Adam12 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Czemu wynalazki? standard, SIDrive zaczęli montować od 2007 w standardzie... Bardziej miałem na myśli skrzynię. Wydawało mi się, że były tylko AT lub 6MT w Spec B. No ale widać jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Czemu wynalazki? standard, SIDrive zaczęli montować od 2007 w standardzie... Bardziej miałem na myśli skrzynię. Wydawało mi się, że były tylko AT lub 6MT w Spec B. No ale widać jest inaczej. LGT były produkowane w manulau i AT, wersja specB 6MT i AT, z tym, że AT chyba do 2007 mają 4 biegi (ale nie jestem pewien) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Nie mogłem sobie odmówić - musiałem pojeździć po Pustyni Błędowskiej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Niedawno trafił do mnie silnik od GT (na palecie - samochód przyjechał oddzielnie na lawecie), który podobno coś tam stukał. Generalnie, cały do rozbiórki - za jakiś miesiąc będzie wszystko już jasne, więc dam znać co i jak. no i jak wyglądała sprawa silnika w tym LGT? co jest słabym punktem silnika i w co warto zainwestowac ? od jednego znachora słyszałem, że korby w LGT są mocne i do 350km nie ma potrzeba ich ruszać... Zakładając że korby są mocne i wytrzymują te 350 KM... to jak wyglada trwalosc ukłądu napędowego? Skrzynia, sprzęgło? Zniosą podwyższoną moc i większy moment? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Bardzo Cicho sie tu zrobiło... Proponuję zatem spotkać się gdzieś na torze możliwie optymalnie zlokalizowanym dla wszystkich. Pogadamy, nacieszymy się jazdą, można nawet kiełbaskę zoganizować. Co pwiecie na początek wrześina ? kto jest za ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mam z tyłu w LGT stabilizator o średnicy 16 mm a chcę mieć o średnicy WRX !!! - ktoś z Was temat przerabiał !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Stabilizator już mam !!! dzisiaj zakładam !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 a co z orginalnaym, jaki powód wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 (edytowane) Proponuję zatem spotkać się gdzieś na torze Zapraszam pod koniec Grudnia lub początek stycznia ( zależne od pogody ) na Jubileuszowy Zimowy Spot Jurasowy !!! Będzie jazda na czas , ognisko i na pewno bardzo duża frekfencja !! szczegóły w wątku Spoty na Podbeskidziu !!!! a co z orginalnaym, jaki powód wymiany? Na zakrętach i łukach były duże wychylenia tyłu i przód uciekał !! teraz po jeżdzie próbnej twierdzę że warto było !!!! jedynie na rondach tył jakby chciał uciekać !!! Stary stabilizator 16 mm średnicy nowy 20 mm !!! Edytowane 24 Sierpnia 2013 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 (edytowane) a co z orginalnaym, jaki powód wymiany? Na zakrętach i łukach były duże wychylenia tyłu i przód uciekał !! teraz po jeżdzie próbnej twierdzę że warto było !!!! jedynie na rondach tył jakby chciał uciekać !!! Stary stabilizator 16 mm średnicy nowy 20 mm !!! Od WRX to P&P ? Proponuję zatem spotkać się gdzieś na torze Zapraszam pod koniec Grudnia lub początek stycznia ( zależne od pogody ) na Jubileuszowy Zimowy Spot Jurasowy !!! Będzie jazda na czas , ognisko i na pewno bardzo duża frekfencja !! szczegóły w wątku Spoty na Podbeskidziu !!!! Myslałem o wcześnijeszym terminie i bardziej centrum Polski możnaby cos takie zorganizować, ale widze, że koledzy bez odzewu więc słabo:( Beskid dla mnie daleko, ale przemyslę sprawę Edytowane 24 Sierpnia 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Od WRX to P&P ? od H-6 specB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 (edytowane) nie wiedziałem, że jest inny, sądziłem, że w zawiasie różnią się tylko amorami -niżej prosto z katalogu opposedforce, LGT masz 16mm jak pisaleś USA SpecB: Stabilizer-rear 1 20451AG00A STABILIZER(D=15) '05, November — '07, March STABILIZER(D=15) '06, October — '07, May EU SpecB Stabilizer-rear 1 20451AG021 alternate: 20451AG080 STABILIZER(D=17.3) '04, March — '05, June STABILIZER(D=17.3) '05, March — '06, May Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 sorcerer - zmień też sobie stabilizator tylny - wczoraj i dzisiaj ostrzej pojeździłem !!!!! - naprawdę warto ( kupiłem używkę za 135 z przesyłką ) - więc wydatek niewielki !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Pytanie jaki założyłeś (średnica)? Znalazłem, były modele ze stabilizatorem 19.1mm (LGT16mm) 3.0 RB D(19.1mm) 20451AG031 alternate: 20451AG090 Pytanie gdzie taki znalazłeś, bo chyba trzeba trafić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) Mierzyłem jak był zardzewiały !!!! Teraz jak wyczyszczony i pomalowany to ma poniżej 20mm !!! Więc będzie pewnie 19,1 !!!! Pytanie gdzie taki znalazłeś, bo chyba trzeba trafić? Znalazłem na allegro !!!!- chyba że chcesz nowy - to jest w zakazanym sklepie i ma 20 mm średnicy !!!!! PW Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 a jaki filtr powietrza polecacie do LGT? najlepiej brac cos konkretnego producenta? podacie jakis numer czesci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 ja kupiłem K&N, ale jakoś specjalnej różnicy nie ma w stosunku do OEM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ja mam filtr Manna !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ja mam filtr Manna !!! Dotąd, do poprzednich aut, tez zazwyczaj starałem sie kupować Manna. Ponoć to dobry, sprawdzony producent. A teraz pytanie? Jaki numer czesci z katalogu Manna trzeba wybrać? Czy filtr od zwykłego Legacy 2.5 podejdzie - czy LGT ma inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Czy filtr od zwykłego Legacy 2.5 podejdzie chyba mam od zwykłego 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Bardziej miałem na myśli skrzynię. Wydawało mi się, że były tylko AT lub 6MT w Spec B. No ale widać jest inaczej. Spec B zadebiutowało w US pod koniec 2005 roku (MY06) i było oferowane z 5MT, zaledwie 500 sztuk, tylko w wersji sedan. Od 2007 roku było już dostępne z 6MT, SI Drive, w tym roku 3000 egzemplarzy, też tylko sedany. Z kolei kombi 2.5 GT (tak naprawdę każde Legacy kombi) można było kupić w latach 2005-2007. Od 2008 roku w US Legacy było tylko w wersji sedan. http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2006.html#specb http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2006photos1.html http://www.caranddriver.com/reviews/2006-subaru-legacy-25gt-specb-short-take-road-test ps. o tej skrzyni 5MT już wspomniałem kiedyś tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59115-legacy-gt-my10-czy-warto-go-kupic/page__view__findpost__p__1820654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Dzisiaj jak Legasiowi przyłożyłem konkretnie w palnik to zaczął mi migać CRUISE i zapalił się check . Aktualnie nie świeci !!! Jakieś sugestie ???? podepnij pod kabel Podpiąłem pod kompa i pokazało mi wypadanie zapłonu na wszystkich garach !!!! odłączyłem aku na pół godziny i już nic nie pokazało - auto zdecydowanie lepiej jeżdzi !!! aktualnie rozciekła mi się maglownica i LGT stoi w warsztacie - muszę jeżdzić lanosem !!! Edytowane 3 Października 2013 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 od jednego znachora słyszałem, że korby w LGT są mocne i do 350km nie ma potrzeba ich ruszać... Zakładając że korby są mocne i wytrzymują te 350 KM... to jak wyglada trwalosc ukłądu napędowego? Skrzynia, sprzęgło? Zniosą podwyższoną moc i większy moment? W granicach 300 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Co u waszych LGT słychać ????? Wreszcie znalazłem i kupiłem felgi 7" szerokości pasujące pod Brembo a nie ocierające o błotnik !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 co to za felga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się