Matzerath Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Temat parokrotnie już omawiany ale z biegiem czasu może pojawią się nowe wnioski w sprawie zawieszeń. Właśnie mam zamiar wymieniać zawias w STi 2004. Mój mechanior namawia mnie na Blisteina B6 (lub lepiej). Argumentuje to w ten sposób, że amortyzator jest w pełni rozbieralny i można wymienić każdą najmniejszą część, regenerować itd. Przekonuje mnie to. Do tej pory jednak planowałem zakupić chwalonego przez niektórych Teina SS. W związku z tym pytanie: jak wygląda z serwisem Teina? Czy to jednorazówka czy można to regenerować/naprawiać? Czy jest serwis Teina w Polsce? Może jakieś inne sugestie. Chciałbym się zmieścić w +/- 4oooPLN, buduję samochód na ulicę, weekendowo na tor, nie będę latał po szutrach i wybojach. Chociaż ulica to w zasadzie wyboje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Mój mechanior namawia mnie na Blisteina B6 W turbowannie siedzi taki i się sprawuje super Do pewnej prędkości jest mało komfortowy ale po 80-100km/h nie przenosi tak na bude i znacznie lepiej się jedzie. Auto trzyma się bardzo fajnie i przy 40km/h i przy 100km/h A w Wawie na ul.uczniowskiej w razie czego naprawiają amorki Tyle z mojej strony :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ja właśnie zacząłem ujeżdżać Teina SS po polskich drogach i jak dla mnie na razie rewelacja jak za taką kasę - jest przyjemnie sztywny i ładnie wybiera nierówności, szybkie łuki po nierównym asfalcie nie sprawiają problemów, do tego możliwości regulacyjne są obfite. Na 100% wiem że ludzie regenerują gwiny K-Sport więc pewnie i Teina można. Regeneracja gwintu K-Sport kosztuje ok.1500zł za komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ja właśnie zacząłem ujeżdżać Teina SS po polskich drogach i jak dla mnie na razie rewelacja jak za taką kasę - jest przyjemnie sztywny i ładnie wybiera nierówności, szybkie łuki po nierównym asfalcie nie sprawiają problemów, do tego możliwości regulacyjne są obfite. Na 100% wiem że ludzie regenerują gwiny K-Sport więc pewnie i Teina można. Regeneracja gwintu K-Sport kosztuje ok.1500zł za komplet. a ja mimo wszystko wole seryjne, jak SS, ostatnio miałem do czynienia z kilkoma wylanymi po roku z kawałkiem TEIN SS, rózowo nie ma, serwis TEIN W U.K. powiedział w przeliczeniu i kosztami transportu 1900 netto za 1szt., normalnie kosmos, :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 czizas. Za sztukę czy za komplet? No bo jak nowy komplet kosztuje 4000 a regeneracja 7600??? Czy Tein w ogóle jest rozkładalny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 czizas. Za sztukę czy za komplet? No bo jak nowy komplet kosztuje 4000 a regeneracja 7600??? Czy Tein w ogóle jest rozkładalny? ZTCW - nie jest. Ale Bilsteina tak tanio (4K PLN) chyba nie kupisz :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Jak się rok temu dowiadywałem w Zerkopolu to Bilstein B6 do GT-ka kosztował 1500zł za sztukę więc wychodził 6000zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 ou to niefajno. sprawdzę to. No ale jeśli tak to kupię Teina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 ja też, po około 1,5 roku jazdy właśnie wyciągnąłem SS z auta i wysłałem do naprawy. Sprawował się ładnie, ale szybko wymaga interwencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 a gdzie wysłałeś i ile Cię to będzie kosztowało? Jaki mniej więcej przebieg zrobiłeś na tym zawieszeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Czy SS z EDFC da sie ustawić tak, zeby na najmniejszym skreceniu byl chociaż odrobine mniej twardy niż seria w STI? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 da sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Tylko po co . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Tylko po co . marudzenie z prawego fotela w trasie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 a gdzie wysłałeś i ile Cię to będzie kosztowało? Jaki mniej więcej przebieg zrobiłeś na tym zawieszeniu? wysłałem do angoli, a właściwie zrobił to warsztat - zawias wytrzymał 1,5 roku i jakieś 20 tys przebiegu ile będzie kosztowało, dowiem się jak tam dotrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 hmm no nie chcę krakać ale jak do angolii to pewnie bardziej opłaci się kupić nowe. Niemniej nawet jeśli Bilstein kosztuje 6 a SS 4 to wolę SS i potem 2 sztuki dokupię a potem się zobaczy Czekam właśnie na cennik z Bilsteina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 lukki to według mnie Z tym Teinem nieporozumienie. 20k???? To straszna żena - mam nadzieję, że miałeś po prostu pecha albo zapier.....eś po lesie 160km/h GDYŻ wykrystalizowała mi się odpowiedź. Ze względów ekonomicznych kupuję Teina bo B6 kosztuje 1600 za sztukę + cośtam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 gdybym tak robił, to bym nie miał pretensji, a tak jest zonk zobaczymy jeszcze jakie koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 To informuj jak tylko coś będziesz wiedział a ja jeszcze moment pozwlekam. Gwoli formalności czy ktokolwiek ma lub wie jak się sprawuje K-sport ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 podobno straszny szit, jeszcze gorszy niż Tein Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Wydaje mi się że to jakiś przypadek, bo mam trochę kolegów na Tein SS, którzy go nie oszczędzają i zawias daj radę. Z opinii kolegi który tym handluje na szeroką skalę też wiem że reklamacje praktycznie nie występują a zawias cieszy się dobrą opinią. Sam też dopiero co zakupiłem i jeżdżę od kilku tygodniu...zobaczymy jak się będzie sprawował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 też tak słyszałem, dlatego go kupiłem - niestety potem pojawiło się sporo opinii takich jak pisze też carfit może jakąś felerną partię wyprodukowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 jeszcze na gwarancji jest czy już nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Wydaje mi się że to jakiś przypadek, bo mam trochę kolegów na Tein SS, którzy go nie oszczędzają i zawias daj radę. Z opinii kolegi który tym handluje na szeroką skalę też wiem że reklamacje praktycznie nie występują a zawias cieszy się dobrą opinią. Sam też dopiero co zakupiłem i jeżdżę od kilku tygodniu...zobaczymy jak się będzie sprawował. Ja może go nie katuję, ale jeżdżę na maks skręconym po dziurawej Warszawie już ponad półtora roku i też daje radę 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Za Bilsteina B-14 trzeba dać od 6 tyś. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się