Skocz do zawartości

rozrzad MY 98


HULK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zaczeła mi leciutko poszczać olej uszczelka na walku i tak sobie myślę ze jak już będzie to wszystko rozgrzebane

to przy okazji zmienię rozrząd (zostało jeszcze ze 40tys.).

Auto to UK turbo MY98 czyli V4, silnik ej20g i teraz moje pytanie czy moze byc taki zestaw ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Subaru-Impreza-WRX-Turbo-Timing-Belt-Water-Pump-EJ20T-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem564140e464QQitemZ370461959268QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

są jakieś różnice miedzy MY98 a powiedzmy 99 czy 02 jeśli jest to 2L silnik ?

kolejna sprawa to pasek, zostawić taki "zwykły" czy lepiej zainwestować w jakiś kewlarowy czy to będzie przesada ?

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się totalnie na cenach w USA i USD, ale 700 PLNów to śmiesznie mało za kompletny rozrząd do SI Turbo. W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przy okazji zmienię rozrząd (zostało jeszcze ze 40tys.).

siema marku,sam będziesz ogarniał temat rozrządu? jak potrzebujesz pomocy to się polecam :wink:

 

-- 2 lut 2011, o 00:20 --

 

...a co do zestawu to fajny bo totalnie kompletny,ale coś naprawdę tanio,nawet przed obniżką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się przyłącze do pytania o lepszy pasek rozrządu też jestem przed zmianą, chce zamówić oryginalny z subaru zestaw rozrządu ale widziałem że jest wiele różnych pasków normalne; od Sti, wzmocnione... Czy jest sens to ładować do GT99(240KM)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce z wymianą w renomowanej firmie trzeba zapłacić ok. 3000 PLNów... (ok 1000 USD)

:shock: chyba razem z przeglądem na 105tys. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach