Skocz do zawartości

Rajdowe spekulacje - sezon 2006


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Myślisz, że taki STI czy Evo ma jeszcze coś wspólnego z WRC, prócz sylwetki?

 

Coś tam ma...podobno ;-) Na pewno AYV, DCCD-A i inne nie wypłynęły znikąd.

 

 

Co raz mniej, co raz mniej.

 

 

Niestety. :-(

 

 

A motoryzacja, nazwijmy ją popularną, będzie dalej opierała się na sfilcowanym autobusie w dieslu, z automatem sterowanym skrzydełkami i belką skrętną.

 

Tu się zgadzamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale już nie będą dalej rozwijane na podstawie WRC, bo w WRC odchodzi się od aktywnych napędów ;)

 

No właśnie zastanawiałem się, jaka będzie przyszłość DCCD-A w tym kontekście. Już z 5 razy chciałem zadać na Forum to pytanie i za każdym razem zapominałem... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że taki STI czy Evo ma jeszcze coś wspólnego z WRC, prócz sylwetki? Co raz mniej, co raz mniej.

Nie wiem czy Kuzi nie wspominał na spocie, że akurat w przypadku STi to tych wspólnych elementów było więcej niż w przypadku Evo :) ponoć obuodwa skrzyni jest taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super. S2000 jest o tyle fajne, że ma napęd na 4 koła i konkretną moc. A moim faworytem jest 207 RCup. Przynajmniej stylistycznie BOMBA. Naprawdę ładna rajdówka z niego będzie. Kilka aut tej klasy w Polsce i już może być świetne widowisko. Na logike, to N-ki powinny dostawać bęcki od takich aut, co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba korzystnie? (oczywiście to zależy, jak są pohomologowane N-ki)

 

4.2 The minimum weight is 1150 kg with 6.5" x 15" wheels

and 1100 kg with 18" wheels or 5.5" x 15" under the conditions of

Article 4.1 (and with only one spare wheel).

The combined minimum weight of the car (under the conditions of

Article 4.1 and with only one spare wheel) and crew (driver + codriver)

is 1300 kg with 6.5" x 15" wheels and 1250 kg with 18"

wheels or 5.5" x 15".

When two spare wheels are carried in the car, the second spare

wheel must be removed before weighing.

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie bedzie już tak fajnie strzelał ALS'em.......... :(

 

Eeee tam, śmiem sie nie zgodzić... według mnie dźwięk takiej wiertary ma w sobie dużo więcej z rajdówki niż takie tam popirdujące WRC... dlatego tak bardzo brakowało mi F2000... ale oto powraca i to z napędem na 4 kołą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC to tam jest pryszcz, ale jak strzelały dawne A grupy!!!

Taka Celica GT Four Gryszczola na przykład.... mmmmm

Szlifierki są też ok, nie powiem, ale pozostanę przy swoim. Zresztą od jakiś 20 lat czołowe rajdówki są prawie wyłącznie turbo, a że wcześniej rajdów raczej nie oglądałem, więc turbina jednoznacznie kojarzy mi się z tym sportem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC to tam jest pryszcz, ale jak strzelały dawne A grupy!!!

Taka Celica GT Four Gryszczola na przykład.... mmmmm

 

Ja nie zapomnę jak na swoim pierwszym rajdzie(Krakowski 97) w życiu zobaczyłem/usłyszałem Escorta WRC Chudego - :shock: był zdecydowanie najgłośniejszy ze wszystkich rajdówek wtedy, no ale w sumie to była właśnie ta stara dobra A grupa bo Escort WRC był przecież delikatnym rozwinięciem RS Coswortha Agr 8)

 

Turbo rulez :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...