To sprzedam ci swój patent. Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem
http://www.ctek.com/int/en/chargers/MXS%205.0
Obsługiwane tryby ładowania:
1 Odsiarczanie
2 Miękki start
3 Ładowanie zasadnicze
4 Absorpcja
5 Analiza
6 Regeneracja
7 Konserwacja płynna
8 Konserwacja pulsacyjna
Podłączenie tego zamuje mniej czasu niż zdjęcie klemy
Sam przechodzi przez wszystkie tryby i wybiera co "akumulatoru" potrzeba.
Akumulator doładowany, odsiarczony, kwas wymieszany w przypadku rozwarstwienia.
Posiada końcówki do przykręcenia do klem na stałe, pozostaje tylko wtyczkę włożyć. Jako, że forek ma dziury pod silnikiem,przewód puszczam dołem, maskę można zamknąć i włączyć alarm. Na początku gdy akumulator jest rozładowany trochę się grzeje potem zimne jak lód.
Produkt szwedzki, opatentowany w cenie do 300 zł, dostępny na allegro. Można dokupić ledy wskazujące stopień naładowana lub wtyczkę by doładować przez zapalniczkę.
Wady: trzeba mieć "prund" i ewentualnie garaż by przedłużacza nikt nie podprowadził.
Aaaaaa mam to podpięte na stałe, bo jeżdzę raz na 2-3 tygodnie.
Zobaczymy jak w zimą.