Skocz do zawartości

Legacy I\/ LGT


Juras K

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu wynalazki? standard, SIDrive zaczęli montować od 2007 w standardzie...

 

 

Bardziej miałem na myśli skrzynię. Wydawało mi się, że były tylko AT lub 6MT w Spec B. No ale widać jest inaczej.

 

LGT były produkowane w manulau i AT, wersja specB 6MT i AT, z tym, że AT chyba do 2007 mają 4 biegi (ale nie jestem pewien)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Niedawno trafił do mnie silnik od GT (na palecie :facepalm: - samochód przyjechał oddzielnie na lawecie), który podobno coś tam stukał.

Generalnie, cały do rozbiórki - za jakiś miesiąc będzie wszystko już jasne, więc dam znać co i jak.

 

no i jak wyglądała sprawa silnika w tym LGT? co jest słabym punktem silnika i w co warto zainwestowac ?

 

od jednego znachora słyszałem, że korby w LGT są mocne i do 350km nie ma potrzeba ich ruszać...

 

Zakładając że korby są mocne i wytrzymują te 350 KM... to jak wyglada trwalosc ukłądu napędowego? Skrzynia, sprzęgło? Zniosą podwyższoną moc i większy moment?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuję zatem spotkać się gdzieś na torze

Zapraszam pod koniec Grudnia lub początek stycznia ( zależne od pogody ) na Jubileuszowy Zimowy Spot Jurasowy !!! Będzie jazda na czas , ognisko i na pewno bardzo duża frekfencja !! szczegóły w wątku Spoty na Podbeskidziu !!!!

 

a co z orginalnaym, jaki powód wymiany?

 

Na zakrętach i łukach były duże wychylenia tyłu i przód uciekał !! teraz po jeżdzie próbnej twierdzę że warto było !!!! jedynie na rondach tył jakby chciał uciekać !!! Stary stabilizator 16 mm średnicy nowy 20 mm !!!

 

 

Edytowane przez Juras K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z orginalnaym, jaki powód wymiany?

 

Na zakrętach i łukach były duże wychylenia tyłu i przód uciekał !! teraz po jeżdzie próbnej twierdzę że warto było !!!! jedynie na rondach tył jakby chciał uciekać !!! Stary stabilizator 16 mm średnicy nowy 20 mm !!!

 

 

 

Od WRX to P&P ?

 

Proponuję zatem spotkać się gdzieś na torze

Zapraszam pod koniec Grudnia lub początek stycznia ( zależne od pogody ) na Jubileuszowy Zimowy Spot Jurasowy !!! Będzie jazda na czas , ognisko i na pewno bardzo duża frekfencja !! szczegóły w wątku Spoty na Podbeskidziu !!!!

 

 

 

Myslałem o wcześnijeszym terminie i bardziej centrum Polski możnaby cos takie zorganizować, ale widze, że koledzy bez odzewu więc słabo:( Beskid dla mnie daleko, ale przemyslę sprawę

Edytowane przez sorcerer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiedziałem, że jest inny, sądziłem, że w zawiasie różnią się tylko amorami -niżej prosto z katalogu opposedforce, LGT masz 16mm jak pisaleś

 

USA SpecB:

Stabilizer-rear 1

20451AG00A

 

STABILIZER(D=15) '05, November — '07, March

 

STABILIZER(D=15) '06, October — '07, May

 

EU SpecB

 

Stabilizer-rear 1

20451AG021

alternate: 20451AG080

 

 

STABILIZER(D=17.3) '04, March — '05, June

 

STABILIZER(D=17.3) '05, March — '06, May

Edytowane przez sorcerer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłem jak był zardzewiały !!!! Teraz jak wyczyszczony i pomalowany to ma poniżej 20mm !!! Więc będzie pewnie 19,1 !!!!

 

Pytanie gdzie taki znalazłeś, bo chyba trzeba trafić?

 

 

 

Znalazłem na allegro !!!!- chyba że chcesz nowy - to jest w zakazanym sklepie i ma 20 mm średnicy !!!!!

 

PW

Edytowane przez Juras K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam filtr Manna !!!

 

Dotąd, do poprzednich aut, tez zazwyczaj starałem sie kupować Manna. Ponoć to dobry, sprawdzony producent.

A teraz pytanie? Jaki numer czesci z katalogu Manna trzeba wybrać? Czy filtr od zwykłego Legacy 2.5 podejdzie - czy LGT ma inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bardziej miałem na myśli skrzynię. Wydawało mi się, że były tylko AT lub 6MT w Spec B. No ale widać jest inaczej.

Spec B zadebiutowało w US pod koniec 2005 roku (MY06) i było oferowane z 5MT, zaledwie 500 sztuk, tylko w wersji sedan. Od 2007 roku było już dostępne z 6MT, SI Drive, w tym roku 3000 egzemplarzy, też tylko sedany. Z kolei kombi 2.5 GT (tak naprawdę każde Legacy kombi) można było kupić w latach 2005-2007. Od 2008 roku w US Legacy było tylko w wersji sedan.

http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2006.html#specb

http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2006photos1.html

http://www.caranddriver.com/reviews/2006-subaru-legacy-25gt-specb-short-take-road-test

ps. o tej skrzyni 5MT już wspomniałem kiedyś tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59115-legacy-gt-my10-czy-warto-go-kupic/page__view__findpost__p__1820654

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dzisiaj jak Legasiowi przyłożyłem konkretnie w palnik to zaczął mi migać CRUISE i zapalił się check . Aktualnie nie świeci !!! Jakieś sugestie ????

podepnij pod kabel ;)

 

Podpiąłem pod kompa i pokazało mi wypadanie zapłonu na wszystkich garach !!!! odłączyłem aku na pół godziny i już nic nie pokazało - auto zdecydowanie lepiej jeżdzi !!! aktualnie rozciekła mi się maglownica i LGT stoi w warsztacie - muszę jeżdzić lanosem !!!

Edytowane przez Juras K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od jednego znachora słyszałem, że korby w LGT są mocne i do 350km nie ma potrzeba ich ruszać...

 

Zakładając że korby są mocne i wytrzymują te 350 KM... to jak wyglada trwalosc ukłądu napędowego? Skrzynia, sprzęgło? Zniosą podwyższoną moc i większy moment? W granicach 300 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...