Jump to content

Kamis

Nowy
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About Kamis

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tuszyn
  • Auto
    Forester 2006 Tribeca 3.6 2008

Recent Profile Visitors

60 profile views
  1. Kamis

    Uszczelka drzwi

    U mnie też dokładnie w tym samym miejscu! Jak się dowiesz gdzie można kupić w miarę przyzwoitej kwocie to daj znać no i czy od B9 będzie pasować.
  2. Kamis

    Gaz w Tribece

    Widzisz moja żona ma do pracy 7 km... a w garażu garażuje kosiarkę nie ma miejsca na auto więc skrobać trzeba. Oby moje wytrzymały To fakt dobrze jest zrobione. Nie to co kiedyś wypalanie i przełączanie...ehh co za czasy.
  3. Kamis

    Gaz w Tribece

    Nie twierdzę, że jest mniej miejsca według mnie trochę by przeszkadzało przy wlewaniu pb. Dotrysk jest zależny od obrotów, na które ma wpływ użytkownik. Jeździsz spokojnie to nie tracisz beny. Na temperaturę nie mamy wpływu. A najwolniej silnik nagrzewa się na początku zanim się wsiądzie oskrobie szyby itd. Pózniej jak już się jedzie to temperatura w miarę szybko rośnie więc 5 st nie zrobi żadnej różnicy. No właśnie różne są zdania i wśród użytkowników jak i wśród gazowników. Np. W takiej firmie z netu Energy Gaz Polska cytowanej już kiedyś na tym forum nie preferują lubryfikacji a widziałem, że sporo Subaraków robili. Żółte mam w toyocie jeździ już 10 lat i nigdy nie było z nimi problemu. A według ciebie żółte słabsze?
  4. Kamis

    Gaz w Tribece

    Przymierzaliśmy cały zaczep i wydawało mi się, że będzie mało miejsca wiec zdecydowałem się na wkrętkę. Faktycznie moze to być upierdliwe i wkrętka zawsze może gdzieś zaginąć No ale cóż. Wtryski są pomarańczowe. To dobrze czy źle? Mechanior ustawił mi na 35 na moje polecenie. Czy 5 stopni zrobi różnicę nie wiem w każdym aucie miałem koło 35-36 stopni. W każdej chwili mogę to przecież zmienić. Jeśli natomiast chodzi o dotrysk to chodziło mi o to żeby przy większym obciążeniu silnika co jakiś czas dodał sobie benzyny. Nie zaszkodzi a może faktycznie wydłuży życie zaworów? Rzadko kiedy rozpędzam sie powyżej 130-140 km/h więc prawdopodobnie nie będzie w trasie zużywał Pb, a jak potrzeba wdepnąć to wtedy dopiero potrzebuje tak na prawdę wyższych obrotów i wtedy sobie łyknie troszkę benzynki
  5. Kamis

    Gaz w Tribece

    W piątek odebrałem od gazownika. Zatankowałem ok. 59 l więc chyba nie jest źle. Przy spokojnej jeździe mam nadzieję, że przejadę 400km więc od mojego "komina" dojadę prawie w każde miejsce w Polsce. Ustawienia dodatkowe, które prosiłem żeby wprowadził to 3500 obr./min dotrysk paliwa w stosunku 20% Pb na 80% LPG, Przełączanie na Gaz przy temperaturze 35 st C. Pozostałe parametry pozostawiłem fachowcom. Dodatkowo sygnalizacja braku oleju lubry. :
  6. No bo w sumie ile ma kosztować kawałek gumy... Myślę, że w 300-350 zamknie sie cała operacja chyba, że coś wyjdzie po drodze to wtedy trzeba będzie dopisać jedno zero na koniec tej sumki..
  7. Pewnie nie jest to za dobry pomysł ale miesiąc moze jeszcze wytrzyma... Muszę sobie tak to zaplanować żeby w razie co był zapas gotówki na naprawę bo co zrobić jak wyjdzie, że do regulacji? Przecież nie zamknie i nie powie przyjedź pan za miesiąc. Od razu motor na stół i działamy.
  8. Mechanik powiedział tak: Jak na razie nic sie nie dzieje nie wypada zapłon nie bierze oleju i takie tam to założyć gaz przejechać trochę i podjechać. Wiec zrobię tak jak mówił. Jaki koszt moze byc takiej usługi + materiał? Po majówce pewnie sie umówię na sprawdzenie. Dekielek rozrządu też mam do uszczelnienia bo się poci.
  9. U mnie na razie spokój. Chociaż ktoś tam „wysłuchał” zawór. Wczoraj zaprowadziłem do gazowania. Ciekaw jestem ile uda sie zrobić mil bez żadnych remontów. rozmawiałem z gościem, który w Łodzi prowadzi jeden ze znanych i polecanych warsztatów, który specjalizuje sie tylko w subaru to mówił ze jeszcze w 3,6 nie regulował zaworów. 3,0 co chwila robią ale 3,6 jeszcze sie nie zdażyło. W sumie zastanawia mnie, że silniki po przejechaniu 300 k wymagają jakiejś interwencji. Rozumiem w wanklu ale boxer? Fakt w mojej Toyocie avensis, która jeździła na LPG tez sie zawór wypalił ale od założenia gazu zrobiła bez żadnej lubryfikacji bez regulacji tylko wymiana filtrów ponad 240 kkm. i w cale nie miała lekko olej półsyntetyczny zmieniany raz na 2 lata -taki eksperyment - i jazda. Zero problemów. Wymieniony zawór i dalej śmiga. A autko ma 20 lat i nie chce sie popsuć. Prędzej go rudzielec zeżre niż silnik stanie...
  10. Farciarz Kolega coolczak niestety miał rację... Swoją drogą odnoszę wrażenie że 3-litrówki często trafiają do mechanika z takimi rzeczami.
  11. Kamis

    Gaz w Tribece

    Rozwalają mnie te różnice pomiędzy EU a USA Moze w Stanach nie pada deszcz tak często
  12. A jednak...No to grubo. Dzieki za odpowiedź.
  13. Kamis

    Gaz w Tribece

    Czy to znaczy że masz czujnik deszczu ?
  14. Kamis

    Gaz w Tribece

    Nie wiem tez sie zastanawiałem... moze po to żeby nie dziurawić kokpitu gdybym kiedyś sie rozmyślił ( w co wątpię ) i zdemontował LPG to nie zostanie dziura. Oglądałem tez twoje fotki. Też biorę pod uwagę to miejsce. W Forku mam nieco niżej centralkę i zdarza się że kolanem przełączę A tak z czystej ciekawości jakie zadanie ma ten przełącznik u ciebie obok centralki?
  15. Siemka! Jak się skończyła dalej ta historia? Mało kto pisze czy udało mu sie zwalczyć swoją bolączkę i co było przyczyną problemu, jak sobie poradził, co wymienił i takie tam... Jakis czas temu też miałem problem z wysokim ciśnieniem w układzie. Pękające węże, gotowanie płynu, wywalanie płynu przez zbiornik. Gdzieś na forum pisałem o tym problemie. Za cała sytuacje odpowiedzialny był korek chłodnicy....
×
×
  • Create New...