Skocz do zawartości

GT 98 remap niemozliwy?


lubara

Rekomendowane odpowiedzi

Jakbym jeszcze raz dostał GTeka to bym się w podnoszenie mocy na początek nie bawił....

co z tego że wyciśniesz z tego samochodu 250-270km skoro skrzynia tego długo nie wytrzyma, seryjny zawias na tor jest za miękki, hamulce takie sobie, wiecznie uciekający przód w zakrętach itp. też się na torze bawiłem ale po kilku wypadach przestawały mnie cieszyć dość średnie czasy, a o gonitwach za Evo mogłem zapomnieć bo jak ja robiłem kontrę przed zakrętem żeby najpierw wejść przodem to Evo przede mną z zakrętu już wychodziło. Przejechałem się na tym samym ustawieniu Toru w kielcach STI Type RA... samochodem kilka lat starszym niż mój GT i doznałem szoku bo tam nie istnieje pojęcie podsterowności a biorąc pod uwagę koszty to dobre GT za 30k a Type Ra za 20 + 10 przekładka więc wychodzi na to samo. Nie pamiętam jak się właściciel tego Type Ra nazywał ale walił na łeb nawet STI new age, samochód miał opanowany jakby się w nim urodził.

Nie ma się co pchać w brutalne podnoszenie mocy i to jeszcze na zwykłej TD04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ariel, dzięki za cenną uwagę nie mniej:

250-270km skoro skrzynia tego długo nie wytrzyma

tu słyszałem różne opinie, część osób twierdzi że podoła... zależy jak się ją użytkuje

seryjny zawias na tor jest za miękki

na tor to wybrałbym się innym autem

hamulce takie sobie

jest 4-tłoczek z wrx-a

Nie ma się co pchać w brutalne podnoszenie mocy i to jeszcze na zwykłej TD04

jest TD05 z przelotem H&S 2,5 cala

 

Ogólnie auto po modach ma kiepski afr i bądź co bądź wymaga strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink:

wiecznie uciekający przód w zakrętach itp.

 

ALK + geometria i u mnie nie ma tego problemu, naprawdę

 

seryjny zawias na tor jest za miękki, hamulce takie sobie

seryjny zawias mało kto ma, skoro w dobrej cenie jest dajacy radę AGX. Hamulce sa do dupy, ale po 1. w RA są takie same 2. też wymieniasz na lepsze w miarę tanio.

 

co z tego że wyciśniesz z tego samochodu 250-270km skoro skrzynia tego długo nie wytrzyma

 

moje papierowe 307km wytrzymuje, tylko że ja chcę zeby wytrzymywała. W warunkach sportowych pewnie by sie poddała szybko.

 

 

NIe to żebym bronił GTka, bo ja uwazam że to kiepskie auta, ale dające dużo frajdy, ale RA nie jest wcale aż takie super. Za to jak najbardziej nadrabiają wagą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podzielam zdanie kashmere-a, przy czym warto zauważyć jeszcze jedną kwestię-GT jest typowo ulicznym samochodem, który można mniej lub bardziej przystosować do jazdy torowej, natomiast RA jest bardziej torowo-pojeżdżawkowe niż uliczne i przysposabianie go do samochodu ulicznego mija się z jakimkolwiek celem... Tu powstaje pytanie do czego samochód jest potrzebny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok... ale w temacie jest jasno napisane 300 KM i co się wiąże większy moment obrotowy, nie mówcie że skrzynia z GT długo to wytrzyma jak będzie dobrze traktowana skoro samochód ma jeździć na torze :roll: Wiem że można dać lepszy zawias, hamulce Brembo z STI. Seryjne sprzęgło na torze przy dużo podniesionym momencie długo nie wytrzyma zawias Kayaba AGX może i jest tani ale wcale nie taki dobry.

Bardziej mi chodzi o koszty bo naprawdę trzeba kupę kasy wpakować do GTeka a potem przesiąść się do STI i doznać szoku.

Ilu ludzi na forum pluje sobie w brodę że kupiło WRX i teraz na siłę robi z niego STI.

jest 4-tłoczek z wrx-a

no i ten hamulec na tor będzie konkurencyjny ? Na początek pewnie będzie ok ale jak trochę pojeździsz na czas to zobaczysz że szału nie ma :wink:

Nikomu źle nie życzę a nawet chyba zazdroszczę planów bo swoje GT sprzedałem

ale dające dużo frajdy, ale RA nie jest wcale aż takie super

Najlepsze nie jest ale finansowo taniej jest kupić RA z DCCD, mocniejszą skrzynią, lekką budą, większą mocą bo miały około 280KM niż pchać się w mody GTeka :lol: W dodatku chyba roczniki 95-96 były seryjnie zakuwane.

PatLove Ty nie marudź tylko się pochwal co tam budujesz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest 4-tłoczek z wrx-a

 

no i ten hamulec na tor będzie konkurencyjny ? Na początek pewnie będzie ok ale jak trochę pojeździsz na czas to zobaczysz że szału nie ma :wink:

Co się tak na ten tor uparłeś, przecież wyraźnie napisałem że to auto nie temu ma służyć :P

 

A temat brzmi " R E M A P gt-ka 98" a nie "przygotowanie imprezy gt do sportu"... Nie róbmy off-topu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adas - my97/98 oryginalne ecu w zasadzie z zadnymi kombinacjami sie nie remapuje (no, nie jest to juz zdaje sie do konca prawda, bo Endurance Solution chyba ma juz w koncu po latach w fazie testow swoja plytke do tych ecu, czy jakos tak - ale na rynku jeszcze nie ma - wiec zostaja tylko standalone aftermarketowe)

 

A starsze - ESL, chip albo standalone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorac pod uwage wage gt to te 270 starczy na tor?

tutaj lubara - autor tematu napisał że chce auto na tor więc off topu nie robię, nie wymądrzam się ale wiem co mówię bo sam przez ten trudny "okres drugiego dzieciństwa" przechodziłem. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do Remapu GTka. Wiadomo że 99 da się, 98 z jakimiś kombinacjami? a jak jest ze starszymi?

Np coś w rodzaju ex-Komanczowego kombiwara?

 

Nie da sie, zostaja swinki ale biorac pod uwage delikatnosc silnikow subaru to sliska sprawa.

Oczywiscie standalone tez wchodzi w gre, ale cenowo to wiadomo jak wychodzi :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu widzialem hybryde Det II z ECU 98 :) polutowane i działało, podobno :)

 

Dzialac dziala - u mnie jezdzi det3 :)

Ale zaplonu napewno nie ruszalo... Wiec pole do popisu niewielkie, chyba ze komus sie chce ryzykowac.

Wiem, ze napewno unichip dawal rade, ale kosztowo to niezbyt oplacalnie wychodzi i lepiej kupic apexi.

 

-- 15 lis 2010, o 12:55 --

 

może ktoś rozszerzyć temat świnek? z czym to się je i czemu to nie jest takie fajne jakby się wydawało?

 

Fajne jest, ale do pewnego momentu :) Wszystko zalezy od silnika i sterownika. Sa auta, w ktorych da sie (w polaczeniu z modami mechanicznymi) zrobic 4 razy wieksza moc od seryjnej strojac swinka, a sa takie w ktorych 10% juz jest problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...