Skocz do zawartości

Legacy I\/ LGT


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

1450 brutto OEM do LGT, faktura z 2011

 

Dzisiaj jak Legasiowi przyłożyłem konkretnie w palnik to zaczął mi migać CRUISE i zapalił się check . Aktualnie nie świeci !!! Jakieś sugestie ????

podobne objawy miałem kilka tygodni przed padnięciem sondy. Sprawdz błędy - zapisały się w historii...jak dobrze pamietam to ja miałem P0031

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, Legacy GT ma koło dwumasowe.

 

A w moim jeździ sprzęgło od przebrzydłego, śmierdzącego, klekoczącego ROPUCHA. I to w komplecie z dwumasą :) .

 

Baaaaaaardzo komfortowe rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś EU GT? Chodzi mi oczywiście o model BL/BP...

 

Jest jeden wyjątek - Legacy GT spec.B z 6MT - tam jest sprzęgło z kołem jednomasowym. Wynika to z konstrukcji skrzyni biegów. Skrzynie 5MT współpracują ze sprzęgłem produkcji Sachs-a, razem z kołem dwumasowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś EU GT? Chodzi mi oczywiście o model BL/BP...

Nic przecież nie pisałem o EU !!!! - masz LGT ? - to dawaj foty !!!!

przy okazji wymiany sprzęgła wymieniałem na jednomasowe - pasuje od WRX 2006

A powiedz mi dlaczego zmieniałeś ???? - miałeś charakterystyczne objawy piszczenia ???

 

 

To zróbmy tak ! Seryjnie Lgt ma dwumas a później już niekoniecznie ! - wyjątkiem jest Gt spec-b który seryjnie na jednomasę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wszystko w miarę jasne. Dzięki za szybkie odpowiedzi.

 

A powiedzcie mi jakie koszty sprzęgła i takiej dwumasy? Albo sprzęgła i przejscia na jednomasę? Na razie nie mam objawów zużycia ale zbieram informacje na temat kosztów. A poza tym w zimę kupilem do LGT 8 fabrycznie nowych opon, więc parę złotych poszło. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś EU GT? Chodzi mi oczywiście o model BL/BP...

Nic przecież nie pisałem o EU !!!! - masz LGT ? - to dawaj foty !!!!

przy okazji wymiany sprzęgła wymieniałem na jednomasowe - pasuje od WRX 2006

A powiedz mi dlaczego zmieniałeś ???? - miałeś charakterystyczne objawy piszczenia ???

 

 

szczerze mówiąc nie pamiętam, wymieniał sprzegło to się zdecydowałem na jednomase, chyba również przypaliłem też swoja dwumasę wracając z Gdańska na ślizgającym się sprzęgle - dostałem koło po regeneracji w dobrej cenie i smigam... .różnica wyczówlana, trzeba się przyzwyczaić

 

Ok, wszystko w miarę jasne. Dzięki za szybkie odpowiedzi.

 

A powiedzcie mi jakie koszty sprzęgła i takiej dwumasy? Albo sprzęgła i przejscia na jednomasę? Na razie nie mam objawów zużycia ale zbieram informacje na temat kosztów. A poza tym w zimę kupilem do LGT 8 fabrycznie nowych opon, więc parę złotych poszło. :)

komplet sprzęgła jak dobrze pamietam 1350 PLN i to chyba OEM, a wymiana to już zależy gdzie. Jednomasa to zalezy ile chcesz wydać, po regeneracji można już za 500 trafić (zdarza się), jakieś lepsze nowe to koło 2000PLN, OEM do WRX w ASO jak dobrze pamiętam 1100 PLN.

Edytowane przez sorcerer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc nie pamiętam, wymieniał sprzegło to się zdecydowałem na jednomase, chyba również przypaliłem też swoja dwumasę wracając z Gdańska na ślizgającym się sprzęgle - dostałem koło po regeneracji w dobrej cenie i smigam... .różnica wyczówlana, trzeba się przyzwyczaić

Zdarzyło Ci się przypalić sprzęgło na jednomasie ???

Różnica wyczuwalna !! - możesz to opisać !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypaliłem dwumase...

różnica jest tak, że jednomasa nie amortyzyje momentu, jak puszczasz gaz to odrazu przekładasz moment na koła - "bardziej szarpie|, odwrotnie przy hamowaniu silnikiem, auto ma tendencje do żabkowanie. Nie jest to jakaś gigantyczna różnca, ale jest wyczuwalna. Są również plusy, najbardziej odczuwalne przy mocnym starcie na swiatłach.

Edytowane przez sorcerer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam fajne adaptery tylne do Legasia !!!! mogę sprzedać !!!

 

szkoda, ze dopiero teraz a nie jak montowałem swoje :P

 

ile djengów za nie chcesz anyłej? bo moze sie skusze na bardziej profi wersje. one są stalowe mam nadzieje a nie amelinowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos z Was zakuł silnik w LGT? albo robil jakiekolwiek inne "wzmocnienia" jednostki napędowej?

 

Zamierzam zwiazać sie z tym autkierm na długie lata, więc chciałbym aby dobrze mi słuzyło... i przynosiło jak najwiecej radosci.

 

 

Poprzednim autkiem, czyli P.307 jezdziłem 11 lat i obecnym Legacy chciałbym osiągnąć też taki wynik, jesli nie dłużej nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...