Skocz do zawartości

LORDSEQ

Użytkownik
  • Postów

    219
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Pilot
  • Zainteresowania
    Women (s) :) Zakazane rzeczy

Osiągnięcia LORDSEQ

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. NIkt nie odpowie ? Mam prawdopodobnie ten sam przypadek.
  2. Ciąg dalszy zmagań Pozbyłem się przeładowania, wymieniłem dolot do turbiny, uszczelki i podejrzane wężyki kolektora dolotowego, Sprawdzone dodatkowo czujniki to PCV i purge selenoid, Problem falowania pozostał ....
  3. Tak jak mówisz tylko widziałem ze 2x90 stopni. Generalnie nie porównywałem dokumentacji ale czy jest różnica w siłach przy np gt98 i wrx03?
  4. Witam, Właśnie się składa, że szukam informacji o dokręcaniu szpilek, trafiłem na ten wątek i komentarze niektórych przyprawiają mnie o mdłości,, -- jak się ktoś nie chce dzielić wiedzą to niech się nie odzywa a nie pisze o tym, że nie wolno. --- żenada, Service manuali jest w sieci mnogo. Jednak, jeśli używamy starych szpilek nie przechodzimy procesu rozciągania śrub, gdyż są one już rozciągnięte. -- Tego w manualu nie ma.
  5. Na samym niebieskim do masy samochodu 2,85v pozdrawiam MS Na biało niebieskim do masy 2,5v pozdrawiam MS
  6. Hej, zajdę dziś do subaraka na pomiary , P0244 nic nie działałem, nie wiem jak się do tego zabrać ?
  7. Ostatni pomiar był między białym a niebieskim. Było lekkie wahniecie do 0,4 ale to mogło to być przez np lepszy styk. Natomiast spalanie w mieście jazda spokojna 15l na 100. chmury za sobą nie zostawiam. Przynajmniej nie zauważyłem :-)
  8. Szukam pomocy a nie się wymądrzam, w necie różne głupoty piszą. - a w manualach tych danych nie widziałem.
  9. Tak, ten błąd występuje u mnie przy depnięciu, przeciągnięciu któregoś z biegów, przeważnie od 4 w górę. Obserwowałem doładowanie i nie przekraczam 1,1bara. Generalnie mam przelot i zaraz za turbo nie mam wcale sondy. A więc sądzę , ze moze remaper coś kiepski był ? Bo defaultowo to w peeku powinno być 0,9 jak mnie nie myli pamięć ?
  10. Hej. Trochę nie było czasu ale dziś postaram się dokonać pomiarów.Na domiar złego wyskakuje mi p0244 na 4 biegu. Jestem załamany. Zrobiłem patent do pomiaru http://lordseq.neostrada.pl/subaru/DSC_1214.JPG I wyszło 0,35V bez względu na obroty. - silnik nagrzany, nie wiem czy to się powinno zmieniać ? ale jak korekcja jest 5x na sekundę to multimetr mógł tego nie wyłąpać ? Jeśli to jest parametr Rear O2 Sensor (V) to w pliku z logami widać wahania. Czyli można lambdę wykluczyć ?
  11. Nie mam kompa na podmiankę ,. Zrobiłem pomiary porządnym multimetrem i tak: Sonda: między czarnym a czarnym -2,5ohm Od strony auta: między żółto-czerw a białym 11,95v między czarnym(cienkim) a białym(cienkim) 0,35v Kabelki idą: (auto)żółt-czarw - (sonda) czarny (auto)biały - ( sonda ) czarny (auto)czarny - (sonda) niebieski (auto)biały - (sonda) biały znaczy sama sonda wg mnie nie powinna dawać napięcia jak jest odłączona,? Chyba ze jakoś inaczej miałbym to mierzyć ?
  12. Cztery ale zabij nie pamiętam na jakich kolorach
  13. Cześć, wrzucam nieco posegregowany log: http://lordseq.neostrada.pl/subaru/STI_log1.xls - może ktoś biegły w temacie zauważy jakiś problem, bo ja narazie oglądam filmy typu: www.youtube.com/watch?v=rjEGZ-4dsDY i idę zmierzyć lampdę Więc wyszło : Od strony samochodu : -9,6v i 2,8v sonda: 2,9ohm
  14. Poprawiłem link, Sama sonda była mierzona i ponoć ok, Natomiast od strony samochodu - tego nie testowałem, Reset kompa też nic nie pomaga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...