Azrael Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Myślisz, że taki STI czy Evo ma jeszcze coś wspólnego z WRC, prócz sylwetki? Coś tam ma...podobno ;-) Na pewno AYV, DCCD-A i inne nie wypłynęły znikąd. Co raz mniej, co raz mniej. Niestety. :-( A motoryzacja, nazwijmy ją popularną, będzie dalej opierała się na sfilcowanym autobusie w dieslu, z automatem sterowanym skrzydełkami i belką skrętną. Tu się zgadzamy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Myślisz, że taki STI czy Evo ma jeszcze coś wspólnego z WRC, prócz sylwetki? Coś tam ma...podobno ;-) Na pewno AYV, DCCD-A i inne nie wypłynęły znikąd. Ale już nie będą dalej rozwijane na podstawie WRC, bo w WRC odchodzi się od aktywnych napędów r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ale już nie będą dalej rozwijane na podstawie WRC, bo w WRC odchodzi się od aktywnych napędów Dlaego mam mieszane uczucia co do zmian regulaminowych. Ale centralne aktywne dyfry raczej zostaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ale już nie będą dalej rozwijane na podstawie WRC, bo w WRC odchodzi się od aktywnych napędów No właśnie zastanawiałem się, jaka będzie przyszłość DCCD-A w tym kontekście. Już z 5 razy chciałem zadać na Forum to pytanie i za każdym razem zapominałem... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Przemeq, nie powinno mieć to żadnego wpływu jeżeli regulaminy się nie zmienią to aktywne napedy w grupie N będą rozwijane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Pytanie, jak się będzie rozwijać Ngrupa, jeśli, będące w nieustających kłopotach finansowych, Mitsubishi przytnie z kosztami Evo... r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Kazushito Yakitaki, z tego co ja czytałęm to Evo to jedyne auto które generuje obroty i zyski MMC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Myślisz, że taki STI czy Evo ma jeszcze coś wspólnego z WRC, prócz sylwetki? Co raz mniej, co raz mniej. Nie wiem czy Kuzi nie wspominał na spocie, że akurat w przypadku STi to tych wspólnych elementów było więcej niż w przypadku Evo ponoć obuodwa skrzyni jest taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 ponoć obuodwa skrzyni jest taka sama. W WRC????? Marzenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Byc moze juz na Rajdzie Polskim, albo i wczesniej, zobaczymy takie cos: http://www.video1.allmotorlink.com/rall ... e_fiat.wmv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Jestem ZA! Brzmi ślicznie, bokami zamiata aż miło. Jestem za. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Super. S2000 jest o tyle fajne, że ma napęd na 4 koła i konkretną moc. A moim faworytem jest 207 RCup. Przynajmniej stylistycznie BOMBA. Naprawdę ładna rajdówka z niego będzie. Kilka aut tej klasy w Polsce i już może być świetne widowisko. Na logike, to N-ki powinny dostawać bęcki od takich aut, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Myśle, że mogą być konkurencyjne, będą sporo mniej ważyć, natomiast N-ki będą się pewnie lepiej zbierały z dołu i pewną przewagę mogą im dawać inteligentne dyfry. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Kazushito Yakitaki, a jak wygląda kwestia minimalnej masy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Chyba korzystnie? (oczywiście to zależy, jak są pohomologowane N-ki) 4.2 The minimum weight is 1150 kg with 6.5" x 15" wheelsand 1100 kg with 18" wheels or 5.5" x 15" under the conditions of Article 4.1 (and with only one spare wheel). The combined minimum weight of the car (under the conditions of Article 4.1 and with only one spare wheel) and crew (driver + codriver) is 1300 kg with 6.5" x 15" wheels and 1250 kg with 18" wheels or 5.5" x 15". When two spare wheels are carried in the car, the second spare wheel must be removed before weighing. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 18 marca SebLoeb zadebiutuje Citroenem C4 WRC w ... Andros Trophy :!: http://www.autoklub.pl/index.php?page=n ... 59d6744c08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 http://www.autoexpress.co.uk/news/64697 ... rs_in.html -- trochę opisu i fotek 207 RCup i przyszłego GTi. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 juz sie nie moge doczekac C4 a co do S2000 to pomysl dobry tylko szkoda ze bez turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Tylko nie bedzie już tak fajnie strzelał ALS'em.......... Eeee tam, śmiem sie nie zgodzić... według mnie dźwięk takiej wiertary ma w sobie dużo więcej z rajdówki niż takie tam popirdujące WRC... dlatego tak bardzo brakowało mi F2000... ale oto powraca i to z napędem na 4 kołą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 WRC to tam jest pryszcz, ale jak strzelały dawne A grupy!!! Taka Celica GT Four Gryszczola na przykład.... mmmmm Szlifierki są też ok, nie powiem, ale pozostanę przy swoim. Zresztą od jakiś 20 lat czołowe rajdówki są prawie wyłącznie turbo, a że wcześniej rajdów raczej nie oglądałem, więc turbina jednoznacznie kojarzy mi się z tym sportem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 WRC to tam jest pryszcz, ale jak strzelały dawne A grupy!!!Taka Celica GT Four Gryszczola na przykład.... mmmmm Ja nie zapomnę jak na swoim pierwszym rajdzie(Krakowski 97) w życiu zobaczyłem/usłyszałem Escorta WRC Chudego - :shock: był zdecydowanie najgłośniejszy ze wszystkich rajdówek wtedy, no ale w sumie to była właśnie ta stara dobra A grupa bo Escort WRC był przecież delikatnym rozwinięciem RS Coswortha Agr 8) Turbo rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 WRC fan, ae Escort A-grupa MY 93 z bocznym wydechem był jeszcze fajniejszy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 WRC fan, ae Escort A-grupa MY 93 z bocznym wydechem był jeszcze fajniejszy :-) Tak jak w TYM autku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Tak jak w TYM autku Dokładnie tylko w budzie Escorta :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Panie i panowie o to Citroen Xsara WRC w specyfikacji 2006 :wink: Ma inny przedni zderzak i poprawiony układ chłodzenia. Więcej info: http://autoklub.pl/index.php?page=news&id=10818& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się