Gość Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 A tak całkiem poważnie to od pewnego czasu szukam "drugiego" auta... było kilka dziwnych opcji.. e46 cabrio, touareg itp. Ostatecznie decyzja padła na Impreze :-) Generalnie bedzie to buda MY03... teraz tylko kwestia czy WRX czy STi. Oczywiscie jak 99% społeczeństwa mam ograniczone fundusze jakie moge przeznaczyc na ten cel. Z logicznego i ekonomicznego punktu widzenia powinienem wybrac WRX... ale STI ma to cos.... Generalnie autem ze wzgledu na specyfike pracy bede robil bardzo malo km.... na codzien wogole, w weekend moze czasami. Co 3 miesiace 3 tygodnie urlopu i wtedy bedzie mozliwosc nacieszyc sie zabawka... ale towarzyszyc pewnie prawie zawsze bedzie mi zona i syn... wiec bez przesady . W tej sytuacji po co mi wiecej niz 225km skoro nie bede tego wykorzystywal... ano po to zeby miec ;-) zeby sie tym cieszyc. Malo bede jezdzil wiec koszty utrzymania tez spadaja... no nie wiem... sam walcze ze swoimi myslami. Generalnie nie oczekuje ze ktos mi tu napisze rozwiazanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Z tego, co tu pisali, to zdecydowanie, bez żadnych wątpliwości bierz STI 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Dobra co nieco juz wiemy... Ale czy niebedzie tajamnica jaki masz budzet :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 chcialbym sie zmiescic w 50k, co w przypadku STi..... no wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 chcialbym sie zmiescic w 50k, co w przypadku STi..... Jak sam sie domyslasz znalezienie STI za 50k bedzie ciezkim zadaniem do wykonania... P.S.Sunnychris, a czy miales wczesniej stycznosc z SUBARU z silnikiem turbo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 jeżeli BMW to M3 a na E46 troche za mało srebrników, więc szukaj STi. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 P.S.Sunnychris, a czy miales wczesniej stycznosc z SUBARU z silnikiem turbo :?: Tak, jakos w 2003r mialem MY99 GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Tak, jakos w 2003r mialem MY99 GT No to pieknie :wink: I jak oceniasz te znajomosc :?: GT-ek ten jak dla Ciebie, byl slaby czy mial wystarczaja moc i spelnial Twe oczekiwania co do sportowego samochodu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 byl rewelacyjny :-) wiem wiem, skoro GTek byl wystarczajacy to WRX tez bedzie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 sunnychris, :shock: a jedna stara miłość nie rdzewieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 byl rewelacyjny :-) wiem wiem, skoro GTek byl wystarczajacy to WRX tez bedzie :-) Wiec mamy juz dwa argumenty za jednak slabsza ale w tym przedziale cenowym, pewniejsza i owiele latwiej dostepna wersja WRX... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Moim zdaniem jak GTek był wystarczający, a auto nie będzie wykorzystywane do ciągłego upalania po torach to lepiej kupić WRXa. Łatwiej w cenie 50 tys. kupić zdrowego, z estiajem może być ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 sunnychris, :shock: a jedna stara miłość nie rdzewieje ohhhh nie wiem ile to juz aut.. pewnie grubo ponad 20 przewineło się przez moj garaż.... ale tylko impreza nawiedza mnie we snach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 nie wiem ile to juz aut.. pewnie grubo ponad 20 przewineło się przez moj garaż.... ale tylko impreza nawiedza mnie we snach A mogl bys wymienic chciaz kilka aut ktore staly u Ciebie w garazu i ktore jednak nie pozwolily Ci zapomniec o GT-ku Co do wyboru jesli jednak po zastanowieniu stwierdzisz ze jak szalec to szalec to ostatnio kolega forumowicz ogladal taka jedna STI ktora w ostatecznosci za 50 ponoc by poszla (ale nie jest idealna ) :wink: albo tej z Radomia... http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-2- ... 59731.html Jesteś A_K trochę moim konkurentem w poszukiwaniach, ale co tam :wink: Widziałem, jeździłem - odczucia mieszane. Z jednej strony auto nieźle się zbiera - sprawiał wrażenie dłubniętego, tyle że właściciel (sympatyczny, acz subaroholik to raczej nie jest ) za bardzo nie wie co i jak - Apexi jako ozdoba :wink: Duże połacie :wink: po lakierowaniu, na pierwszy rzut oka/ucha trzeba zainwestować w heble, opony i amory. Cena - za 50 był do wzięcia. Biorąc to wszystko pod uwagę: dramatu nie ma, ale szału też nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Najgorsze drogi sunnychris , że przszłość niznana i może się zdarzyć tak że pojedziesz kiedyś najaki trening do Kielc czy innej Częstochowy czy Bednary i się okaże, że twój WRX jest za słaby. Zaczniesz wtedy wkładać worek piniędzy w to żeby auto zaczęło jezdzić jak STi. Ja proponuje troszke dozbirać i cieszyć sie pelną moca w STI. Jak nie wykorzystasz to nie zbiedniejes jak Ci będzie brakwać to wydasz majątek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 nie wiem ile to juz aut.. pewnie grubo ponad 20 przewineło się przez moj garaż.... ale tylko impreza nawiedza mnie we snach A mogl bys wymienic chciaz kilka aut ktore staly u Ciebie w garazu i ktore jednak nie pozwolily Ci zapomniec o GT-ku ciezko mi odtworzyc ktore byly wpierw... a ktore po... ;-) stary saab 900 turbo coupe saab 93 mercedes 500 SEC cadillac eldorado to z tych ktore łapią się na konkurencje GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 50 koła trochę mało, ale może akurat trafi Ci się jakiś szwajcar od dziadka... Jeżeli parametry wrx Ci wystarczają, to bierz wrx, natomiast jeżeli chcesz czegoś więcej to niestety, ale dobrze by było jeszcze z 10-15 dozbierać i brać sti. Kosztami bym się tak bardzo nie przejmował zważywszy na to ile masz zamiar jeździć tym autem. ps. zrób ankietkę, zobaczymy co wyjdzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Szukałem w zeszłym roku WRX do jaazdy na codzień, wszyscy straszyli mnie twardym zawieszeniem STI i wogóle, że auto kosmos. No fakt, jest kosmos Trafił się akurat dobrze utrzymany STI i takiego kupiłem. Przez pierwsze miesiące uczyłem się tego auta, musiałem go wyczuć i pomocne okazały się szkolenia z doskonalenia jazdy. Teraz teraz jak stoi kilka dni w garażu to tęsknię za jazdą :roll: Woziłem nim rodzinkę i da się :wink: Czy to WRX czy STI do auta w tej cenie (w tym roczniku) musisz kilka tysięcy wsadzić, pytanie czy do WRX nie więcej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Zgadzam się z przedmówca. STI to boskie auto do jazdy na co dzień. Bardzo komfortowe, ale komfort to rzecz subiektywna :wink: . Dla mnie to nie dobrze wybierający dziury zawias, ale pewność prowadzenia, hamowania i mocny silnik. Skoro lubiłeś GT, to podejrzewam, że dla ciebie też. Jak nie masz ambicji torowo/sportowych bierz WRX, ale może się to skończyć, tak jak piszą wyżej Nie jeździłem ani GT ani WRX, ale z tego co wiem, to WRX jest mocno ugrzeczniony w stosunku do GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 skoro masz odniesienie ddo GT nie baw się w wrxa - wrxy są dla dziewcznynek. kupuj STI :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 albo fajne GT albo STi stany pośrednie są dobre na chwilę i potem się zaczyna dłubanina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Jako posiadacz WRX-a zachęcam do dozbierania tych 15 tyś i zakupu STI. WRX spełni wszystkie twoje oczekiwania ale zawsze będzie ci czegoś brakować. STI jest kwintesencją Subaru. WRX jest świetny ale to tylko substytut. Jedną niezaprzeczalną zaletą posiadania WRX-a jest to, że wiesz jakie będzie twoje następne auto. Nawet jeżeli teraz kupisz WRX-a to i tak skończysz w STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 albo fajne GT albo STi stany pośrednie są dobre na chwilę i potem się zaczyna dłubanina To też jest jakieś rozwiązanie... tylko GT dzisiaj to w najlepszy wypadku 10 latnie auto :roll: Nie wiem czy mam ochote czekać długie miesiące na trafienie tego jedynego ( sprawnego, niebitego itp ) Nie mam żadnego porównania WRX vs GT więc w czym GT jest lepsze... pozatym ze w stosunku do MY03 my 7km mniej ;-). ahh, dopiero teraz zobaczyłem ;-) nie będe słuchał Cie KUSICIELU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 W porównaniu do GT, WRX jest ciężki. Na tym forum już kilka osób wymieniło WRX-y na GT-ki. Krok w tył? Raczej nie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.