Juras K Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 co to za felga? z toyoty !! felga nie pasuje Plug&Play !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 co to za felga? z toyoty !! felga nie pasuje Plug&Play !!!! tz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 17" 17x7,5J ET45 z Avensis 2003-2005. http://allegro.pl/to...3628415695.html tu piszą, że szerokość 7,0. http://allegro.pl/4-felgi-toyota-avensis-auris-5x100-oryginal-i3653093359.html z tym że otwów centrujący ma 54 mm, a w subaru potrzeba 56,1. da się to profesjonalnie rozfrezować, żeby nie było bicia na kole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Ja już mam otwory centrujące wytoczone na 56,1 !!!!! Trzeba jeszcze specjalne nakrętki z podkładką i tulejką centrującą 18 mm z Suzuki !!!!! i potrzebny jest jeszcze dynstans 2 mm dla brembo Super felga na wąską zimową oponę 205/50 bo jest 7 calowej szerokości !!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 a... myślałem, że te felgi wchodzą normalnie na brembo, bez dystansów, tulejek itd... no i 7 calowa felga to całkiem normalna dla 205, wcale nie jakaś super wąska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 no i 7 calowa felga to całkiem normalna dla 205 Właśnie !!!- i o to chodzi !!!! tulejek itd... tulejki są w nakrętkach !!! coś takiego jest potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 (edytowane) Panowie, koledzy z Rosji trenują nowy sposób wyprzedzania, ktoś próbował ? może warto przed zimą Edytowane 10 Listopada 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Czy filtr od zwykłego Legacy 2.5 podejdzie chyba mam od zwykłego 2,5 Sprzedawca w sklepie z filtrami upiera sie ze od zwyklego 2,5 pasowac nie bedzie... ale zarazem nie wie, jaki sprzedac do 2,5 GT... jakieś rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) Rozumiem, że chodzi o filtr dolotowy, jeśli tak to podejdzie 16546AA10A : Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade '03, November — SEDAN 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25I '03, November — SEDAN 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I '03, November — '05, May SEDAN 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25I LIMITED '03, November — SEDAN 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I LIMITED '03, November — '07, March SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT(OBK:XT) '03, November — '07, March SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT(OBK:XT) '03, November — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT LIMITED(OBK:XT) '03, November — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT LIMITED(OBK:XT) '03, November — '06, June SEDAN OUTBACK 3000CC EMPI DOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 30R '04, October — '07, March SEDAN OUTBACK 3000CC EMPI DOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 30R LL-BEAN '04, October — '07, March SEDAN OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I LIMITED '08, March — SEDAN 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25I BASE '08, March — SEDAN 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I BASE '03, November — WAGON 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25I '03, November — WAGON 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I '03, November — '05, May WAGON 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25I LIMITED '03, November — '07, March WAGON 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I LIMITED '03, November — WAGON OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25I '03, November — WAGON OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I '03, November — '08, April WAGON OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25I LIMITED '03, November — WAGON OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I LIMITED '03, November — '07, March WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT(OBK:XT) '03, November — '07, March WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT(OBK:XT) '03, November — '08, April WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT LIMITED(OBK:XT) '03, November — '08, April WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT LIMITED(OBK:XT) '03, November — '08, April WAGON OUTBACK 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT LIMITED(OBK:XT) '03, November — '08, April WAGON OUTBACK 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT LIMITED(OBK:XT) '03, November — '08, April WAGON OUTBACK 3000CC EMPI DOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 30R '03, November — WAGON OUTBACK 3000CC EMPI DOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 30R LIMITED '03, November — '08, April WAGON OUTBACK 3000CC EMPI DOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 30R LL-BEAN '06, October — WAGON OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25 BASE '06, October — WAGON OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25 BASE '03, November — '06, June SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT LIMITED-I(OBK:XT) '03, November — '06, June SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT LIMITED-I(OBK:XT) '03, November — '06, June WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT LIMITED-I(OBK:XT) '03, November — '06, June WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT LIMITED-I(OBK:XT) '03, November — '07, March WAGON OUTBACK 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT(OBK:XT) '03, November — '07, March WAGON OUTBACK 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT(OBK:XT) '03, November — '06, June WAGON OUTBACK 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission 25GT LIMITED-I(OBK:XT) '03, November — '06, June WAGON OUTBACK 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT LIMITED-I(OBK:XT) '08, March — WAGON OUTBACK 2500CC EMPI SOHC NA FULLTIME 4WD 4SP Automatic transmission 25I LIMITED Ja kupiłem taki w Amazon: K&N 33-2304 High Performance Replacement Air Filter dostepne sa tez na allegro, ale nie odczułem jakiejś różnicy. http://allegro.pl/kn...3483907560.html Edytowane 11 Listopada 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 dzieki wielkie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Zimowy setup !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 sprytnie, a nakładki zderzaka nie zdejmujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 a nakładki zderzaka nie zdejmujesz? Na zimową pojeżdzaffkę go ściągnę !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakielek Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Witam wszytkich posiadaczy LGT. Mam pytanko czy ktoś robił moze ostatnio analizę spalin. Wyszły mi strasznie słabe wyniki i nie wiem co z tym zrobic czy katalizator do wymiany, moze sonda? Wyniki: CO 0.64% CO2 13.68% HC 138 ppm O2 0.94 NO 0 ppm Lambda 1.018 CO kor. 0.67% Ewidentnie mieszanka za bogata spalanie u mnie przy spokojnej jeździe 15/100 czy to norma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 nie sprawdzałem, ale obawiam się, że ja mam jeszcze gorzej, mi pali 18 i więcej, a nie mam czasu się tym zająć :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 MIkkI Witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 15 /100 w mieście to norma - w trasie powinno spaść do 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Jakielek - witam Cię we właściwym wątku !!!!! Pochwal się !!!poproszę parę fot i słów w swojej maszynie !!! mnie LGT pali w lecie 13 litrów na trasie można zejść spokojnie do dyszki !!! w zimie wciąga mi 15 litrów a na pojeżdzaffce zimowej spalanie liczę na motogodziny Podlącz do kompa to Ci pokaże czy sonda jest dobra i czy są jakieś błędy !!!!! dla próby odłącz aku na pół godziny !!!i na chwilę będzie lepiej !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Podlącz do kompa to Ci pokaże czy sonda jest dobra i czy są jakieś błędy !!!!! dla próby odłącz aku na pół godziny !!!i na chwilę będzie lepiej !!! komp nie pokaże do póty sonda nie padanie całkowicie, tak było u mnie - spalanie wzrosło z 3 litry, a wszystko było ok w kompie, dopiero po wymianie wszystko wróciło do normy Jakielek - witam Cię we właściwym wątku !!!!! mnie LGT pali w lecie 13 litrów na trasie można zejść spokojnie do dyszki !!! w zimie wciąga mi 15 litrów a na pojeżdzaffce zimowej spalanie liczę na motogodziny masz bardzo ciężką nogę!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 ile sond jest w LGT? czy wymieniac te przed czy za katalizatorem? czy od razu lepiej wszystkie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 jeśli działają to poczekaj, jeśli coś z nimi nie tak to szybko padną - sondy nie są tanie, więc nie warto pchać się na siłę w koszty, tym bardziej, że spalanie masz w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 U mnie w miescie 14,5 litra max 15 litrów. Na trasie w granicach 12 litrów. Minimalnie zszedłem do 9,9 litra na 100km. Także chyba w normie. Ale na zimnym silniku pracuje nie do końca idealnie (moim zdaniem), jakby delikatnie drżał czy cos takiego... błędów w komputerze zero. Choc sporo osób mi mówi ze jestem przewrażliwiony (przez 5 lat jezdziłem BMW z benzynowym silnikiem R6 i tam kultura pracy silnika była zupełnie inna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 U mnie w miescie 14,5 litra max 15 litrów. Na trasie w granicach 12 litrów. Minimalnie zszedłem do 9,9 litra na 100km. Także chyba w normie. Ale na zimnym silniku pracuje nie do końca idealnie (moim zdaniem), jakby delikatnie drżał czy cos takiego... błędów w komputerze zero. Choc sporo osób mi mówi ze jestem przewrażliwiony (przez 5 lat jezdziłem BMW z benzynowym silnikiem R6 i tam kultura pracy silnika była zupełnie inna) Spalanie masz w normie, ja robiąc trasy wychodzi mi 10 - 10,5 l /100 (częściej jedno jezdniowe, więc za szybko nie pojadę), jeśli Ci drży na zimnym to przy okazji sprawdź sobie poduszki, ale tutaj jeśli nie ma bujania na postoju kabiną to raczej wszystko jest ok. Zdaje się, że Twoje auto cierpi na to samo co moje - "przewrażliwiony kierownik", z czasem przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 (edytowane) Witam wszytkich posiadaczy LGT. Mam pytanko czy ktoś robił moze ostatnio analizę spalin. Wyszły mi strasznie słabe wyniki i nie wiem co z tym zrobic czy katalizator do wymiany, moze sonda? Wyniki: CO 0.64% CO2 13.68% HC 138 ppm O2 0.94 NO 0 ppm Lambda 1.018 CO kor. 0.67% Ewidentnie mieszanka za bogata spalanie u mnie przy spokojnej jeździe 15/100 czy to norma?? Wyniki takie sobie. Lambda UBOGO (>1). A skład spalin wskazuje na niedopalanie. Zacząłbym od świec. Potem ewentualnie powtórna analiza i porównanie cowidzi sterownik (obd) i analizator - sprawdzić należy wartość lambda. Jak nie będzie dobrze, to 1 sonda do wymiany. U mnie w miescie 14,5 litra max 15 litrów. Na trasie w granicach 12 litrów. Minimalnie zszedłem do 9,9 litra na 100km. Także chyba w normie. Ale na zimnym silniku pracuje nie do końca idealnie (moim zdaniem), jakby delikatnie drżał czy cos takiego... błędów w komputerze zero. Choc sporo osób mi mówi ze jestem przewrażliwiony (przez 5 lat jezdziłem BMW z benzynowym silnikiem R6 i tam kultura pracy silnika była zupełnie inna) Ja tam jestem pod wrażeniem kultury pracy swego Legacy GT. Koło dwumasowe robi swoją robotę . Edytowane 17 Listopada 2013 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 (edytowane) Ja tam jestem pod wrażeniem kultury pracy swego Legacy GT. Koło dwumasowe robi swoją robotę . A ja zmieniłem na jednomase przy okazji wymiany sprzęgła - podchodzi od WRX 06 Koło dwumasowe robi swoją robotę Co ma koło dwu-masowe(chodzi o różnice pomiędzy jedno-masą a dwu-masą), do kultury pracy silnika ? Edytowane 17 Listopada 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się