lubara Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Jak w temacie ???? jakie ewentualinie sa koszty i co trzeba zrobic zeby podniesc moc moment i auto mialo te 300 koni i moment wiekszy
AMI Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 celujesz w koszta typu: remapowalne ecu - cena zaleznie od ecu i szczescia - minimum 1800-2000zl za samo ecu (jakies uzywane Apexi mozna wyrwac w tych okolicach cenowych) remap - minimum 2000zl za sensowna robote Wieksze turbo - chyba, ze zadowalaja Cie okolice 260-270KM bo wiecej raczej za bardzo chyba z seryjnego td04 nie wykrecisz. nowa skrzynia - przynajmiej pewnie ze 3000zl - bo jesli zaczniesz celowac w te okolice 300KM i lubisz szybkie starty spod swiatel, to GT-kowa za dlugo pewnie nie pozyje. silnik moze nawet wytrzyma te 300KM w serii - nie wiem. Ciezko oceniac, zwlaszcza, jesli silnik ma juz troche przebiegu. Do tego mimo wszystko pomyslalbym o lepszych hamulcach - kolejne koszta. A reszta ogolnie zalezy od szczescia i konkretnych planow. Jakies duperele typu lepszy intercooler tez bylyby wskazane. I pewnie jeszcze pare rzeczy, o ktorych zapomnialem i ktore wyjda w praniu.
szczur75 Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 MY 98 nie jest remapowalne. Jedynym rozsądnym wyjściem jest jakiś SA. Kosztem jest zakup komputera (tu jest duuuuuży rozrzut cenowy) i jego strojenie. 300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt. Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink: Do modyfikacji MY98 nie jest rozsądnym wyborem.
kashmere Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt.Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink: ja cały czas testuje
szczur75 Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt.Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink: ja cały czas testuje Skrzynię czy blok? :wink:
Fx Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 skrzynia 6 MT: 9-13 k pln silnik sti 7-9 k hamulce 3-4 k sterownik: nie mam pojęcia to jest wariant bezpieczny z zapasem wytrzymałościowym. jeżeli mniej bezpiecznie to pozostań na tych gratach co masz, zrób 260KM ,a i tak będziesz wymieniać skrzynię za jakiś czas
kashmere Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt.Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink: ja cały czas testuje Skrzynię czy blok? :wink: jedno i drugie
lubara Posted September 19, 2010 Author Posted September 19, 2010 biorac pod uwage wage gt to te 270 starczy na tor?
szczur75 Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 biorac pod uwage wage gt to te 270 starczy na tor? Wystarczy seria. Taniej i bezpieczniej. Na tor to przede wszystkim: hamulce, zawias, wkładka mięsna. Moc później.
AMI Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Ze startu ruszy na pewno Jesli to masz na mysli pytajac o to, czy "wystarczy". A cala reszta musi sie zmiescic chwilowo w odpowiedzi "to zalezy"
Fx Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 wszystko zależy od tego co masz na myśli jednym wystarczy, drugim nie, a trzecim wystarczy tylko na chwile
AMI Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 "Remap" wkladki miesnej moze dac dosc dobre rezultaty. No chyba, ze wkladka miesna juz po "remapie" i ogarnia
tzd Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 biorac pod uwage wage gt to te 270 starczy na tor? poszukaj wątków kolegi elberoth, i tego, co on wyprawia "prawie seryjnym" wrx-em. mocowo to on faktycznie jest prawie seryjny. dla mnie przypadek tego kolegi to dowód na to, że wkładka mięsna i zawieszenie są ważniejsze niż moc.
kashmere Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 mocowo to on faktycznie jest prawie seryjny. tam jest więcej KM niż w STi
tzd Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 mocowo to on faktycznie jest prawie seryjny. tam jest więcej KM niż w STi w wrx-ie elberotha? no może, jeśli zrobił już remap? o to chodzi?
kashmere Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 w wrx-ie elberotha? no może, jeśli zrobił już remap? o to chodzi?
tzd Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 kash, wiesz o co mi chodziło utknął mi w pamięci filmik na tubie, gdzie elb goni evo, i dochodzi go na każdym zakręcie
AMI Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Niezaleznie od wszystkiego chyba nalezaloby juz skonczyc z tym mitem "seryjnego WRX'a" Elberotha
tzd Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Odnosiłem się do seryjnej mocy, która nota bene już jak się okazuje dawno nie jest seryjna wkladki miesnej? łącznika między pedałami a kierownicą
AMI Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 wkladki miesnej? No pomysl Chodzi o wkladke miedzy fotelem, a kierownica
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.