AMI Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Moze rozwiazaniem jest założenie takiego 'chwytaka powietrza' jak jest w evo? Tylko ... czy wtedy chłodzenie IC sie nie pogorszy? A tam jest jakis chwytak powietrza na masce? Wydawalo mi sie, ze raczej wylot powietrza z komory silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Moze rozwiazaniem jest założenie takiego 'chwytaka powietrza' jak jest w evo? Tylko ... czy wtedy chłodzenie IC sie nie pogorszy? A tam jest jakis chwytak powietrza na masce? Wydawalo mi sie, ze raczej wylot powietrza z komory silnika. Przyznaje sie - nie wiem, jaką role to pełni w EVO ... Chodzi o takie cos: http://cgi.ebay.co.uk/04-05-Subaru-Impreza-CARBON-FIBER-BONNET-Hood-Scoop-STi-/370484906284?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item56429f092c#ht_11233wt_1008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 No tym to sobie raczej nawiewu na tmic nie zrobisz Taka mala podpowiedz - Evo ma intercooler z przodu, nie u gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Chodzi o takie cos:http://cgi.ebay.co.uk/04-05-Subaru-Impr ... 233wt_1008 Obrazek To jest wylot gorącego powietrza spod maski i nie nadaje się do chłodzenia TMIC, żeby takie coś założyć trzeba się przesiąść na FMIC tak jak w Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 gwarantuje wam ze maska wam sie nie otworzy ... nawet jak bedzie jechali wg. licznika 260km/h+2cm z gorki pod wiatr ... Wkleje zdjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 beben, zeby nie kaleczyc maski jedyne rozwiazanie to FMIC i zamiana na maske od N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Fabio, zamiast od NA to lepiej zamiast wlotu wstawić taki rewers jak na fotce wyżej - opory żadne i lepsze chłodzenie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Fabio, zamiast od NA to lepiej zamiast wlotu wstawić taki rewers jak na fotce wyżej - opory żadne i lepsze chłodzenie silnika. Jak u ciebie. Bialy z czarna maska w karbonie, sam wyglad bedzie wtedy zrywal przyczepnosc na 4 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 FIMC odpada przy tym co mam teraz, NA tym bardziej ze względów wizualnych. Zbyt długo chorowałem na urnik żeby go teraz kastrować . Najbliżej jestem aeorocatchy bo wyglądają naprawdę estetycznie, trochę mi karbonowa maska chodzi po głowie 8) . Mam taki zestaw na evo i bardzo fajnie to wygląda -- 1 kwi 2011, o 11:39 -- zdecydowałem się na aerocatche. Trudno dwie dziury więcej w masce różnicy nie zrobią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 beben areocatche juz zamontowane :?: ? Jesli tak to podeślij jakieś foto, sam stoję jeszcze przed tym dylematem i ciekaw jestem jak to na białym tle się komponuje ?? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 na razie odpuściłem, strasznie duże są i trochę mi przeszło, ale cały czas wkurza mnie falowanie maski więc pewnie prędzej czy później bedę musiał je założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 do 230 KM/H napewno wytrzyma.... strach jest tylko wtedy jak nagle wiatr zawieje z przeciwnej do kierunku jazdy, wtedy kurnik taki gotowy do odlotu się robi....ale mój wytrzymał taką jazdę około 2 godziny non-stop... czego nie można powiedzieć o silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Problem wystepuje nie tylko jak sie ma kurnik. U mnie też maska ma wyrażne drgania i juz raz miałem akcje jak jadący z przeciwka TIR pomógł sie odpiąć masce.Naszczęście zdążyłem szybko sie zatrzymać więc obyło sie beż szkód. to chyba jest tak- ten typ tak ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Czytam i czytam... Dużo Was do tych Niemców jeździ Mi też na niemieckiej autostradzie 240 wytrzymała maseczka na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 W foresterze 06, bez kurnika nawet można liczyć na mocne wrażenia :wink: . Jadąc powiedzmy w ok 180-200 km/h niemiecką autostrada dwukierunkową, w momencie mijania się z tirem, maska rwie do góry niczym Adaś z Wisły. Widać taka po prostu uroda subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Problem wystepuje nie tylko jak sie ma kurnik. Dokładnie W moim N/A też maska się unosi przy dużych prędkościach. Chyba faktycznie STM :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 chyba w przypłynie fantazji zrobię sobie pierwszy zapinki na masce w foresterze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 chyba w przypłynie fantazji zrobię sobie pierwszy zapinki na masce w foresterze Polecam w szczególności dla zdrowia psychicznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 witam Panowie tak ma byc unosi sie i koniec..............u mnie tez nieraz lusterko warczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazejek Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 witam Panowie tak ma byc unosi sie i koniec..............u mnie tez nieraz lusterko warczy moze musisz je poglaskac to przestanie warczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 witam Panowie tak ma byc unosi sie i koniec..............u mnie tez nieraz lusterko warczy moze musisz je poglaskac to przestanie warczeć hehee głaskam je powietrzem przy większych prędkościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 znalazłem takie zapinki AeroCatch cena 220pln + wysyłka 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Miałem właśnie założyć podobny wątek. U siebie tez ostatnio zaobserwowałem falowanie maski przy prędkościach powyżej 100km/h, a przy podmuchu bocznym - mega spore. :shock: Raz nawet, kiedy zamknąłem ją z małą siłą, wyskoczyła w czasie jazdy z zatrzasku, ale zatrzymała się na "skoblu". Auto na pewno bezwypadkowe, więc wszystkie elementy ori. Czy rzeczywiście konieczne jest dodatkowe zabezpieczenie czy jednak przy silnym zamknięciu nic nie powinno się stać? :roll: -- 12 mar 2012, o 16:59 -- Podczas wczorajszej trasy, przy mega bocznym wietrze, znowu obserwowałem falującą maskę... :shock: Na szczęście nie otworzyła się, ale jestem coraz bliższy założenia owych spinek... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 jak ja normalnie zamkniesz to tez sie nic nie stanie :wink: W GR/GH jest gorzej z tym falowaniem, wlot powietrza jest usytuowany bardziej na środku maski i tam dopiero boczny/czolowy wiatr robi bajzel w psychice ... o Panie o Ludzie, tam dopiero falowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się