Jump to content

rozrzad MY 98


HULK

Recommended Posts

Witam.

Zaczeła mi leciutko poszczać olej uszczelka na walku i tak sobie myślę ze jak już będzie to wszystko rozgrzebane

to przy okazji zmienię rozrząd (zostało jeszcze ze 40tys.).

Auto to UK turbo MY98 czyli V4, silnik ej20g i teraz moje pytanie czy moze byc taki zestaw ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Subaru-Impreza-WRX-Turbo-Timing-Belt-Water-Pump-EJ20T-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem564140e464QQitemZ370461959268QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

są jakieś różnice miedzy MY98 a powiedzmy 99 czy 02 jeśli jest to 2L silnik ?

kolejna sprawa to pasek, zostawić taki "zwykły" czy lepiej zainwestować w jakiś kewlarowy czy to będzie przesada ?

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Nie znam się totalnie na cenach w USA i USD, ale 700 PLNów to śmiesznie mało za kompletny rozrząd do SI Turbo. W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD)

Link to comment
Share on other sites

to przy okazji zmienię rozrząd (zostało jeszcze ze 40tys.).

siema marku,sam będziesz ogarniał temat rozrządu? jak potrzebujesz pomocy to się polecam :wink:

 

-- 2 lut 2011, o 00:20 --

 

...a co do zestawu to fajny bo totalnie kompletny,ale coś naprawdę tanio,nawet przed obniżką

Link to comment
Share on other sites

Rozrzad jest chyba w sumie taki sam we wszystkich turbo? Przynajmiej tej samej pojemnosci?

Natomiast warto moze jednak troche nad jakoscia sie zastanowic, zeby potem nie plakac, bo silnik kolizyjny.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja się przyłącze do pytania o lepszy pasek rozrządu też jestem przed zmianą, chce zamówić oryginalny z subaru zestaw rozrządu ale widziałem że jest wiele różnych pasków normalne; od Sti, wzmocnione... Czy jest sens to ładować do GT99(240KM)??

Link to comment
Share on other sites

W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD)

:shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. :idea:

Link to comment
Share on other sites

Jacek wiem ze kolizyjny ale rolki niby japan a pasek i tak chciałem kewlarowy HKS, dowiadywałem sie w sklepie na miejscu i z pompą chcą ponad 550 juro i tez nie

sa mi w stanie powiedzieć jaka to będzie firma. W sti tuning to ceny sam wiesz ze KOSMICZNE.

 

Dalej nie wiem tylko czy zestaw od MY 99 - 02 będzie pasował do MY98 ??

 

lucza, jeszcze nie wiem, najchętniej to bym zrobił to sam u kumpla w warsztacie, nie jest to czarna magia ale z tymi uszczelkami to jednak więcej grzebania będzie, w razie czego to będę pamiętał ze się zgłaszałeś na ochotnika :)

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

są jakieś różnice miedzy MY98 a powiedzmy 99 czy 02 jeśli jest to 2L silnik ?

 

nie ma :D

kolejna sprawa to pasek, zostawić taki "zwykły" czy lepiej zainwestować w jakiś kewlarowy czy to będzie przesada ?

zwykły oem, kevlarowy do niczego Ci nie potrzebny

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Właśnie dzisiaj odebrałem forka po paru wymianach, m.in. rozrządu. Cały zestaw wraz z pompą wody kosztował ok 750 zł (INA, Koyo, Aisin). Wymiana 250 zł plus parę dych na nowy płyn chłodzący...

Sprawdziłem przy okazji stare graty, paska za cholerę nie mogę rozszyfrować, więc nie mam pojęcia co było, rolki to NTN i Koyo, pompa to GMB. Ogólnie dwie roki prowadzące (te duże gładkie) miały wyczuwalny luz (oczywiście nie na zasadzie, że wypadają kulki :mrgreen: , ale delikatne odchyły były wyczuwalne), rolka zębata nie wykazywała zużycia, zastanawiające było to (nie wiem czy to jest normalne), że wirnik PW obracał się z wyczuwalnym oporem (dość ciężko).

Link to comment
Share on other sites

hola hola a przypadkiem rozrzad 98 a 99 nie rozni sie brakiem jednej rolki w 98? 8)

 

Wydaje mi sie na 90% że 98 miały tą rolkę , wczesniejsze do 97 nie miały , i mają trochę inaczej rozwiązanie napinacza paska

Link to comment
Share on other sites

W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD)

:shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. :idea:

 

Sprawdze fakturke. Mam nadzieje, ze masz racje.

Link to comment
Share on other sites

W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD)

:shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. :idea:

 

Sprawdze fakturke. Mam nadzieje, ze masz racje.

Duże przegięcie to to nie jest - w ASO koszt wymiany rozrządu z PW to coś koło 2400, pamiętam, że u Andrzeja Kopera była kiedyś promocja i wymiana była za 1zł, pozostawał tylko koszt materiału...

Link to comment
Share on other sites

Mrowimy o tej takiej malej (średnicą) rolce ?, na wszelki wypadek zamówiłem razem z nią, najwyżej zostanie i eis komuś przyda :)

...Ale który zestaw w końcu zamówiłeś?Moja oferta w pomocy ciągle aktualna,przy okazji chciałbym zobaczyć jakim zapleczem warsztatowym chłopaki dysponują i do jakich napraw się można z nimi posunąć,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

zamowilem jakis ze wszystkim, razem z wszystkimi uszczelkami na walki żeby już nie biegać za żadną pierdołka :) dam ci lucza znać ja dojdzie to sie nr. wymienimy

 

-- 12 lut 2011, o 19:10 --

 

D..., rozebrałem auto i

003kkk.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

inny napinacz :evil: szlak, ja kupiłem taki z jedna śruba ( taki zespolony ).

Poprawcie mnie jeśli sie mylę ale czy przypadkiem takie napinacze nie były tylko do MY 96 ??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...