Jump to content

Chciałbym STI


Guest

Recommended Posts

A tak całkiem poważnie to od pewnego czasu szukam "drugiego" auta... było kilka dziwnych opcji.. e46 cabrio, touareg itp.

Ostatecznie decyzja padła na Impreze :-)

Generalnie bedzie to buda MY03... teraz tylko kwestia czy WRX czy STi.

Oczywiscie jak 99% społeczeństwa mam ograniczone fundusze jakie moge przeznaczyc na ten cel.

Z logicznego i ekonomicznego punktu widzenia powinienem wybrac WRX... ale STI ma to cos....

Generalnie autem ze wzgledu na specyfike pracy bede robil bardzo malo km.... na codzien wogole, w weekend moze czasami.

Co 3 miesiace 3 tygodnie urlopu i wtedy bedzie mozliwosc nacieszyc sie zabawka... ale towarzyszyc pewnie prawie zawsze bedzie mi zona i syn... wiec bez przesady :twisted:. W tej sytuacji po co mi wiecej niz 225km skoro nie bede tego wykorzystywal... ano po to zeby miec ;-) zeby sie tym cieszyc. Malo bede jezdzil wiec koszty utrzymania tez spadaja... no nie wiem... sam walcze ze swoimi myslami. Generalnie nie oczekuje ze ktos mi tu napisze rozwiazanie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

chcialbym sie zmiescic w 50k, co w przypadku STi..... :evil:

 

Jak sam sie domyslasz znalezienie STI za 50k bedzie ciezkim zadaniem do wykonania... :(

 

P.S.Sunnychris, a czy miales wczesniej stycznosc z SUBARU z silnikiem turbo :?:

Link to comment
Share on other sites

byl rewelacyjny :-) wiem wiem, skoro GTek byl wystarczajacy to WRX tez bedzie :-)

 

Wiec mamy juz dwa argumenty za jednak slabsza ale w tym przedziale cenowym, pewniejsza i owiele latwiej dostepna wersja WRX... :D

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem jak GTek był wystarczający, a auto nie będzie wykorzystywane do ciągłego upalania po torach to lepiej kupić WRXa. Łatwiej w cenie 50 tys. kupić zdrowego, z estiajem może być ciężko :)

Link to comment
Share on other sites

sunnychris, :shock: a jedna stara miłość nie rdzewieje ;)

ohhhh :oops: nie wiem ile to juz aut.. pewnie grubo ponad 20 przewineło się przez moj garaż.... ale tylko impreza nawiedza mnie we snach

Link to comment
Share on other sites

nie wiem ile to juz aut.. pewnie grubo ponad 20 przewineło się przez moj garaż.... ale tylko impreza nawiedza mnie we snach

 

A mogl bys wymienic chciaz kilka aut ktore staly u Ciebie w garazu i ktore jednak nie pozwolily Ci zapomniec o GT-ku :)

 

Co do wyboru jesli jednak po zastanowieniu stwierdzisz ze jak szalec to szalec to ostatnio kolega forumowicz ogladal taka jedna STI ktora w ostatecznosci za 50 ponoc by poszla (ale nie jest idealna :idea: ) :wink:

 

 

Jesteś A_K trochę moim konkurentem w poszukiwaniach, ale co tam :wink:

 

Widziałem, jeździłem - odczucia mieszane. Z jednej strony auto nieźle się zbiera - sprawiał wrażenie dłubniętego, tyle że właściciel (sympatyczny, acz subaroholik to raczej nie jest :lol: ) za bardzo nie wie co i jak - Apexi jako ozdoba :wink: Duże połacie :wink: po lakierowaniu, na pierwszy rzut oka/ucha trzeba zainwestować w heble, opony i amory. Cena - za 50 był do wzięcia. Biorąc to wszystko pod uwagę: dramatu nie ma, ale szału też nie...

Link to comment
Share on other sites

Najgorsze drogi sunnychris , że przszłość niznana i może się zdarzyć tak że pojedziesz kiedyś najaki trening do Kielc czy innej Częstochowy czy Bednary i się okaże, że twój WRX jest za słaby. Zaczniesz wtedy wkładać worek piniędzy w to żeby auto zaczęło jezdzić jak STi. Ja proponuje troszke dozbirać i cieszyć sie pelną moca w STI. Jak nie wykorzystasz to nie zbiedniejes jak Ci będzie brakwać to wydasz majątek :wink:

Link to comment
Share on other sites

nie wiem ile to juz aut.. pewnie grubo ponad 20 przewineło się przez moj garaż.... ale tylko impreza nawiedza mnie we snach

 

A mogl bys wymienic chciaz kilka aut ktore staly u Ciebie w garazu i ktore jednak nie pozwolily Ci zapomniec o GT-ku :)

 

ciezko mi odtworzyc ktore byly wpierw... a ktore po... ;-)

 

stary saab 900 turbo coupe

saab 93

mercedes 500 SEC

cadillac eldorado

 

to z tych ktore łapią się na konkurencje GT.

Link to comment
Share on other sites

50 koła trochę mało, ale może akurat trafi Ci się jakiś szwajcar od dziadka... :mrgreen:

Jeżeli parametry wrx Ci wystarczają, to bierz wrx, natomiast jeżeli chcesz czegoś więcej to niestety, ale dobrze by było jeszcze z 10-15 dozbierać i brać sti.

Kosztami bym się tak bardzo nie przejmował zważywszy na to ile masz zamiar jeździć tym autem.

 

ps. zrób ankietkę, zobaczymy co wyjdzie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Szukałem w zeszłym roku WRX do jaazdy na codzień, wszyscy straszyli mnie twardym zawieszeniem STI i wogóle, że auto kosmos. No fakt, jest kosmos :mrgreen:

Trafił się akurat dobrze utrzymany STI i takiego kupiłem.

Przez pierwsze miesiące uczyłem się tego auta, musiałem go wyczuć i pomocne okazały się szkolenia z doskonalenia jazdy.

Teraz teraz jak stoi kilka dni w garażu to tęsknię za jazdą :roll:

Woziłem nim rodzinkę i da się :wink:

Czy to WRX czy STI do auta w tej cenie (w tym roczniku) musisz kilka tysięcy wsadzić, pytanie czy do WRX nie więcej :roll:

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się z przedmówca. STI to boskie auto do jazdy na co dzień.

Bardzo komfortowe, ale komfort to rzecz subiektywna :wink: . Dla mnie to nie dobrze wybierający dziury zawias, ale pewność prowadzenia, hamowania i mocny silnik. Skoro lubiłeś GT, to podejrzewam, że dla ciebie też.

Jak nie masz ambicji torowo/sportowych bierz WRX, ale może się to skończyć, tak jak piszą wyżej :D

Nie jeździłem ani GT ani WRX, ale z tego co wiem, to WRX jest mocno ugrzeczniony w stosunku do GT.

Link to comment
Share on other sites

Jako posiadacz WRX-a zachęcam do dozbierania tych 15 tyś i zakupu STI. WRX spełni wszystkie twoje oczekiwania ale zawsze będzie ci czegoś brakować. STI jest kwintesencją Subaru. WRX jest świetny ale to tylko substytut. Jedną niezaprzeczalną zaletą posiadania WRX-a jest to, że wiesz jakie będzie twoje następne auto. :D Nawet jeżeli teraz kupisz WRX-a to i tak skończysz w STI.

Link to comment
Share on other sites

albo fajne GT albo STi ;) stany pośrednie są dobre na chwilę i potem się zaczyna dłubanina ;)

 

To też jest jakieś rozwiązanie... tylko GT dzisiaj to w najlepszy wypadku 10 latnie auto :roll: Nie wiem czy mam ochote czekać długie miesiące na trafienie tego jedynego ( sprawnego, niebitego itp )

Nie mam żadnego porównania WRX vs GT więc w czym GT jest lepsze... pozatym ze w stosunku do MY03 my 7km mniej ;-).

 

76577559.jpg

ahh, dopiero teraz zobaczyłem ;-) nie będe słuchał Cie KUSICIELU :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...