HULK Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam. Zaczeła mi leciutko poszczać olej uszczelka na walku i tak sobie myślę ze jak już będzie to wszystko rozgrzebane to przy okazji zmienię rozrząd (zostało jeszcze ze 40tys.). Auto to UK turbo MY98 czyli V4, silnik ej20g i teraz moje pytanie czy moze byc taki zestaw ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Subaru-Impreza-WRX-Turbo-Timing-Belt-Water-Pump-EJ20T-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem564140e464QQitemZ370461959268QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories są jakieś różnice miedzy MY98 a powiedzmy 99 czy 02 jeśli jest to 2L silnik ? kolejna sprawa to pasek, zostawić taki "zwykły" czy lepiej zainwestować w jakiś kewlarowy czy to będzie przesada ? pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Nie znam się totalnie na cenach w USA i USD, ale 700 PLNów to śmiesznie mało za kompletny rozrząd do SI Turbo. W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 to przy okazji zmienię rozrząd (zostało jeszcze ze 40tys.). siema marku,sam będziesz ogarniał temat rozrządu? jak potrzebujesz pomocy to się polecam :wink: -- 2 lut 2011, o 00:20 -- ...a co do zestawu to fajny bo totalnie kompletny,ale coś naprawdę tanio,nawet przed obniżką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Rozrzad jest chyba w sumie taki sam we wszystkich turbo? Przynajmiej tej samej pojemnosci? Natomiast warto moze jednak troche nad jakoscia sie zastanowic, zeby potem nie plakac, bo silnik kolizyjny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Ja zaplacilem do swojego gdzies ok 380eur i jeszcze w komplecie byl termostat, a AMI ma racje, roznie bywa z tymi czesciami na ebayu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badi91 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Ja się przyłącze do pytania o lepszy pasek rozrządu też jestem przed zmianą, chce zamówić oryginalny z subaru zestaw rozrządu ale widziałem że jest wiele różnych pasków normalne; od Sti, wzmocnione... Czy jest sens to ładować do GT99(240KM)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD) :shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 kuzi4 napisał(a):W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD) :shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. I to na full wypasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jacek wiem ze kolizyjny ale rolki niby japan a pasek i tak chciałem kewlarowy HKS, dowiadywałem sie w sklepie na miejscu i z pompą chcą ponad 550 juro i tez nie sa mi w stanie powiedzieć jaka to będzie firma. W sti tuning to ceny sam wiesz ze KOSMICZNE. Dalej nie wiem tylko czy zestaw od MY 99 - 02 będzie pasował do MY98 ?? lucza, jeszcze nie wiem, najchętniej to bym zrobił to sam u kumpla w warsztacie, nie jest to czarna magia ale z tymi uszczelkami to jednak więcej grzebania będzie, w razie czego to będę pamiętał ze się zgłaszałeś na ochotnika pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 są jakieś różnice miedzy MY98 a powiedzmy 99 czy 02 jeśli jest to 2L silnik ? nie ma kolejna sprawa to pasek, zostawić taki "zwykły" czy lepiej zainwestować w jakiś kewlarowy czy to będzie przesada ? zwykły oem, kevlarowy do niczego Ci nie potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Dzieki Ci dobry człowieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Właśnie dzisiaj odebrałem forka po paru wymianach, m.in. rozrządu. Cały zestaw wraz z pompą wody kosztował ok 750 zł (INA, Koyo, Aisin). Wymiana 250 zł plus parę dych na nowy płyn chłodzący... Sprawdziłem przy okazji stare graty, paska za cholerę nie mogę rozszyfrować, więc nie mam pojęcia co było, rolki to NTN i Koyo, pompa to GMB. Ogólnie dwie roki prowadzące (te duże gładkie) miały wyczuwalny luz (oczywiście nie na zasadzie, że wypadają kulki , ale delikatne odchyły były wyczuwalne), rolka zębata nie wykazywała zużycia, zastanawiające było to (nie wiem czy to jest normalne), że wirnik PW obracał się z wyczuwalnym oporem (dość ciężko). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 hola hola a przypadkiem rozrzad 98 a 99 nie rozni sie brakiem jednej rolki w 98? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 hola hola a przypadkiem rozrzad 98 a 99 nie rozni sie brakiem jednej rolki w 98? 8) AFAIK do 2.0T jest ten sam zestaw i to niezależnie czy S-turbo czy STi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 hola hola a przypadkiem rozrzad 98 a 99 nie rozni sie brakiem jednej rolki w 98? 8) Wydaje mi sie na 90% że 98 miały tą rolkę , wczesniejsze do 97 nie miały , i mają trochę inaczej rozwiązanie napinacza paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 no wlasnie nie pamietam jak to bylo z rocznikami czy 97 czy 98. z tego co kojarze to wlasnie roznica byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD) :shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. Sprawdze fakturke. Mam nadzieje, ze masz racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD) :shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. Sprawdze fakturke. Mam nadzieje, ze masz racje. Duże przegięcie to to nie jest - w ASO koszt wymiany rozrządu z PW to coś koło 2400, pamiętam, że u Andrzeja Kopera była kiedyś promocja i wymiana była za 1zł, pozostawał tylko koszt materiału... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 ja mam MY98 i na 95% nie mialem tej rolki o ktorej mowa (mechanik nie byl pewien). takze warto jest upewnic sie co sie ma u siebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Mrowimy o tej takiej malej (średnicą) rolce ?, na wszelki wypadek zamówiłem razem z nią, najwyżej zostanie i eis komuś przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Mrowimy o tej takiej malej (średnicą) rolce ?, na wszelki wypadek zamówiłem razem z nią, najwyżej zostanie i eis komuś przyda ...Ale który zestaw w końcu zamówiłeś?Moja oferta w pomocy ciągle aktualna,przy okazji chciałbym zobaczyć jakim zapleczem warsztatowym chłopaki dysponują i do jakich napraw się można z nimi posunąć,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 no to rolka nie jest chyba jakichs porazajacych gabarytow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 zamowilem jakis ze wszystkim, razem z wszystkimi uszczelkami na walki żeby już nie biegać za żadną pierdołka dam ci lucza znać ja dojdzie to sie nr. wymienimy -- 12 lut 2011, o 19:10 -- D..., rozebrałem auto i Uploaded with ImageShack.us inny napinacz szlak, ja kupiłem taki z jedna śruba ( taki zespolony ). Poprawcie mnie jeśli sie mylę ale czy przypadkiem takie napinacze nie były tylko do MY 96 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 według manuala 93-96 występuje taki sam jak u ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 tak mi sie tez kojarzy ale teraz znalazlem jakiego manuala 97-98 i tez jest taki :?: już zgłupiałym, myślałem ze właśnie takie były 93-96, zobaczymy co fachowcy napiszą :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.