Wełniacz Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Tak czytam ten wątek i popatrzcie co dzisiaj w pojedynke wydziwiałem a co dopiero w parę Forków można zrobić :shock: Zjechałem z górki i nie było odwrotu i musiałem wrócić ta drogą a tu taki widok... http://img225.imageshack.us/img225/6308 ... aru032.jpg Od góry to wyglądało tak ... http://img839.imageshack.us/img839/6433 ... aru034.jpg Powoli zacząłem myśleć kto ze znajomych ma ciągnik ale do odważnych świat należy to nawet bez rozpędu ruszyłem i :roll: poszlo lzej niz myslalem z ta gorka :shock: Jutro planuje nagrać podjazd leśny z mega stromizmą, z którą Impreza nawet nie zajęknęła... ja trochę zwątpiłem bo nie mam pod co podjeżdżać w okolicy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panirenia Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jestem "we wrażeniu".Coraz większym.Zaraz odważnie sprawdzę,czy to co stoi w moim garażu to na pewno Forester.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesniczy007 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam .Wpisuje sie na listę .Może być nawet mocny offroad, damy radę. Mam objechaną świetną trasę ze Zgorzelca do Żagania ,trasami "czterech pancernych i psa " Polecam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 lesniczy007, A tam na Prawdziwych pancernych bez psa sie nie natkniemy ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesniczy007 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Nie chyba nie , wprawdzie mijałem jednostkę pancerną ,ale nikt nie strzelał . a trasa jest naprawde spoko ,byłem tam we wrześniu , mój super podniesiony offroadowy Legasik radził sobie całkiem nieźle. To był taki mały sprawdzian przed wyjazdem do Maroka. Oczywiście tylko Subaru !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Witam .Wpisuje sie na listę .Może być nawet mocny offroad, damy radę. Mam objechaną świetną trasę ze Zgorzelca do Żagania ,trasami "czterech pancernych i psa " Polecam . Leśniczy z RM Kiełczów? Jędrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesniczy007 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgadza sie to Ja Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Zgadza sie to Ja Pozdrawiam No i jaki świat mały :-) Ja również pozdrawiam. ------------- No to mamy: A. termin: weekend 26/27 lutego B. cztery propozycje trasy (lista otwarta): 1. Poligon Sołtysowice (SeQ) 2. Polne drogi Pruszowice - Domaszczyn - Siedlec- Trzebnica - Wysoki Kościół - Siedlec - Pruszowice (Jedrek_WRO) 3. Trasa Czterech pancernych Zgorzelec - Żagań (lesniczy007) 4. Okolice brzeziny wojnowic (zk) C. wstępną listę subaraków (lista otwarta): Panirenia (2), pilot99, zk, lesniczy007, Jedrek_wro D. wsparcie techniczne Leśniczego (jeżeli sie zgodzi) Myślę, że wybór trasy (1/2/3/4) wskaże nam lidera "rajdu". To spróbujmy zagłosować.... Ja osobiście trasę 2 znam (i jest fajna). Podoba mi się trasa 3. Pozdrawiam Jędrek -- Śr lut 02, 2011 9:29 pm -- Tak sobie teraz myślę, że może na pierwszy raz optymalny byłby jednak po prostu mały spot np na poligonie Sołtysowice. Poznamy się, pogadamy, przejedziemy po torze motocrosswym a jak zaiskrzy to zaplanujemy jakąś dalsza traskę off-roadową. Co myślicie ? Przed dalsza trasą chciałbym się umówić na sprawdzenie stanu technicznego u Leśniczego007. Mój subarak ma już 190k km na zegarku i chyba wymaga profilaktycznej wizyty u lekarza . Tylko nie myślcie, że wymiękam. Myślę, ze byłoby extra mieć taką ekipkę właścicieli błotnych wozów pościgowych i nie chcę spalić tematu na początku. Wiem, że niektórzy z nas rzadko do tej pory zjeżdżali z czarnego na szutry i trochę szkoda uszkodzić sprzęt na jakiejś zapyziałej polnej drodze... W myślach już sobie wyobrażam jak jedziemy w kolumnie z Wrocka na Plejady 2011. Wszyscy zaprawieni offroadowcy... I zgarniamy pierwsze miejsca na trasie terenowej. Pozdrawiam Jędrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Żeby tak się Warszawa zorganizowała jak Wy teraz.... ehh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Żeby tak się Warszawa zorganizowała jak Wy teraz....ehh... W stolycy nie ma na to czasu a u nas .... Plynie Odra plynie po polskiej krainie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Żeby tak się Warszawa zorganizowała jak Wy teraz....ehh... no narazie to tylko zajawka... robimy małą rozkminkę co i jak... jak ogarniemy temat to damy znac na forum... może nawet zapodamy jakies fotki albo filmik na youtube... sky is the limit :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot99 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Macie w swoich Forkach może płytę osłaniającą silnik (alu) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesniczy007 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Ja mam taką płytę i moge zrobić bez problemu jeszcze kilka ,gdyby ktoś potrzebował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Ja mam taką płytę i moge zrobić bez problemu jeszcze kilka ,gdyby ktoś potrzebował. To super, a czy do imprezy też dałbyś radę jakoś ładnie kawałek blachy podocinać/powyginać – tak, żeby ew. kontakt z podłożem nie rozwalał podłużnic itd.? lesniczy007, jeśli dobrze rozumuje, to być może będziesz w stanie podpowiedzieć czy podniesienie imprezy MY03 na stockowym zawiasie za pomocą podkładek dystansujących na amory ma jakiś sens, czy lepiej wrzucić sprężyny z czegoś wyższego, ewentualnie naciągnąć moje? Nie zależy mi na zrobieniu monster–trucka, tylko na uzyskaniu 2.5 – 5cm dodatkowego prześwitu bez narażania bezawaryjności ani stabilności jazdy bez wchodzenia w koszty… Na NASIOC-u jest o tym dużo, ale chciałbym żeby mi ktoś po polsku wytłumaczył jak daleko można się bezpiecznie posunąć bez konieczności obniżania napędów – tam chłopaki próbują wszystkiego ale ponieważ nie wyjeżdżają nigdy ze stanów, nie przejmują się że coś im nie zagra – wszędzie taka sama dostępność tanich części… Przepraszam za off ale jakoś się w tym wątku swojsko poczułem no a poza tym offtop w sprawie offroadu w wątku o offroadzie to trochę wirtualny offroad, zatem mam nadzieję że mi wybaczycie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 I ja z kumplem bym się też chętnie pisał ale raczej na miejscu pasażera u kogoś (jak by ktoś był tak miły ) bo imprezka troszkę na takie zabawy za niska . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4lotek Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Wcześniej się nie odzywałem, ale co tam: może wypuszczę swój nowy nabytek na szutry, może nawet małżonkę zabiorę jako pilota. Poligon na Sołtysowicach dla mnie odpada. Najchętniej widziałbym trasę nr 2, bo jest ciekawa (krajobrazy), lekka i bliska (np. 4 pancernych też wygląda fajnie, ale tłuc się 2-3 godziny asfaltem, żeby dojechać do trasy?). I jeszcze dwa pytanka: 1. Można się jeszcze dopisać? 2. Czy ta płyta pod silnik jest naprawdę konieczna na trasie 2? W końcu to drogi leśne, chyba źle nie będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panirenia Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ja mam taką płytę i moge zrobić bez problemu jeszcze kilka ,gdyby ktoś potrzebował. To ja też się ustawiam w kolejce; od dawna coś takiego chodzi mi po głowie i już się cieszę. Trasa nr 2 wg.mnie na początek najlepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 lesniczy007 napisał(a):Ja mam taką płytę i moge zrobić bez problemu jeszcze kilka ,gdyby ktoś potrzebował. To ja też się ustawiam w kolejce; Zajmuje miejsce w kolejce szczegoly mam Nadzieje bedziemy mogli omowic na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Pomysł nabiera barw! To wygląda na to, że moja propozycja trasy została wybrana. Ze względu na zimowe warunki (rozmoknięte drogi) proponuje lekką modyfikację trasy (żebyśmy się nie wkleili na stałe ). To by było coś: 10 subaraków wyciąganych ursusem z błota. Więc proponuję tak: ROAD BOOK Spotykamy się pod sklepem Rzepka w Pruszowicach. Stamtąd na wał stawu, przez lasek, pętelka do Pruszowic, w prawo polną do Bukowiny, aslfaltówką w stronę Pasikurowic i Siedlca. W Siedlcu za stacją kolejową wzdłuż torów szutrówką (długa prosta wyboista). Przed piaskownią w Pierwoszowie w prawo do pod górę do Głuchowa Górnego (tu chyba będzie najtrudniej, w razie czego plan . W Głuchowie w prawo polna do Boleścina. Dalej wąską asfaltóweczką przez pofałdowane wzgórza do Krakowian (tajemnicza wieża) i Zaprężyna (zameczek) (lubię ten odcinek - jak droga do Babadag Stasiuka ). Dalej do Bierzyc i Łoziny. W Łozinie za boiskiem w prawo zjeżdżamy na polną do Szczodrego (tu też reduktor zapięty, chociaż w dół). Przejeżdżamy Szczodre i w Domaszczynie tuż przed kościołem w prawo szutrowo - błotkową (często tak skracam sobie drogę do domu z pracy). Jesteśmy z drugiej strony Domaszczyna. Walimy na koniec Pruszowic asfaltem i po raz pierwszy na naszej trasie wjeżdżamy w lasek by powolutku przeturlać się wyboista leśną do Ramiszowa. W lewo przez AOW kończymy na zamku w Pawłowicach. Sprawdzamy obecność i osłony pod silnikiem i dzielimy się wrażeniami. Myślę, że będzie to jakieś 40km i max 3h jazdy. W końcu offroad (nawet lekki) to nie wyścigi:) Całą trasę łatwo prześledzić na google maps. Wszelkie propozycje modyfikacji trasy mile widziane. TERMIN Już wiem, że część z nas nie może w sobotę 26/2. Tak więc powinniśmy rezerwować sobie czas w niedzielę 27/2. Może godzina 10.30 pod Rzepką w Pruszowicach? ZAPLECZE TECHNICZNE Leśniczy007 zaprasza chętnych na 26/2 na "badania lekarskie" subaraków przed wyjazdem. I pewnie zabierze w niedzielę ze sobą na wszelki wypadek podręczny polmozbyt :-) Płyta aluminiowa - ja nie mam jeszcze (ale już zamówiłem) i myślę, że nie będzie konieczna na takiej trasce. Myślę, ze karniemy się w kolumnie, więc zawsze pomożemy sobie wzajemnie przy wyciąganiu. Chociaż nie wydaje mi się by taka sytuacja zaistniała. Z założenia to ma być LEKKI OFFROAD :-) Na wszelki wypadek saperka i przyzwoita linka do bagażników! LISTA UCZESTNIKÓW Otwarta do chwili startu. Przecież im nas więcej tym fajniej. Na dziś mamy zgłoszenie od: Panirenia (2), pilot99, zk, lesniczy007, Jedrek_wro, 4lotek, Igi666 (pasażerowie) RELACJE Z MEDIAMI Kto ma aparat, kamerkę - zabierać obowiązkowo. A może jest jakiś ochotnik na fotoreportera / filmowca / producenta i wydawcę (youtube)? Ale się rozpisałem Co myślicie? Pozdrawiam Jędrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Dysponuję i kamerką i aparatem takze jakąś funkcję wypełnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Tak więc ja z kumplem byśmy się pisali pod warunkiem gdyby ktoś był tak miły i zabrał dwóch pasażerów/pilotów Ze swojej strony moglibyśmy zapewnić zabezpieczenie medyczno/techniczno/fizyczne oraz pocykalibyśmy jakieś zdjęcia i może filmik nagrali jakiś ;] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Wg wstępnego komitetu kolejkowego miejsca się w takim składzie z pewnością znajdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrek_WRO Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Mój Forek po jednodniowym pobycie u Leśniczego juz z nowym rozrządem, świecami i kablami zapłonowymi - gotowy do naszego inauguracyjnego ofrołdu :-) To co, zatwierdzamy plan? Niedziela 27/2/2011, godz. 10.30 pod sklepem Rzepka w Pruszowicach? Wszystkim pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał R. Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 TERMINJuż wiem, że część z nas nie może w sobotę 26/2. Tak więc powinniśmy rezerwować sobie czas w niedzielę 27/2. Może godzina 10.30 pod Rzepką w Pruszowicach? Bardzo chętnie się piszę!!!...pod warunkiem, że do tego czasu zrobię sprzęgło /już zamówione/. W każdym razie wciągajcie mnie na listę! /najwyżej z przykrością odwołam uczestnictwo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 outback da rade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się