Jump to content

GT 98 remap niemozliwy?


lubara

Recommended Posts

Posted

Jak w temacie ???? jakie ewentualinie sa koszty i co trzeba zrobic zeby podniesc moc moment i auto mialo te 300 koni i moment wiekszy

Posted

celujesz w koszta typu:

 

remapowalne ecu - cena zaleznie od ecu i szczescia - minimum 1800-2000zl za samo ecu (jakies uzywane Apexi mozna wyrwac w tych okolicach cenowych)

remap - minimum 2000zl za sensowna robote

 

Wieksze turbo - chyba, ze zadowalaja Cie okolice 260-270KM bo wiecej raczej za bardzo chyba z seryjnego td04 nie wykrecisz.

 

nowa skrzynia - przynajmiej pewnie ze 3000zl - bo jesli zaczniesz celowac w te okolice 300KM i lubisz szybkie starty spod swiatel, to GT-kowa za dlugo pewnie nie pozyje.

 

silnik moze nawet wytrzyma te 300KM w serii - nie wiem. Ciezko oceniac, zwlaszcza, jesli silnik ma juz troche przebiegu.

 

Do tego mimo wszystko pomyslalbym o lepszych hamulcach - kolejne koszta.

 

A reszta ogolnie zalezy od szczescia i konkretnych planow.

 

Jakies duperele typu lepszy intercooler tez bylyby wskazane.

 

I pewnie jeszcze pare rzeczy, o ktorych zapomnialem i ktore wyjda w praniu.

Posted

MY 98 nie jest remapowalne.

Jedynym rozsądnym wyjściem jest jakiś SA.

Kosztem jest zakup komputera (tu jest duuuuuży rozrzut cenowy) i jego strojenie.

300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt.

Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink:

 

Do modyfikacji MY98 nie jest rozsądnym wyborem.

Posted
300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt.

Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink:

 

ja cały czas testuje :mrgreen:

Posted
300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt.

Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink:

 

ja cały czas testuje :mrgreen:

 

Skrzynię czy blok? :wink:

Posted

skrzynia 6 MT: 9-13 k pln

silnik sti 7-9 k

hamulce 3-4 k

sterownik: nie mam pojęcia :)

 

to jest wariant bezpieczny z zapasem wytrzymałościowym.

jeżeli mniej bezpiecznie to pozostań na tych gratach co masz, zrób 260KM ,a i tak będziesz wymieniać skrzynię za jakiś czas ;)

Posted
300 PS..... bezpiecznie? To mega koszt.

Ta moc i odpowiedni do niej moment "rozsadzi" skrzynię. Być może też blok. :wink:

 

ja cały czas testuje :mrgreen:

 

Skrzynię czy blok? :wink:

 

jedno i drugie

Posted
biorac pod uwage wage gt to te 270 starczy na tor?

 

Wystarczy seria.

Taniej i bezpieczniej.

Na tor to przede wszystkim: hamulce, zawias, wkładka mięsna. Moc później.

Posted

Ze startu ruszy na pewno :) Jesli to masz na mysli pytajac o to, czy "wystarczy".

 

A cala reszta musi sie zmiescic chwilowo w odpowiedzi "to zalezy" :)

Posted

wszystko zależy od tego co masz na myśli :)

 

jednym wystarczy, drugim nie, a trzecim wystarczy tylko na chwile :mrgreen:

Posted

"Remap" wkladki miesnej moze dac dosc dobre rezultaty.

No chyba, ze wkladka miesna juz po "remapie" i ogarnia :)

Posted
biorac pod uwage wage gt to te 270 starczy na tor?

poszukaj wątków kolegi elberoth, i tego, co on wyprawia "prawie seryjnym" wrx-em. mocowo to on faktycznie jest prawie seryjny.

dla mnie przypadek tego kolegi to dowód na to, że wkładka mięsna i zawieszenie są ważniejsze niż moc.

Posted
mocowo to on faktycznie jest prawie seryjny.

 

tam jest więcej KM niż w STi

 

w wrx-ie elberotha? no może, jeśli zrobił już remap? o to chodzi?

Posted

kash, wiesz o co mi chodziło :evil:

 

utknął mi w pamięci filmik na tubie, gdzie elb goni evo, i dochodzi go na każdym zakręcie :mrgreen:

Posted

Odnosiłem się do seryjnej mocy, która nota bene już jak się okazuje dawno nie jest seryjna :mrgreen:

 

wkladki miesnej?

łącznika między pedałami a kierownicą :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...