tomaszbrr Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 witam... zakupiłem Subaru wrx 2003 , jest po małej stłuczce i ewidętnie stał w bezruchu 3 miesiące , poza tym jest zawilgocony , bak był pusty..... problem jest z nierówna pracą silnika (jakby palił na 2 gary ) , przy dogazowaniu strasznie kopci na biało , po wyjęciu bagnetu albo odkręceniu korka oleju buch bialy dymek ......... nie wygląda to dobrze ,, może ktoś z was by mi coś podpowiedział :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 moze uszczelka pod ktoras glowica pozatym proponuje wpasc tez tu viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszbrr Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 skubi ma nawinięte 123tyś/km , czy da się go zajezdzić ? czy ewntualnie wilgoc by mogła spowodowac uszkodzenie jakiegoś elementu elektrycznego , i jesli tylko by nie palił na któryś z garów to tez by tak kopcił ??? od 1,5 roku jeżdze GX-em w automacie który ma 250tyś/km , no i nie bierze ani grama oleju ..... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 skubiego można zajeździć w kilka tysięcy, jak nie w kilkaset km, jeśli robi się to bez głowy / nieodpowiednio serwisuje i traktuje. i nie porównuj wolnego ssaka z automatyczną skrzynią z zaturbionym manualem, którego niektórzy używają jako sportowe auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszbrr Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 tak ,, nie chodzi o porównania ale o znalezienie rozwiązania , do której jest potrzebana wiedza o tym pojezdzie , mniemam że jest zajechany aczkolwiek wolał bym sie mylić :shock: niektorzy używają je jako sportowe auto , a niektórzy by zawinąć się w koło lampy pod Batorym :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 przy dogazowaniu strasznie kopci na biało , po wyjęciu bagnetu albo odkręceniu korka oleju buch bialy dymek ......... Moim zdaniem to pierścienie. Po przygazowaniu to na pewno na biało a nie lekko niebiesko ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszbrr Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 biały dymek.... tyle że nie śmierdzi spalenizna jak to zazwyczaj bywa , dlatego też zastanawiam sie nad jakaś inną przyczyną ..... ( pewne symptomy mogą byc spowodowane tym co opisałem na wstepie ... ) ( ale nic..... odpale silnik na dłużej i zobacze co sie dzieje z olejem -- jako że to nowy nabytek nie mialem jeszcze okazji przy nim posiedzieć --- o jezdzie raczej nie ma mowy :roll: :roll: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.xxx1 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 strzelam że padła glowica.Ile zapłaciłes za to całe auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Mogła i uszczelka pod głowicą, fakt. Przegoń trochę auto a następni poobserwuj plastikowy (ten po lewej patrząc z pozycji kierowcy) zbiornik przelewowy płynu chłodniczego. Dodaj gazu (naciśnij na kołyskę przepustnicy) i zobacz czy nie lecą bąbelki w tym zbiorniczku. Jeżeli będą leciał, to uszczelka. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 No Koledzy powyżej mogą miec rację(ten dymek z otworu olejowego) ,ale sprawdź bombelki w zbiorniczku jak prawi Grzesiek i potem zacznij od najprostszego: -dobrze wysusz wysokonapięciową instalację np.suszarką -Olej wymieniałeś?-może w nim woda,wtedy z oleju robi sie emulsja-(kawa z mlekiem) -Najlepiej zdejmij przewód paliwa przy filtrze i zmuś pompę do pracy przez zasilenie jej przekaźnika łapiąc to co poda do jakiegoś pojemnika i zobacz co to jest-może trochę wody? Auto stało. -wymień filtr paliwa -przyłóż jakąś blachę do rury wydechu, gdy kopci i sprawdź,co się skrapla-woda czy płyn chłodniczy-wtedy trochę "tłusto". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach na zimno i tzw próbę olejową zrób zobacz co pokaże i wtedy jakiś początek będzie częściowo da się wykluczyć czy pierścienie są ok pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszbrr Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 witam... podam kolejne fakty -- z woda wszystko wporządku , oleju nie pali ,,, natomiast znalazłem zaolejony filtr powietrza ( hm..??? ) , olej znajduje sie w intelkulerze i w przewodach , po lekturze różnych for.. może byc cos nie tak z turbiną albo bardziej prawdopodobne z tak zwaną odmą ( oil catch can ) ( http://www.google.com/search?hl=pl&client=firefox-a&hs=Im&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&q=SUBARU+IMPREZA+WRX+white+smouk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= ) === to link do for angielskich - które podrzucił mi kolega ) pytanie gdzie jest ta odma -wytłumaczenia po angielsku nie bardzo łapie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 natomiast znalazłem zaolejony filtr powietrza ( hm..??? ) , Kolejna przesłanka do stwierdzenia padniętych pierścieni. Niestety Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfland Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszbrr Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 witam . :roll: :roll: urzeczywistnia się czarny scenariusz -- okazało się że chłodnica jest rozszczelniona tak ze są przesłanki do przegrzanego silnika , na jednym z cylindrów zupełnie nie trzyma ciśnienia ,,,,,,,,,,, tak że remoncik ..... ( opisze za jakiś czas zakres zniszczeń ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
les Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 co to jest i do czego ,w czym to pomaga :?: :?: :?:. pozd les Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszbrr Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 taaaak .... silnik był totalnie przegrzany ,, na wielu elementach było widać slady uszkodzeń , tak że wymieniłem silnik a po całym jednym dniu użytkowania również skrzynie biegów bo żęziła ......... teraz auto śmiga całkiem efektownie ...... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 a co to znaczy jak wali czary dym z rury przy starcie z 5000r.p.m wrx 2.0 T ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 a co to znaczy jak wali czary dym z rury przy starcie z 5000r.p.m wrx 2.0 T ?? że właściciel kupił nie ten model auta co powinien 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Heh a dokladniej? Bo jak dzisiaj startowalem ze swiatel z bmw640 to po zniszczeniu BMW koleś mówił ze jak wystartowalem to zakopcilo na czarno z rury a to nie diesel.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Pewnie olej się dostał i został spalony. Może turbo pada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 a co to znaczy jak wali czary dym z rury przy starcie z 5000r.p.m wrx 2.0 T ?? to ja w takim razie jestem delikatniutki dla mego wurxa.....no chyba że tam inne napędy są...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Pewnie olej się dostał i został spalony. Może turbo pada... Masz jakąś magiczną kule do wróżenia czy sam takie bzdury wymyślasz??? Czarny dym = skład mieszanki, może po prostu przelewa przyczyn może być kilka, od przepływki po wtryski;) Często widuje się jak auta po "chipie" które kopcą na czarno i podobno nie jest to nic strasznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) kopci tylko jak idą obroty rzędu 5000-7000rpm jak już turbo ładuje na maxa, a autko po chipie więc jak kopci z powodu mieszanki to zero lipy, pojadę na czasie do tunera żeby poprawił mapę więc jak nie silnik to ok jest a co to znaczy jak wali czary dym z rury przy starcie z 5000r.p.m wrx 2.0 T ?? to ja w takim razie jestem delikatniutki dla mego wurxa.....no chyba że tam inne napędy są...... a to niby czemu .. Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Moim zdaniem bogata mieszanka sam tak miałem na poprzedniej mapie do tego mogą sie tez moze wypalac katalizatory jeśli oczywiście je tam masz, ale odpowiedz Carlosa tez jest słuszna, bo WRX - a tak Katowac masakra choć sam mam procedurę na 5,5 tys i sie nigdy nic nie działo tylko sprzęgła pada a tak startuje jak z procy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się