sjak Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ketiv obrał inna droge- jego sprawa ... Po jego setkach postów i wylanym morzu łez to już raczej sprawa ogólnonarodowa Żeby już zakończyć temat: czytając forum trudno nie zauważyć wielu niekonsekwencji oraz niedomówień, jak dla mnie (z całym szacunkiem dla Ketivva) ta długa i ciekawa historia ma swoje drugie dno Też tego nie ogarniam. Ale nie mój cyrk, nie moje małpy z drugiej strony gdyby miał benzynę turbo i był ciut lepiej wykonany w środku byłby wręcz autem idealnym a taka modyfikacja jest w teoretycznym zasięgu tak więc ...... c.d.n A tego jestem bardzo ciekawy. I życzę powodzenia w realizacji planów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 A tego jestem bardzo ciekawy. I życzę powodzenia w realizacji planów również bede kibicował temu projektowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 poproszę jaśniej ? Tu już nie ma co rozjaśniać czy zaciemniać, temat zakończony Też jestem ciekawy czy wyjdzie swap na turbo benzynę. Czy skrzynia biegów będzie pasowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Tu już nie ma co rozjaśniać czy zaciemniać, temat zakończony dla przypomnienia Żeby już zakończyć temat: czytając forum trudno nie zauważyć wielu niekonsekwencji oraz niedomówień, jak dla mnie (z całym szacunkiem dla Ketivva) ta długa i ciekawa historia ma swoje drugie dno rzucasz niesprecyzowane oskarżenia w kierunku mojej osoby, jako publicznie oskarżony proszę o wyjaśnienie swoich oskarżeń i o ile takie istnieją przedstawienie dowodów swoich tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Żeby już zakończyć temat: czytając forum trudno nie zauważyć wielu niekonsekwencji oraz niedomówień, jak dla mnie (z całym szacunkiem dla Ketivva) ta długa i ciekawa historia ma swoje drugie dno rzucasz niesprecyzowane oskarżenia w kierunku mojej osoby, jako publicznie oskarżony proszę o wyjaśnienie swoich oskarżeń i o ile takie istnieją przedstawienie dowodów swoich tez Spokojnie, @@ketivv, po prostu trochę to niespotykane, żeby w sytuacji bycia na wygranej pozycji, dobrowolnie rezygnować z przysługujących praw gwarancyjnych. Więc to "drugie dno" może być bardzo różne - może ktoś z SIP-u ma ładną córkę o wielkim darze przekonywania ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Żeby już zakończyć temat: czytając forum trudno nie zauważyć wielu niekonsekwencji oraz niedomówień, jak dla mnie (z całym szacunkiem dla Ketivva) ta długa i ciekawa historia ma swoje drugie dno rzucasz niesprecyzowane oskarżenia w kierunku mojej osoby, jako publicznie oskarżony proszę o wyjaśnienie swoich oskarżeń i o ile takie istnieją przedstawienie dowodów swoich tez Spokojnie, @@ketivv, po prostu trochę to niespotykane, żeby w sytuacji bycia na wygranej pozycji, dobrowolnie rezygnować z przysługujących praw gwarancyjnych. Więc to "drugie dno" może być bardzo różne - może ktoś z SIP-u ma ładną córkę o wielkim darze przekonywania ... stąd też z chęcią dowiem się o jakie drugie dno chodzi raz jeszcze przypominam DPF nie podlega warunkom gwarancji, wyjaśniałem to w jednym z wątków jest to wyraźnie opisane końcem listopada 2014 roku w ramach gestu SIP po 2,5 miesięcznej przeprawie i bardzo częstych wizytach w ASO wymieniono mi DPF na fabrycznie nowy po ok 20 k km z nowym DPF - w międzyczasie auto trafiło do ASO na przegląd, wymianę klocków itp. - problem dokładnie taki sam się powtórzył co zostało zdiagnozowane w ASO niestety bez jakichkolwiek wskazówek co można zrobić dalej z tym problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ketivv ty się nie denerwuj bo szczerze mówiąc piszesz dość niespójnie i w jednym zdaniu czasami zamieszczasz sprzeczne informacje. Np piszesz: ASO mi w niczym nie pomogło, problem przepływomierza w ASO nie został zdiagnozowany "w ramach gwarancji" No więc pomogło czy nie pomogło, skoro jednak to ASO zdiagnozowało ale nie "w ramach gwarancji". Jak się w tym wszystkim połapać sprawiasz wrażenie że coś ostro było kombinowane w twoim aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) Np piszesz: ASO mi w niczym nie pomogło, problem przepływomierza w ASO nie został zdiagnozowany "w ramach gwarancji" chronologia cytat z wątku o XV gdzie to opisałem, byłem w szoku bo wiedząc, że mam taki błąd w ECU pojechałem do ASO zapłaciłem za podłączenie kompa diagnostycznego na którym nic nie wyszło, byłem przy laptopie jak odczytywano błędy "być może na ten wynik ma także wpływ fakt, że jakiś czas temu w wyniku pojawiającego się błędu DTC P0114, co ciekawe nie wyskakiwał na sprzęcie w ASO, natomiast w "nie ASO" po każdym skasowaniu wystarczyło przejechać 10 km i pojawiał się w pamięci sprawdzone i przeczyszczone złącze, przeczyszczony sam MAF od ok 1500-1800 km cały czas brak jakiego koliwek błędu w ECU i co ważne auto płynnie zbiera się od powiedzmy 1600-1700 obr/min czego nie było w nim chyba od samego początku w moich rękach jako ciekawostkę dodam, że ten sam silnik teraz bez większego problemu rozpędza XV do znacznie powyżej 200 km/h z czym wcześniej - jak wspominałem - miał problem" http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34288-czy-warto-usunać-filtr-cząstek-stalych-z-subaru-diesel/?p=2277063 potem pojawia się twój wątek Podsumujmy: - auto miało usterkę czujnika w przepływce - naprawiłeś usterkę - wszystko w ramach gwarancji - w sprawnym aucie usunąłeś DPF - umyślnie zepsułeś sprawne auto jednocześnie pozbawiając się gwarancji i ochrony pogwarancyjnej przez SIP. Jestem chyba za stary i za głupi żeby to ogarnąć http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34288-czy-warto-usunać-filtr-cząstek-stalych-z-subaru-diesel/?p=2277182 po czym odpowiadam ASO mi w niczym nie pomogło, problem przepływomierza w ASO nie został zdiagnozowany "w ramach gwarancji" końcem kwietnia b.r pojawiły się problemy z nowym DPF-em tj. stracił możliwość "wypalenia" się poniżej 30% i tylko dlatego ECU ciągle uruchamiał procedury wypalania aktywnego ASO się poddało, diagnozując dokładnie taki sam problem z jakim walczyli od początku września do końca listopada 2014 roku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34288-czy-warto-usunać-filtr-cząstek-stalych-z-subaru-diesel/?p=2277241 to, że wymieniony DPF niestety padł z dokładnie takimi samymi objawami jak pierwotnie zamontowany co zdiagnozowano w ASO, które niestety nie umiało już w tej sytuacji pomóc alternatywa zakup nowego DPF i powtórka z rozrywki za pół roku "w ramach gwarancji" była dla mnie małym pocieszeniem Edytowane 24 Czerwca 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) raz jeszcze przypominam DPF nie podlega warunkom gwarancji, wyjaśniałem to w jednym z wątków jest to wyraźnie opisane końcem listopada 2014 roku w ramach gestu SIP po 2,5 miesięcznej przeprawie i bardzo częstych wizytach w ASO wymieniono mi DPF I to jest w tym wszystkim niejasne. Bo jeśli konieczność wymiany dpf-u wynikała nie z Twojej winy, a była skutkiem usterki układu, który normalnie gwarancji podlegał, to nie może być mowy o żadnym geście, a jedynie o wywiązaniu się ze swoich zobowiązań gwarancyjnych. Jest to jasne i oczywiste dla każdego. Skąd więc konieczność skorzystania z "gestu handlowego" ? Edytowane 24 Czerwca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 raz jeszcze przypominam DPF nie podlega warunkom gwarancji, wyjaśniałem to w jednym z wątków jest to wyraźnie opisane końcem listopada 2014 roku w ramach gestu SIP po 2,5 miesięcznej przeprawie i bardzo częstych wizytach w ASO wymieniono mi DPF I to jest w tym wszystkim niejasne. Bo jeśli konieczność wymiany dpf-u wynikała nie z Twojej winy, a była skutkiem usterki układu, który normalnie gwarancji podlegał, to nie może być mowy o żadnym geście, a jedynie o wywiązaniu się ze swoich zobowiązań gwarancyjnych. Jest to jasne i oczywiste dla każdego. Skąd więc konieczność skorzystania z "gestu handlowego" ? nie wiem, dla mnie to była miła niespodzianka obsługa ASO Wojnicz korespondowała z SIP, to ich sukces ja już wtedy po ok. dwóch miesiącach częstych wizyt w ASO odpuściłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Skąd więc konieczność skorzystania z "gestu handlowego" ? bo to "lepiej brzmi" a przy okazji klient jest szczęśliwy. Mam na myśli tych co nie do końca znają swoje prawa. to, że wymieniony DPF niestety padł z dokładnie takimi samymi objawami jak pierwotnie zamontowany co zdiagnozowano w ASO, które niestety nie umiało już w tej sytuacji pomóc czyli usterki nie usunęli tylko skutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 bo to "lepiej brzmi" a przy okazji klient jest szczęśliwy. Mam na myśli tych co nie do końca znają swoje prawa. zgadzam się ale udowodnij swoją racje jak w warunkach gwarancji zaakceptowałeś wyłączenie odpowiedzialności związanych z DPF-em ? jego uszkodzenia mogą mieć wiele przyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 chronologia ... W końcu załapałem Tak przy okazji ja bym się boksował do końca, ze swojego XV zrobiłem igiełkę. Jak teraz je spotykam to aż przyjemnie popatrzeć a obecny właściciel szczęśliwy jak dziecko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 w warunkach gwarancji zaakceptowałeś wyłączenie odpowiedzialności związanych z DPF-em ? w Twoim przypadku wymiana DPF nie usunęła usterki więc problem powinno mieć aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 w warunkach gwarancji zaakceptowałeś wyłączenie odpowiedzialności związanych z DPF-em ? w Twoim przypadku wymiana DPF nie usunęła usterki więc problem powinno mieć aso. łatwo powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 wiem, że czasami nie jest lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepinio Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Chciałbym zapytać Ketivv jak się teraz po niemal roku od wyrzucenia dpfa sprawuje Twoje auto? Jak to się ma do osiągów, do spalania, czy faktycznie mocno dymi? Czy auto jest zrywniejsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Chciałbym zapytać Ketivv jak się teraz ... sprawuje Twoje auto? http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/86357-subaru-xv-sbd-eppur-si-muove/ hasło do nielegala TAK od strony pracy silnika bez zastrzeżeń Edytowane 30 Marca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 objawy aktywnego wypalania to znacząco podwyższone spalanie, ospałość w reakcji na gaz jak tez inny dźwięk silnika No właśnie nie mogę tego zaobserwować... może za równo jadę lub za głośno słucham muzyki. Ale dzięki za info... Rakotwórczy syf z twojego diesla czy brak przepisów dotyczących recyklingu już za to o planetę i zdrowie dbają. Nie to, co spiski lobbystów nękające biednego Polaka. Nie rozumiesz o czym mowa... żyj dalej w poczuciu, że rządy i korporacje dbają o Ciebie i jesteś dla nich najważniejszym elementem tego świata. Jesteś im naprawdę potrzebny. Przecież nic takiego nie napisałem. Stwierdzam jedynie fakt, że od płacenia za leczenie skutków wydychania tego co z twojego wydechu leci wolę jednak płacić na ekologów, lobbystów i terrorystów. Bo od jednego oddycha się przyjemniej, niż od drugiego, a kasa podobna. Z dwojga złego to nie urzędnik wyrzuci pralkę do lasu za moim domem, tylko sąsiad któremu "głupi ekoterrorysta nie będzie mówił co robić". Bo że każdy Polak wie lepiej niż międzynarodowy tajny spisek tysięcy naukowców z tysięcy organizacji, to przecież oczywiste. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Stwierdzam jedynie fakt, że od płacenia za leczenie skutków wydychania tego co z twojego wydechu leci wolę jednak płacić na ekologów, lobbystów i terrorystów. Bo od jednego oddycha się przyjemniej, niż od drugiego, a kasa podobna. Z dwojga złego to nie urzędnik wyrzuci pralkę do lasu za moim domem, tylko sąsiad któremu "głupi ekoterrorysta nie będzie mówił co robić". Bo że każdy Polak wie lepiej niż międzynarodowy tajny spisek tysięcy naukowców z tysięcy organizacji, to przecież oczywiste. ;-) największe skutki "naszego zachodniego" stylu życia odczuwają ci - a jest to większość światowej populacji - którzy z tego nie korzystają to tych ludzi w pierwszej kolejności dotykają najbardziej niewielkie, stopniowe ale ciągłe zmiany klimatu na świecie nas ludzi żyje coraz więcej dlatego musi dążyć do tego, żeby używać coraz mniej energii "per capita" (lub znaleźć inne jej źródła) bo ekosystem w którym żyjemy swojej "pojemności" nie zmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
auto-klinika Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Generalnie w europie jest już zakaz wycinania filtrów. ponieważ zostały wprowadzone żeby redukować ilość spalin. W Niemczech i innych krajach policja posiada testery spalin i daje kary za usuwanie filtrów cząsteczek stałych. Koncerny powinny zaprojektować je żeby działały bez obsługowo, lecz niestety tak ich nie wykonali. Dlaczego? Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co Posiadamy serwis auto-klinika.pl w Katowicach i jeżeli ktoś ma problem z zapchanym filtrem przez nagar to polecamy usługę czyszczenie przez wodorowanie. Czyścimy układ wpuszczając wodór do układu spalania, było już u nas 20 samochodów z problemem dpf i jak dotąd mamy 100% skuteczność przywrócenia funkcjonowania samochodu. Normalna cena czyszczenia to 250zł, dla osób z forum zrobimy to za 120zł. Filmiki: https://youtu.be/H1c9_QIiiL4https://youtu.be/sOJ3y_8ah-k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się