie zachowanie się maski to chyba standard .... w sti pewnie wrażenia są wyraźniejsze niż w wrx bo kurnik jest większy ...

ale dla uspokojenia - nie słyszałem jeszcze, żeby się komuś ta maska tak sama z siebie odwinęła na dach ;-)

 

 

 

w blobie i hawku tez jest roznica w wysokosci kurnika ??sti vs wrx ??

Link to comment
Share on other sites

nie słyszałem jeszcze, żeby się komuś ta maska tak sama z siebie odwinęła na dach ;-)

ani ja

mi w Forku (zalozony wlot z STi) tej zimy maska wyskoczyla z zatrzasku, ale na szczescie nie odwinela sie :o

szybkosc nie byla duza (ok. 120 km/h), ale kilka TIRow jechalu naprzeciw...

Link to comment
Share on other sites

Do swojego bloba założyłem kurnik od STI i od 130km/h maska przestawała o jakieś 15mm nad błotniki. Autentycznie bałem się jeździć z większymi prędkościami. Założyłem Aerocatch i maska nadal się podnosi, ale teraz nie boję się zapier... :D

Link to comment
Share on other sites

jak latałem sti 04 (ma chyba największy kurnik) codziennie po autostradzie ,to faktycznie przez pierwszych kilka tygodni po zakupie srałem w gacie patrząc na maskę przy dużych prędkościach ,ale potem wpadłem na wspaniały pomysł i zacząłem powyżej 200 patrzyć w górę i pomogło :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sprawiała wrażenie gotowej do lotu i nie powiem zniechęciła mnie do dalszego szarżowania.

Nie panikuj! Nie odleci. Moja wytrzymała wiele więcej. Ale fakt, że założyłem spinki, tylko, że kupiłem maskę z dziurami i musiałem je zagospodarować.

Link to comment
Share on other sites

jak latałem sti 04 (ma chyba największy kurnik) codziennie po autostradzie ,to faktycznie przez pierwszych kilka tygodni po zakupie srałem w gacie patrząc na maskę przy dużych prędkościach ,

 

Wiekszym problemem jest mijanie tira na wąskiej drodze jadac znaczna prędkością :) Pierwsze pare razy miałem wrazenie, ze maska odfrunie.

 

Mi odskoczyła maska dwa razy - oczywiscie trzymala sie jeszcze na blokadzie. Zawsze po tym, jak maske domykał ktos inny. Jak sie nią porządnie walnie w czasie zamykania i potem jeszcze paluchami sprawdzi, czy jest dobrze domknieta to nie odskoczy. Przy duzych predkosciach widac solidne odchylenie (patrzac na szczeliny boczne) .

 

Moze rozwiazaniem jest założenie takiego 'chwytaka powietrza' jak jest w evo? Tylko ... czy wtedy chłodzenie IC sie nie pogorszy?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...