DrAST Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Kilku na jednego to banda łysego P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Serwisowka do Forestera XT mowi ze pasek uzywany zaklada sie z powrotem, jesli nie jest zuzyty, zbyt stary i przebieg nie jest wiekszy niz 105kkm. A swoja droga widzac ceny wymiany paska w Polsce, mozna dostac zawalu gdy sie tu dostanie rachunek. Wczoraj wymienialem... ponad 1000 EUR, fakt ze z pompa wody i paskami napedowymi agregatow, ale za sama robocizne ponad 400 EUR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ponad 1000 EUR ale za sama robocizne ponad 400 EUR. ?? Co to za auto ?? :shock: Ceny kosmos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koniu0739 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Serwisowka do Forestera XT mowi ze pasek uzywany zaklada sie z powrotem, jesli nie jest zuzyty, zbyt stary i przebieg nie jest wiekszy niz 105kkm. A swoja droga widzac ceny wymiany paska w Polsce, mozna dostac zawalu gdy sie tu dostanie rachunek. Wczoraj wymienialem... ponad 1000 EUR, fakt ze z pompa wody i paskami napedowymi agregatow, ale za sama robocizne ponad 400 EUR. to witaj w klubie, mi krzykneli "u mnie" za rozrzad bez pompy z robocizna 1100 euro :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 nic tylko serwisować subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Ale za to macie przepływki po 130euro, a nie 950 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homar7 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 40 kkm przebiegu to prawie "nufka". Nie jest na gwarancji ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Ale ma już 4 lata. Gwarancja pa pa. Oby tylko ta "nufka" dobrze się sprawowała po gwarancji . P. -- Cz mar 31, 2011 6:29 pm -- Podnoszę temat, ponieważ pojawił się malutki problem. Pasek idzie papapa ale muszę odkręcić "koło" zmiennych faz rozrządu (tak to nazwał mechanior). Stojąc twarzą do samochodu po lewej stronie silnika są dwa koła jedno nad drugim a na nich pasek rozrządu. Chodzi o te umieszczone wyżej. Wszystko rozebrane i pytanie jak to zdjąć?? Wiem, że muszę mieć specjalny klucz, żeby zablokować... Ale może da się to ugryźć bez tego klucza?? W ASO mówili coś o rozwiercaniu śruby.... Pomóżcie. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Wszystko rozebrane i pytanie jak to zdjąć?? Wiem, że muszę mieć specjalny klucz, żeby zablokować... Ale może da się to ugryźć bez tego klucza?? W ASO mówili coś o rozwiercaniu śruby.... Pomóżcie. to nie jest takie proste, w 2.0 jest na to sposób bez klucza, a w 2.5 nie, trzeba mieć specjalny klucz + patent , bo czasami nawet ze specjalnym kluczem jest problem z odkręceniem. A po co zdejmujesz to koło ? zmieniasz uszczelniacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Muszę zdjęć to koło, bo chcę wymienić wewnętrzną obudowę rozrządu. Bez tego ani rusz. Czyli nie ma opcji żeby to ruszyć bez klucza?? A co z wywierceniem śruby?? P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Muszę zdjęć to koło, bo chcę wymienić wewnętrzną obudowę rozrządu. Bez tego ani rusz. Czyli nie ma opcji żeby to ruszyć bez klucza?? A co z wywierceniem śruby?? P. Rozumiem ale powstaje dalsze pytanie co z pozostaloscia śruby po rozwierceniu przecież jej cześć zostanie w walku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Rozumiem ale powstaje dalsze pytanie co z pozostaloscia śruby po rozwierceniu przecież jej cześć zostanie w walku. Uwierz mi, że gdybym miał na pomysł to już dawno bym sobie śmigał autkiem. A tak pozostaje kombinacja i dopytywanie na Forum. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 proponuje znaleźć warsztat mechaniczny, gdzie ci klucz dorobią (wyfrezują) i będzie bez kłopotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 malymala To bardzo dobry pomysł jak się ma czas . A ja na jutro rano chciałem dać podpowiedź mechanikowi jak to można zdziałać nieinwazyjnie. Tak, żebym mógł po południu zabrać samochód na kolejny etap prac.... A tu lipa. Wychodzi na to, że nie da się zrobić tego bez dedykowanego klucza. Gdzieś na Forum widziałem metodę odkręcania śruby kontrując ściśniętym paskiem rozrządu. Ale nie wiem czy tędy droga. Znowu chyba się wszystko odwlecze.... P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 więc należało poszukiwać klucza, a nie metody, zwłaszcza ze rozwieranie śruby bym odrzucił na samym początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Rozwiercanie to nie mój pomysł- to informacja z rozmowy z mechanikiem ASO. A z tym poszukiwaniem klucza- mój błąd. Mogłem lepiej dopytać i uświadomić mechanika, że nie wyda bez przygotowania. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Rozwiercanie to nie mój pomysł- to informacja z rozmowy z mechanikiem ASO. jakby mi mechanik z ASO zaproponował coś takiego, to bym do tego ASO samochodu nigdy nie oddal, poza tym w ASO taki klucz to chyba standardowe wyposażenie, lecz wypożyczenie jego graniczy pewnie z cudem, a odnośnie samego klucza proponuje PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W ASO sympatyczny pan powiedział, że często jest problem z odkręceniem tego koła i trzeba rozwiercić śrubę. P. -- Cz mar 31, 2011 10:18 pm -- malymala :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się