kugi Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam, mam okazje kupić forestera 2.5xt spec US AT z 2007 roku. Znam auto, wiem gdzie było przytarte (i takie tam) - generalnie pewne źródło. Niemniej chciałbym poznać opinie użytkowników o aucie, czy ma jakieś typowe bolączki itp. Chciałbym również założyć do auta porządną instalację LPG - czy gaz robi spustoszenia w takim silniku? Z góry dzięki za opinie Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 mam okazje kupić forestera 2.5xt spec US AT z 2007 roku. to kupowac i nie zastanawiac sie Znam auto, wiem gdzie było przytarte (i takie tam) - generalnie pewne źródło. to po co pytasz Niemniej chciałbym poznać opinie użytkowników o aucie, czy ma jakieś typowe bolączki itp. nie wypowiem sie bo nie posiadam Forka jeszcze generalnie to podobno super auta sa Chciałbym również założyć do auta porządną instalację LPG - czy gaz robi spustoszenia w takim silniku? poczytaj ten watek :arrow: viewtopic.php?f=26&t=102284&view=unread#unread to o LPG :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 2,5 XT podobno najlepsze forki. DO turbo gaz .......... no coment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 czy gaz robi spustoszenia w takim silniku? Oczywiście. A nic tak nie szpeci szybkiego auta jak korek wstydu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 A to korka nie można pod klapką zamontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 kugi, jeździłeś moim i jeszcze pytasz czy warto chodź to jest AT a umnie jest MT A to korka nie można pod klapką zamontować? wstyd dalej jest 2.5xt typowe bolączki chyba takie same jak w WRX i STI 2.5turbo bo to bliźniacze silniki uszczelka napewno :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ale amerykańskiego to pewno nie robiły japończyki, tylko te...murzynoamerykany... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 murzynoamerykany mówi się afroamerykanie my nigga peace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ale amerykańskiego to pewno nie robiły japończyki, tylko te...murzynoamerykany... :shock: Nie sadze zeby w Gunma pracowali jacys murzynoamerykanie, a Forki robi sie tylko tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Nie sadze zeby w Gunma pracowali jacys murzynoamerykanie, a Forki robi sie tylko tam. a ja myśle że pracują na ochronie lub w serwsie sprzątającym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 murzynoamerykany.. zakładaj gaz przynajmniej oszczędzisz na przyszły remont silnika :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 -a sprzęgło w XT jest słabe podobno nie wytrzymuje katowania, ale automat nie powinien mieć takic problemów -samopoziom w tylnim zawiasie to złom i zło ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 na samopoziom jest rada: poczytanie forum i dobranie new amorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ironmzes, to wiem że jest metoda ale wymieniałem wady forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 No jest to niezaprzeczalnie wada. A wszystkie 2,5xt miały samopoziom? Ja miałem 2,5 N/A my05 i nie miał samopoziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 a tego nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 -a sprzęgło w XT jest słabe podobno nie wytrzymuje katowania, ale automat nie powinien mieć takic problemów -samopoziom w tylnim zawiasie to złom i zło ;/ W nie wiem jak w 2.5 ale w 2.0 jest tak jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 ale amerykańskiego to pewno nie robiły japończyki, tylko te...murzynoamerykany... :shock: wszystkie Forki 03-08 sa made in Japan 8) co do nowszych nie wiem, nie interesuja mnie te Forki Santa Fe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Mój Forek jest AT z sekwencją tylko wersja EU - złego słowa nie mogę powiedzieć, jak się znudzę pełnym AT to zostaje opcja sekwencji, która niweluje wszelkie opóźnienia działania normalnego trybu AT 8) . Ale US to chyba bez tej opcji były, ale na 100% pewien nie jestem. Jak znasz historię samochodu, to dobrze- mimo to umów się do ASO na przed zakupem na kontrolę techniczną - warto, czasem może jakiś kwiatek wyskoczyć o którym właściciel może nie wiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 jedyny minus tego forka to skrzynia biegów technologicznie sprzed dwudziestu lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 ale się nie sypiąca..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Turbo z automatem jezdzi chyba podobnie do sssaka manuala ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Turbo z automatem jezdzi chyba podobnie do sssaka manuala ;] Ja się tam nie znam ale 5,9s sek. do 100km/h nie wygląda mi na wolnegossaka. I to z dwulitrówki. Pozdrawiam Grzegorz PS. Ustaw się kiedyś z ogarniającym kierownikiem, Ty manual, on automat, te same silniki. Zobaczysz jakie baty dostaniesz ze startu zatrzymanego :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Turbo z automatem jezdzi chyba podobnie do sssaka manuala ;] Ja się tam nie znam ale 5,9s sek. do 100km/h nie wygląda mi na wolnegossaka. I to z dwulitrówki. Pozdrawiam Grzegorz PS. Ustaw się kiedyś z ogarniającym kierownikiem, Ty manual, on automat, te same silniki. Zobaczysz jakie baty dostaniesz ze startu zatrzymanego :wink: Panie, Panie, nie wiem jakim cudem 2.5XT AT ma zrobic 0-100 w 5,9 skoro Manualowi zajmue to 6,5. 2.5XT 0-100 podaje się 7,6sec. PS. Ustaw się kiedyś z ogarniającym kierownikiem, Ty manual, on automat, te same silniki. Zobaczysz jakie baty dostaniesz ze startu zatrzymanego A po co on ma byc ogarniajacy skoro ma automat? Tam nie ma co ogarniac, mulisz gazu i jazda, raczej w manualu trzeba dobrze ogarniac zeby Forkiem 2.5XT zrobic setke w 6sec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Panie, Panie, nie wiem jakim cudem 2.5XT AT ma zrobic 0-100 w 5,9 Ja pisałem o dwulitrówce, zresztą w przypadku EJ255 tym bardziej da radę. No trza wymienić kilka gratów, zrobić przyzwoity remap i już da radę. A po co on ma byc ogarniajacy skoro ma automat? Tam nie ma co ogarniac, mulisz gazu i jazda, raczej w manualu trzeba dobrze ogarniac zeby Forkiem 2.5XT zrobic setke w 6sec. No właśnie dlatego :wink: Pojęcie w tzw. narodzie o skrzyniach AT, ich wykorzystaniu i funkcjonalnościach w nich zawartych jest z grubsza takie jak Twoje. Bez obrazy oczywiście :wink: Dobra, stara i poczciwa 4EAT, wraz z dostarczoną jej większą mocą i momentem staje się całkiem fajną skrzynią. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.