Jump to content

vtec

Użytkownik
  • Content Count

    315
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vtec last won the day on August 11 2013

vtec had the most liked content!

Community Reputation

37 Dobry

About vtec

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Mustang GT, 370Z

Recent Profile Visitors

725 profile views
  1. u mnie przy 130 było wczoraj 103 stopnie, także nie próbowałem szybciej jechać. Może zapodam również u siebie procedure odpowietrzania, bo napewno takiej nie przeprowadzałem przy ostatnim spuszczaniu płynu ... jest i diagnoza, uszczelka pod głowicą - tworzy się bańka powietrzna w układzie, dlatego układ nie wyrabia i przegrzewa się na wyższych obrotach , także silnik do remontu, wraz z regulacją zaworów, szlifem głowicy itp. autem można jeździć, ale tylko w cyklu miejskim, także termin mam na koniec miesiąca.
  2. zgodnie z filmikiem temp waha się u ciebie w okolicach 93-95. Może to był początek przejażdzki, poza tym bardzo spokojnej, przy której u mnie tez jest wszystko w normie? szkoda ze taki krótki Przy okazji może znajdziesz nagrać coś dłuższego. ciekaw jestem czy do tych 99 stopni dochodzi np. u Ciebie podczas deptania an trasie
  3. Bardziej interesuje mnie faktyczna temp odczytana z OBD Normą raczej nie jest 101 stopni, a zauważ z mojej wypowiedzi że dopiero powyżej odpala się kolejna lamka na konsoli, także charakterystyka temperatur normal ma rozstrzał pomiedzy 90, a 101 stopni.
  4. dziś poobserwowałem temperatury przez OBD. Ciekawie nie jest, tym bardziej że temp zewnętrzna nie pomagała (ok 30 stopni). Kolejna kratka poza normal odpala się powyżej 102 stopni. Podczas równej jazdy na trasie temp u mnie wahała się w okolicach 98-101 stopni. Każde mocniejsze depnięcie gazem i podchodziła do 103 stopni. Wyższej temp nie zaobserwowałem. Przy dojechaniu do świateł temperatura spadała. Przy miejskiej jezdzie temp trzyma się na 95 stopniach, każde przyśpieszenie podchodzi do 97-98 stopni. Wyłączenie klimy powodowało iż temperatura spadała (z tych wyższych) o 1-2 stopnie. Poniżej 95 stopni nie zeszło z klimą na postoju. Normalne to nie jest, ogólnie lipa. Mógłby ktoryś z Was podać jak u Was zachowują się temperatury w podobnych warunkach, tj. pogodowych (ten tydzien ma byc cieply) i jezdnych. Byłbym wdzieczny, jakieś odniesienie miałbym.
  5. podłącze się pod temat, gdyż nie ma sensu jak na razie zakładać nowego. rozchodzi się o wzrost temperatury o jedną, max dwie "kratki" powyżej normy, a objaw pojawia się zwykle w ciepłe dni, rozgrzany pojazd, tj. jazda powyżej 150km/h czy ostry start spod świateł (np wjazd na drogę ekspresową) do prędkości rzędu 130/140 i i dalej jazda ciągła. Dopiero zwolnienie poniżej 130 powoduje spadek temperatury do normalnej. Nie sprawdzałem jakie to są temperatury (1 i 2 kratka powyżej normy) na OBD,także przy kolejnym dłuższym wyjezdzie sprawdzę te wartości. Temat nie pojawia się na mieście, pomimo ostatnio wysokich temperatur. Chłodnice wody wymieniałem w ubiegłym roku, ale pewnie na dniach na myjce konkretnie przeczyszczę ja od fronu. Płynu nie wzrasta i nie ubywa. Nie robiłem prób na benzynie. Auto zachowuje się poprawnie. Może to termostat? A może coś w silniku? Układ raczej nie wygląda na zapowietrzony, poza tym powinien sam się odpowietrzyć. Jak ktoś ma jakiś pomysł lub spotkał się z czymś takim to będę wdzięczny. Nie jest to jak na razie uciążliwe, ale normalne też nie jest.
  6. u mnie miałem podobną akcję, tj. klima przestała działać, i oczywiście daleko od domu, nie wspominając o temperaturach jakie panowały wtedy na zewnątrz. przyczyną był wspomniany przekaźnik, wystarczyło wyjęcie, przeczyszczenie styków i włożenie przekaźnika, ale tego dowiedziałem się dopiero u mechanika ... podobno taka przypadłość.
  7. Jak jest układ szczelny, odkręcając korek od chłodnicy powinno wywalać płyn, jak jest pusto, to pytanie gdzie ucieka płyn? to jak z tym Twoim "szczęściem" w końcu jest?
  8. w Tribece pod słowem "regulacja" znajduje się tylko, ten jeden zabieg niemiła niespodzianka jak właściciel dopiero co kupił autko ...
  9. co tu wielce pisać, auto do regulacji, w trybie pilnym ...
  10. vtec

    Gaz w Tribece

    u mnie prawie 5 lat, to samo zdanie (czasem gaz burzy te chwile ), natomiast żonie mówię, że będzie jeździć nim aż stanie, na co mój mechanik - prędko to nie będzie
  11. mi również na chwilę obecną pasuje termin i godzina ...
  12. w kwestii formalności, śruba przy drążku ma numer 901700122, od Legacy w kilka innych miejsc poszły używane oryginały, bo akurat były na stanie warsztatu
  13. a może z 600kg było, nie wiem. równo z siedzeniami z bagażniku było płytek. same części dobrze ponad tysiak, robocizna mniej (dwie osoby 9h roboty), plus zbieżność na koniec. jak można domyśleć się nic nie chciało wychodzić, śruby np. na drążku regulacyjnym trzeba było ciąć i wstawiać oryginały, itd. Nie jest to tanie auto w eksploatacji, ale nie jest to też zwykłe auto klasy B czy C.
×
×
  • Create New...