Skocz do zawartości

Legacy I\/ LGT


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

Koło dwumasowe znacznie lepiej tłumi wibracje i lepiej współpracuje "z nogą". Wiele osób na tym forum nie zauważyło różnicy po wymianie na jednomasę, co jednoznacznie świadczy o tym, że dwumasa w ich aucie była zużyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło dwumasowe znacznie lepiej tłumi wibracje i lepiej współpracuje "z nogą". Wiele osób na tym forum nie zauważyło różnicy po wymianie na jednomasę, co jednoznacznie świadczy o tym, że dwumasa w ich aucie była zużyta.

Dwumasa to rodzaj amortyzatora momentu, powoduje niebezpośrednie przełożenie momentu/mocy na koła, co przy większych mocach pozwala wyeliminować efekt "żabki", może również tłumić nierówna pracę silnika, o ile taka występuje (częściej w dizlu) - ja nie zaobserwowałem różnicy poza żabkowaniem (samochód szybciej reaguje na starcie na wciśniecie gazu, gwałtownej rusza i nieumiejętne manipulowanie sprzęgłem i gazem jest niewybaczane :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bardziej płynna współpraca z kierowcą nie jest czasem kulturą pracy?

Mnie chodziło tylko i wyłącznie o kulture pracy na biegu jałowym. Tam dwumasy znaczenia nie mają raczej,

 

U mnie przełożenie mocy na koła jest dobre, nic nie szarpie, czyli dwumasa raczej zdrowa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się bardzo podobał sedan 3.6, taki np.MY2012.....

Aż w końcu do niego wsiadłem... i czar prysł. Jak będę chciał jeździć na stołku, to sobie forestera kupię :(. Więc jakoś zrobiłem się mniej podniecający się nowościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pewien irytujący problem, kiedy wjadę na chodnik stroną pasażera(samochód przechylony, obciążona mocniej strona kierowcy), przy kręceniu kołami (silnik pracuje, samochód stoi w miejscu), słychać coś jakby przeskakiwanie, sprawdzałem zawieszenie i żadnych luzów nie ma, co to może być ? jakis pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę sprawdzałem, wszystko z nią ok, słychać definitywnie coś z lewej strony, i tez nie zawsze... forum mówi coś o łożysku amortyzatora, muszę to sprawdzić. Dźwięk typu jakby się blokował metal o metal i nagle wskakiwał we właściwe miejsce, podobnie jak w zastanym kręgosłupie w plecach tylko bardziej metalicznie :), z tym, że nie ma to wpływu na jazdę, bez efektów ubocznych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nr 17 jest od podgrzewania siedzeń i chyba 6 !!!! bezpieczniki są ok !!!

 

yuw7.jpg

Pamiętaj, że bezpieczniki masz jeszcze z przodu pod maską - takie czarne pudełko po stronie kierowcy (otwiera się p okrywa)

 

Jeśli to nie pomoże, zmierzyłbym omy na siedzeniu prostym miernikiem - odpinając fotel (przestały działa oba fotele więc wydaje mi się, że siedzenia będą ok), przy okazji sprawdziłbym napięcie przy włączonych siedzeniach z instalacji.

Ogrzewanie foteli - Ohmy:

A-White

B-Brown

C-Black with Red

D-Black with Red

 

Resistance from: Continuity (Y/N)

A to B = 3.1 ohms Y

C to D = 17.3K ohms N

A or B to C or D= Open N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki sorcerer !!!! Pod maską nie ma żadnych bezpieczników od siedzeń !!!! ale zobaczę !!!!

 

Znalazłem podobny temat - http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/35445-podgrzewanie-foteli-jak-sprawdzic-czy-dziala/ ale nie wiem gdzie są te try bezpieczniki !! i moa jest o jakimś termostacie !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...