Skocz do zawartości

Bilstein czy Tein czy co??


Matzerath

Rekomendowane odpowiedzi

Temat parokrotnie już omawiany ale z biegiem czasu może pojawią się nowe wnioski w sprawie zawieszeń. Właśnie mam zamiar wymieniać zawias w STi 2004. Mój mechanior namawia mnie na Blisteina B6 (lub lepiej). Argumentuje to w ten sposób, że amortyzator jest w pełni rozbieralny i można wymienić każdą najmniejszą część, regenerować itd. Przekonuje mnie to.

 

Do tej pory jednak planowałem zakupić chwalonego przez niektórych Teina SS. W związku z tym pytanie: jak wygląda z serwisem Teina? Czy to jednorazówka czy można to regenerować/naprawiać? Czy jest serwis Teina w Polsce? Może jakieś inne sugestie.

 

Chciałbym się zmieścić w +/- 4oooPLN, buduję samochód na ulicę, weekendowo na tor, nie będę latał po szutrach i wybojach. Chociaż ulica to w zasadzie wyboje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mój mechanior namawia mnie na Blisteina B6

 

W turbowannie siedzi taki i się sprawuje super :D Do pewnej prędkości jest mało komfortowy ale po 80-100km/h nie przenosi tak na bude i znacznie lepiej się jedzie. Auto trzyma się bardzo fajnie i przy 40km/h i przy 100km/h :D A w Wawie na ul.uczniowskiej w razie czego naprawiają amorki :) Tyle z mojej strony :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zacząłem ujeżdżać Teina SS po polskich drogach i jak dla mnie na razie rewelacja jak za taką kasę - jest przyjemnie sztywny i ładnie wybiera nierówności, szybkie łuki po nierównym asfalcie nie sprawiają problemów, do tego możliwości regulacyjne są obfite. Na 100% wiem że ludzie regenerują gwiny K-Sport więc pewnie i Teina można. Regeneracja gwintu K-Sport kosztuje ok.1500zł za komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zacząłem ujeżdżać Teina SS po polskich drogach i jak dla mnie na razie rewelacja jak za taką kasę - jest przyjemnie sztywny i ładnie wybiera nierówności, szybkie łuki po nierównym asfalcie nie sprawiają problemów, do tego możliwości regulacyjne są obfite. Na 100% wiem że ludzie regenerują gwiny K-Sport więc pewnie i Teina można. Regeneracja gwintu K-Sport kosztuje ok.1500zł za komplet.

 

 

a ja mimo wszystko wole seryjne, jak SS, ostatnio miałem do czynienia z kilkoma wylanymi po roku z kawałkiem TEIN SS, rózowo nie ma, serwis TEIN W U.K. powiedział w przeliczeniu i kosztami transportu 1900 netto za 1szt., normalnie kosmos, :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie wysłałeś i ile Cię to będzie kosztowało? Jaki mniej więcej przebieg zrobiłeś na tym zawieszeniu?

 

wysłałem do angoli, a właściwie zrobił to warsztat - zawias wytrzymał 1,5 roku i jakieś 20 tys przebiegu

ile będzie kosztowało, dowiem się jak tam dotrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukki to według mnie Z tym Teinem nieporozumienie. 20k???? To straszna żena - mam nadzieję, że miałeś po prostu pecha albo zapier.....eś po lesie 160km/h GDYŻ wykrystalizowała mi się odpowiedź. Ze względów ekonomicznych kupuję Teina bo B6 kosztuje 1600 za sztukę + cośtam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to jakiś przypadek, bo mam trochę kolegów na Tein SS, którzy go nie oszczędzają i zawias daj radę. Z opinii kolegi który tym handluje na szeroką skalę też wiem że reklamacje praktycznie nie występują a zawias cieszy się dobrą opinią. Sam też dopiero co zakupiłem i jeżdżę od kilku tygodniu...zobaczymy jak się będzie sprawował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to jakiś przypadek, bo mam trochę kolegów na Tein SS, którzy go nie oszczędzają i zawias daj radę. Z opinii kolegi który tym handluje na szeroką skalę też wiem że reklamacje praktycznie nie występują a zawias cieszy się dobrą opinią. Sam też dopiero co zakupiłem i jeżdżę od kilku tygodniu...zobaczymy jak się będzie sprawował.

 

Ja może go nie katuję, ale jeżdżę na maks skręconym po dziurawej Warszawie już ponad półtora roku i też daje radę 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...