Skocz do zawartości

Bilstein czy Tein czy co??


Matzerath

Rekomendowane odpowiedzi

Ja musiałem z przyczyn technicznych zamienić z przodu Teina SS na serię WRXa i normalnie masakra :shock: - auto już się nie prowadzi tak jak poprzednio :evil: co było do przewidzenia - ale nie myślałem, że będzie aż taka za.... różnica :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Z ulicznych zawieszeń ciekawie wyglądają też uliczne produkty holenderskiego AST (to zdaje się firma założona jakiś czas temu przez kogoś kto odszedl z Proflexa).

http://www.ast-suspension.com/index.asp

Poza profi zawiasem mają też 2 wersje na cienkiej i grubej ladze ulicznych gwintowanych zawieszeń o regulowanym tłumieniu. Te cieńsze są pewnie wystarczające na ulice, a cenowo chyba rozsądne. Nie znam nikogo kto na tym jeździ niestety. W Polsce handlowała tym firma XXL (strona www mocno nieaktualna), nie wiem jak teraz. Serwis zdaje się niestety tylko w Holandii...

 

Własne tu do Was trafiłem na forum z powodu zawieszeń.

 

W Polsce/Krakowie/ działamy jako oficjalny dystrybutor AST wraz z serwisem i innymi usługami związanymi z zawieszeniem. :lol:

Ohlins okazuję się za drogi do codziennego użytki a chcieliśmy mieć w naszej ofercie coś co nie przysporzy nam problemu ze zwrotami i trwałością.

Po długich poszukiwaniach i wielu rozmowach z różnymi producentami zdecydowaliśmy się na AST, jak na razie nie możemy nic złego powiedzieć, a jak set-up nam nie odpowiadają pod konkretne auto to sami stroimy auto i zmieniamy ustawienia.

Zresztą stroimy i serwisujemy wszystkie marki które dają się zestroić /nawet B6 :wink: /

 

Zapraszamy na naszą stronę i ew. kontakt po więcej szczegółów

Pzdw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy kierowca rajdowego EvoVIII testował te zawieszenia zarówno asfaltowe i szutrowe i nie był zadowolony. Mówił że pracują super ale są mało wytrzymałe i często się psują. Teraz jeździ na Ohlins i Proflex i bardzo chwali oba z tym że Ohlins lepiej pracuje niż Proflex. Mówi że jakby AST było mocniejsze to super zawias, nie ustępuje Ohlinsowi. Chciałem kupić od niego AST do siebie ale mi odradził mimo że mógł na tym zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy kierowca rajdowego EvoVIII testował te zawieszenia zarówno asfaltowe i szutrowe i nie był zadowolony. Mówił że pracują super ale są mało wytrzymałe i często się psują. Teraz jeździ na Ohlins i Proflex i bardzo chwali oba z tym że Ohlins lepiej pracuje niż Proflex. Mówi że jakby AST było mocniejsze to super zawias, nie ustępuje Ohlinsowi. Chciałem kupić od niego AST do siebie ale mi odradził mimo że mógł na tym zarobić.

 

Konrad? Ostatnio Tomas przynosił mi do regeneracji jakieś dwa amory z Ósemki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andremil,

ja się poddałem. Wylał mi najpierw tył (lewy), a kilka dni temu również przód i również lewy. Przejeździłem blisko dwa lata ale jakiś niedosyt pozostał. Reasumując w moim przypadku (Forek SF5) zawias Tein SSM okazał się być niestety papierowy :x Zwłaszcza, że nie był jeżdżony po jakimś strasznym wyrypie. Charakterystyka O.K. ale trwałość.... :evil:

 

Na pewno do niego nie wrócę i będę konsekwentnie odradzał, przynajmniej w konotacji ze starymi Forkami.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...