Ptasi0r Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Kto w wawie lub okolicach może się zająć wystrojeniem przedliftowego gt-ka? Oczywiście po zrobieniu upgrade'u kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Np. Jako - np. na Apexi. nie-ASO nei wiem czy w Warszawie to zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 ja teraz się wybieram do jako na mapowanie gt 97 komp apexi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 namiot, i jakie koszta ci wyszły? przybliżone podaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 apexi -2500zl uzywka wtryski 440- 300zl adaptery -170zl i mapowanie jeszcze mam wydech 3cale komplet 1700zl i cooler z sti 2004-800zl a i pompa walbro 255- 280zl jadę mapować w piątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Jakbym jeszcze raz dostał GTeka to bym się w podnoszenie mocy na początek nie bawił.... co z tego że wyciśniesz z tego samochodu 250-270km skoro skrzynia tego długo nie wytrzyma, seryjny zawias na tor jest za miękki, hamulce takie sobie, wiecznie uciekający przód w zakrętach itp. też się na torze bawiłem ale po kilku wypadach przestawały mnie cieszyć dość średnie czasy, a o gonitwach za Evo mogłem zapomnieć bo jak ja robiłem kontrę przed zakrętem żeby najpierw wejść przodem to Evo przede mną z zakrętu już wychodziło. Przejechałem się na tym samym ustawieniu Toru w kielcach STI Type RA... samochodem kilka lat starszym niż mój GT i doznałem szoku bo tam nie istnieje pojęcie podsterowności a biorąc pod uwagę koszty to dobre GT za 30k a Type Ra za 20 + 10 przekładka więc wychodzi na to samo. Nie pamiętam jak się właściciel tego Type Ra nazywał ale walił na łeb nawet STI new age, samochód miał opanowany jakby się w nim urodził. Nie ma się co pchać w brutalne podnoszenie mocy i to jeszcze na zwykłej TD04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 ariel, dzięki za cenną uwagę nie mniej: 250-270km skoro skrzynia tego długo nie wytrzyma tu słyszałem różne opinie, część osób twierdzi że podoła... zależy jak się ją użytkuje seryjny zawias na tor jest za miękki na tor to wybrałbym się innym autem hamulce takie sobie jest 4-tłoczek z wrx-a Nie ma się co pchać w brutalne podnoszenie mocy i to jeszcze na zwykłej TD04 jest TD05 z przelotem H&S 2,5 cala Ogólnie auto po modach ma kiepski afr i bądź co bądź wymaga strojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 :wink: wiecznie uciekający przód w zakrętach itp. ALK + geometria i u mnie nie ma tego problemu, naprawdę seryjny zawias na tor jest za miękki, hamulce takie sobie seryjny zawias mało kto ma, skoro w dobrej cenie jest dajacy radę AGX. Hamulce sa do dupy, ale po 1. w RA są takie same 2. też wymieniasz na lepsze w miarę tanio. co z tego że wyciśniesz z tego samochodu 250-270km skoro skrzynia tego długo nie wytrzyma moje papierowe 307km wytrzymuje, tylko że ja chcę zeby wytrzymywała. W warunkach sportowych pewnie by sie poddała szybko. NIe to żebym bronił GTka, bo ja uwazam że to kiepskie auta, ale dające dużo frajdy, ale RA nie jest wcale aż takie super. Za to jak najbardziej nadrabiają wagą! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 podzielam zdanie kashmere-a, przy czym warto zauważyć jeszcze jedną kwestię-GT jest typowo ulicznym samochodem, który można mniej lub bardziej przystosować do jazdy torowej, natomiast RA jest bardziej torowo-pojeżdżawkowe niż uliczne i przysposabianie go do samochodu ulicznego mija się z jakimkolwiek celem... Tu powstaje pytanie do czego samochód jest potrzebny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 no ok... ale w temacie jest jasno napisane 300 KM i co się wiąże większy moment obrotowy, nie mówcie że skrzynia z GT długo to wytrzyma jak będzie dobrze traktowana skoro samochód ma jeździć na torze :roll: Wiem że można dać lepszy zawias, hamulce Brembo z STI. Seryjne sprzęgło na torze przy dużo podniesionym momencie długo nie wytrzyma zawias Kayaba AGX może i jest tani ale wcale nie taki dobry. Bardziej mi chodzi o koszty bo naprawdę trzeba kupę kasy wpakować do GTeka a potem przesiąść się do STI i doznać szoku. Ilu ludzi na forum pluje sobie w brodę że kupiło WRX i teraz na siłę robi z niego STI. jest 4-tłoczek z wrx-a no i ten hamulec na tor będzie konkurencyjny ? Na początek pewnie będzie ok ale jak trochę pojeździsz na czas to zobaczysz że szału nie ma :wink: Nikomu źle nie życzę a nawet chyba zazdroszczę planów bo swoje GT sprzedałem ale dające dużo frajdy, ale RA nie jest wcale aż takie super Najlepsze nie jest ale finansowo taniej jest kupić RA z DCCD, mocniejszą skrzynią, lekką budą, większą mocą bo miały około 280KM niż pchać się w mody GTeka W dodatku chyba roczniki 95-96 były seryjnie zakuwane. PatLove Ty nie marudź tylko się pochwal co tam budujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 jest 4-tłoczek z wrx-a no i ten hamulec na tor będzie konkurencyjny ? Na początek pewnie będzie ok ale jak trochę pojeździsz na czas to zobaczysz że szału nie ma :wink: Co się tak na ten tor uparłeś, przecież wyraźnie napisałem że to auto nie temu ma służyć A temat brzmi " R E M A P gt-ka 98" a nie "przygotowanie imprezy gt do sportu"... Nie róbmy off-topu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 co do Remapu GTka. Wiadomo że 99 da się, 98 z jakimiś kombinacjami? a jak jest ze starszymi? Np coś w rodzaju ex-Komanczowego kombiwara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 adas - my97/98 oryginalne ecu w zasadzie z zadnymi kombinacjami sie nie remapuje (no, nie jest to juz zdaje sie do konca prawda, bo Endurance Solution chyba ma juz w koncu po latach w fazie testow swoja plytke do tych ecu, czy jakos tak - ale na rynku jeszcze nie ma - wiec zostaja tylko standalone aftermarketowe) A starsze - ESL, chip albo standalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 ...PatLove Ty nie marudź tylko się pochwal co tam budujesz viewtopic.php?f=19&t=138809&p=1168083#p1168083 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 biorac pod uwage wage gt to te 270 starczy na tor? tutaj lubara - autor tematu napisał że chce auto na tor więc off topu nie robię, nie wymądrzam się ale wiem co mówię bo sam przez ten trudny "okres drugiego dzieciństwa" przechodziłem. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 co do Remapu GTka. Wiadomo że 99 da się, 98 z jakimiś kombinacjami? a jak jest ze starszymi?Np coś w rodzaju ex-Komanczowego kombiwara? Nie da sie, zostaja swinki ale biorac pod uwage delikatnosc silnikow subaru to sliska sprawa. Oczywiscie standalone tez wchodzi w gre, ale cenowo to wiadomo jak wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 może ktoś rozszerzyć temat świnek? z czym to się je i czemu to nie jest takie fajne jakby się wydawało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 jakis czas temu widzialem hybryde Det II z ECU 98 polutowane i działało, podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 jakis czas temu widzialem hybryde Det II z ECU 98 polutowane i działało, podobno Dzialac dziala - u mnie jezdzi det3 Ale zaplonu napewno nie ruszalo... Wiec pole do popisu niewielkie, chyba ze komus sie chce ryzykowac. Wiem, ze napewno unichip dawal rade, ale kosztowo to niezbyt oplacalnie wychodzi i lepiej kupic apexi. -- 15 lis 2010, o 12:55 -- może ktoś rozszerzyć temat świnek? z czym to się je i czemu to nie jest takie fajne jakby się wydawało? Fajne jest, ale do pewnego momentu Wszystko zalezy od silnika i sterownika. Sa auta, w ktorych da sie (w polaczeniu z modami mechanicznymi) zrobic 4 razy wieksza moc od seryjnej strojac swinka, a sa takie w ktorych 10% juz jest problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 no wlasnie bylo opisane (znalazlem na necie) ze zaplon ruszalo. Dziwnie to wygladalo bo byl Det wlutowany w ori ecu. byl nawet pinout rozpisany co i gdzie wlutowac... tylko teraz za cholere nie moge tego znalezc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Lutowanie sie w ori ecu, to proszenie sie o problemy z EMC. Sa pewne triki, ale ja wole nie zwiekszac ryzyka ponad to co juz jest ryzykiem czyli posiadanie 13-to letniego subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się