Skocz do zawartości

klimek

Użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Podlaskie ( Białystok)
  • Auto
    Subaru legacy

Osiągnięcia klimek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. może aku masz padnięte sprawdź dokładnie oraz kable dochodzące do rozrusznika pozdrawiam
  2. http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/art ... /120609919 nie wiem jak gość to zrobił
  3. dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie udało się mechanicy z ASO Fiat doszli jak to powinno być poskładane a warsztat który to składał wcześniej otrzymał fakturę do zapłaty szef zacisnął zęby i zapłacił pozdrawiam
  4. Mam nadzieję że będzie ktoś umiał to naprawić. Posiadam Lancię Kappę 2.0 20V turbo z podtlenkiem LPG. Z biegiem czasu sprężyny pod wpływem naporu masy butli osiadły i w końcu jedna pękła. Zakupiłem sprężyny z innej kappy (anglik) gość przy mnie wykręcał no i samochód trafił do warsztatu który miał to naprawić. Po odebraniu samochodu :shock: tragedia prowadza się na wszystkie strony więc decyzja ustawiamy geometrię przód i tył, po tym zabiegu jest lepiej ale wywala mi błąd zawieszenia i utwardza się ono jazdę da się kontynuować lecz to nie jest to co powinno być wcześniej ani razu nie było tego błędu. Na domiar złego "mechanik" który to składał rozebrał wszystko i nie wiedział jak to poskładać W końcu samochód trafił do serwisu Fiata gdzie też nie wiedzą jak to poskładać. Może ktoś wie i posiada zdjęcie jak to powinno wyglądać czy jakoś adaptuje się te zawieszenie. Dzisiaj udałem się do serwisu po odbiór samochodu i :shock: jest lepiej ale zaglądam pod spód a łączniki stabilizatorów są na maxa rozciągnięte i po wjechaniu w pierwszą nierówność dalej wywala ten błąd . Domyślam się że amortyzatory te mają wewnątrz jakieś czujniki na belce nic nie znalazłem, a zawieszenie jest spięte no i system automatycznie wyłącza. Proszę o podpowiedź jak to naprawić pozdrawiam mam nadzieję że dość czytelnie opisałem problem
  5. jeśli się nie mylę to te z żółtymi wtyczkami to nie ABS tylko Air Bag tam lepiej nie grzeb a OBD hmm nie wiem czy nie musisz sobie wymrugać tych błędów złączając odpowiednie wtyczki pod kierownicą a jak masz instalację zrobioną wymienioną czy przedłużaną pozdrawiam
  6. klimek

    Klocki

    Podepnę się pod wątek może ktoś powie co do Legacy IV kombi można wsadzić żeby lepiej hamowało chodzi mi o zaciski i tarcze jaki rozmiar ale żeby na 15" pasowały takie mam zimówki a na lato 16"
  7. klimek

    stuki z napedu ?

    kolega miał podobny problem tyle, że u niego chyba za 3 czy 4 podejściem w serwisie udało się zdiagnozować mechanik usłyszał i wymienili mu całą półoś jeszcze na gwarancji przebieg ma coś koło 70 kkm i 2.0 D
  8. bardzo chętnie poznał bym kolegów z forum zobaczymy jak nic się nie zmieni to się piszę
  9. mój Legaś MY05 ma obecnie 78kkm jak go kupowałem rok temu to miał około 63kkm wpisy w książce są co prawda nie wszystkie ale są faktury z przebiegiem wpisanym więc duże prawdopodobieństwo że oryginał powodzenia życzę w szukaniu
  10. sprawdź czujnik położenia wału od tego bym zaczął, często się tak dzieje że jest zaolejony i nie łapie sygnału, sprawdź przy okazji świece i przewody powodzenia. Zapomniałem jeszcze o czujniku wałka rozrządu sprawdź go również .
  11. Nie wiem dlaczego ukrywasz autora, przecież wszyscy wiedzą, że to [you]... Dziecinada takie tajemnice nie zniżył bym się do takiego poziomu pozdrawiam
  12. podepnę się pod temat za jakiś miesiąc kończy mi się ubezpieczenie mam pakiet w pzu ac oc i nnw+ auto szyba zastanawiam się nad opcją mini ac co o tym myślicie dzięki za podpowiedz
  13. czy do legacy MY 05 można/da się zamontować taką kierownicę, radio standard bez zmieniarki ta która jest w oryginale jakoś mi nie leży mogę mieć taką, przykład z alledrogo http://moto.allegro.pl/subaru-legacy-07 ... 27577.html -- Śr kwi 06, 2011 7:54 pm -- może ktoś wie czy będzie to pasować i działać pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...