attylla Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witajcie Troszkę to trwało ale stało się. Nabyłem drogą kupna Tribece 2006 EU. Nurtuje mnie jednak jedna rzecz Przy wstępnej diagnostyce przed zakupem dowiedziałem się, że katalizator/katalizatory nie są już w pełni sprawne i gdy w końcu któryś z nich padnie to opluje mnie check engine. Jako że nie bardzo lubię tą kontrolkę postanowiłem się do tematu przygotować z wyprzedzeniem i stąd moje pytanie Czy znacie jakieś źródło gdzie można kupić/sprowadzić oryginalne choć nie koniecznie nowe? Czy w silniku 3.6 jest już inny wydech/katalizatory czy też można wykorzystać te od 3.6? Rozejrzałem się tu i tam i jedyne co udało mi się znaleźć to części do 3.6 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 katalizatory: porownaj numery czesci na opposedforces.com Zrodlo: Na tym forum moge polecic TYLKO ASO, chociaz... Moze rozejzyj sie za jakims rozbitkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 A po co Ci te katalizatory? Jak padną to wywal w pioruny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 a potem remap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 a potem remap? ano :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 attyllamoze to http://allegro.pl/subaru-tribeca-h6-kat ... 62128.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attylla Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 marek75 Ten widziałem ale na nie wzbudził mojego zaufania oceniając na wygląd. Wiem, że wygląd ma tutaj najmniejsze znaczenie ale... Może znajdę kogoś kto ma świeższe niż moje auto na części W każdym razie dzięki za czujność i pomoc co do wycinania i remap'u... to nie dla mnie takie "skróty" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Jak wymienisz na uniwersalne, to tez remap Jak znajdziesz ori, to spoko- tak czy siak ja bym wycial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 tak czy siak ja bym wycialdokładnie, tym bardziej że same korzyści z tego będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 tak czy siak ja bym wycialdokładnie, tym bardziej że same korzyści z tego będą Wiem, paszteta tez kastrowalem i silnik odzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Jak wymienisz na uniwersalne, to tez remap Odświeżę temat, a to dlaczego ma być robiony remap przy zastosowaniu katalizatora uniwersalnego, skoro druga sonda będzie rysować poprawną prace katalizatora o ile ten będzie dobrany odpowiednio do pojemności silnika? U mnie patrząc na odczyty z drugich sond, wygląda że tez niedługo wywali błąd P0420 i też będę się przygotowywał do wspawania dwóch uniwersalnych, ktoś może coś podrzucić gdzie w PL można kupić coś uczciwego oprócz Magnaflow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 nie pamiętam, posiadasz lubryfikację do LPG? ja dzięki lubryfikacji załatwiłem sobie caty, tyle że w Fordzie, ale też był 3.0 V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Samochód jest świeżo zagazowany, 2500km na LPG, to że się kończą katalizatory nie jest spowodowane LPG. Jak twoja lubfyfikacja była ustawiona na wysokie dawkowanie, to może. U mnie po przejechaniu 2500km płynu znikło około 350ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Jak twoja lubfyfikacja była ustawiona na wysokie dawkowanie, to może. U mnie po przejechaniu 2500km płynu znikło około 350ml. nie wiem jak u ciebie wygląda "regulacja" dawkowania, ale u mnie wtedy było małe pokrętło z którym zawsze dużo było zabawy (autem przejechałem jakieś 100kkm), a podczas jednego z serwisów, mechanikowi rozkręciło się na maxa, także mam nadzieje że technologia dawkowania została ulepszona, widziałem gdzieś automatyczne/elektroniczne podajniki. od samego gazu caty raczej nie siadają. wracając do tematu, też nie widzę przeciwwskazań do wstawienia innego typu cata. niejednokrotnie w innych autach wywala się caty, wstawia się sportowe, itp. chyba że ECU jest wrażliwy na takie podmianki, bo dokładnie wiemy jak zachowuje się Tribeca jak niedomaga jedna z sond. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez vtec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 od samego gazu caty raczej nie siadają Ogólnie siadają, niezależnie od rodzaju paliwa. W USA gdzie wyłącznie jeżdżą na Pb, 50% samochodów z przebiegiem powyżej 150k mil mają błąd P0420. Miałem Voyagera bez LPG z przebiegiem 300kkm i miałem kod P0420, miałem Pacifice z LPG z przebiegiem 300kkm, w tym 180kkm na LPG, kupiłem ją z wkręconymi tulejkami pod drugimi sondami, co oczywiście zapobiegało wyświetlaniu błedu P0420. Wymieniłem katalizator, przejechałem 20kkm na LPG do sprzedaży i zero problemów z katem a co najważniejsze, to silnik odzyskał moc. To samo będę chciał zrobić w Tribece, bo żadne półśrodki typu tulejki pod sondy, strumienice mnie nie interesują. a tak wyglądał kat od wlotu, ten większy kawałek wpadł przy obcinaniu. bo dokładnie wiemy jak zachowuje się Tribeca jak niedomaga jedna z sond. Jak niedomagają górne sondy to wiadomo, ale jak niedomagają dolne, to chyba oprócz Check nie ma różnicy w pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 tu jeszcze przy okazji poszukiwania stacji z dobrej jakości gazem w Wawie, znalazłem coś o lubryfikacji, jak i BRC http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 tu jeszcze przy okazji poszukiwania stacji z dobrej jakości gazem w Wawie, znalazłem coś o lubryfikacji, jak i BRC http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html Stary temat, nie wiadomo co było podawane jako lubryfikator, czy używał filtra powietrza itd. Powielasz stare bajki. I powiem Ci żeby szukać stacji z "dobrej jakości LPG" na internecie, to też masz pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Stary temat, nie wiadomo co było podawane jako lubryfikator, czy używał filtra powietrza itd. Powielasz stare bajki. I powiem Ci żeby szukać stacji z "dobrej jakości LPG" na internecie, to też masz pomysły. nie śledzę wszystkich for. Na stronach UOKIK nic ciekawego nie ma. To gdzie szukać takich informacji? Nikt znajomy nie ma LPG, sam dużo jeżdże i widzę jaki szajs jest na różnych stacjach. Dwa, na tych stacjach co czasem jest dobry LPG, za jakiś czas okazuje się że znowu jest lipa. Trzy, czasem na tej samej stacji przy pustym baku wchodzi 35l czasem 39l. Ostatnio zalałem w dwóch stacjach, jedną to ARGE pod Krakowem, druga Bliska w Bełchatowie, i w obu przypadkach wyjątkowo dużo km przejechałem. Irytuje mnie fakt braku sensownej kontroli LPG, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Dobra nie będziemy brnąc dalej w tym kierunku, bo to nie na temat, a wracając do tematu, to rozumiem że nikt z Was nie dopasowywał w PL katalizatorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Może to Ci pomoże - http://e-tlumiki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Na dniach będę wymieniał olej, to pomierzę średnicę rur i długość katów, wtedy zacznę szukać, ale wątpię żeby w PL było taniej jak w USA. Będę szukał katy na dwie sondy, coś ala ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Tu masz dobry sklep ale tanio nie jest - http://www.rockauto.com/en/catalog/subaru,2008,tribeca,3.6l+h6,1440442,exhaust+&+emission a może tu coś znajdziesz - http://www.andysautosport.com/hi_flow_catalytic_converter/subaru_tribeca.html Edytowane 7 Lutego 2017 przez artu-44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Tu masz dobry sklep ale tanio nie jest - http://www.rockauto....aust & emission dzięki za namiar, kupuje tam od 15lat ;-) dla przykłądu $59 za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artu-44 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Noooo i dobra cena!!! a z przesyłką wyjdzie około 800 zł za dwa. Ale one pasują ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Z tym wywalaniem katów to średni pomysł o ile jeszcze dzisiaj w PL może przejdzie, to pojedziesz do jakich germańskojęzycznych, haltną na parking, rurke w wydech wsadzą pomierzą i płacisz baardzo grube ojro kary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się