GC8 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ja mam HP w Gt-ku. Troche do dupy ustawiony (za twardo). Na asfalcie i srednim wyrypie daje rade no i chyba jest dosyc mocny. Na ostatniej Cynie wpadlem w jakas dziure, pogielo wahacz itd. a jemu nic nie dolega ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ile Cie kosztowal taki zestaw? Co tam w nim mozna poustawiac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Ile Cie kosztowal taki zestaw? Co tam w nim mozna poustawiac? Kupilem w pakiecie z innymi gratami. Moge sobie co najwyzej pokrecic gora-dol. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 moze napiszcie do kayaby niech zrobi agxy do sti i nie bedzie tym podobnych tematow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 http://moto.allegro.pl/item1170213417_zawieszenie_gwintowane_gwint_bc_racing_subaru.html Miał ktoś coś takiego? Jakieś doświadczenia z regulacją i trwałością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Jurek Pyzel w swoim STI... zlamal mu sie przedni na zapoznaniu w Nowym Miescie nad Pilica. Niedlugo po zalozeniu postukiwac zaczal, a pozniej zrobil sie negatyw jakiego BMW nie widzialo Ciekaw jestem jak pojdzie reklamacja i czy to jeden taki slaby sie trafil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 To gdzie najlepiej kupić komplet Teina SS? Ktoś z forumowiczów to sprzedaje?? Na Allegro najtańsze jest TG Auto ale nie odbierają telefonu. Jeśli jest tu jakiś diler to proszę o kontakt bo chcę już kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Tu masz przedstawiciela http://www.jdl-performance.com/ Rozniez nie-ASO sprzedaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ja jestem po założeniu spręzyn TEINa do swojego WRXa i powiem szczerze że jest twardo . Spodziewałem się, że będzie hmm bardziej komfortowo. Chętnie bym sie przejechał na TEINe SS przy maksymalnym komfortowym ustawieniu- czy jest bardziej komfortowo czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 A ja mam takie pytanie,przepraszam z góry za herezje. Jak można utwardzic zawieszenie, nie ingerując np w wymiane sprężyny czy całego amortyzatora ? Czy można poprostu wymienić olej w amortyzatorze ? Czy jest to raczej niewykonalne ? Czy można znacząco utwardzić, np rozpórkami, stabilizatorami etc. etc ? Pytam sie dlatego że, jak sie kupuję np Tein'a SS, to wiąże sie z obniżeniem samochodu którego chce uniknąć. Mógłbym obniżyc ale maksymalnie 15 mm a nie 35mm :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Wymiana amorków napewno cos pomoże. Bilsteiny są twarde więc napewno cos zmienia w charakterystyce zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Mozna zmienic olej. Sa firmy, ktore rozwiercaja amortyzator, spuszczaja olej, zakladaja zawor i wtlaczaja nowy. Tylko nikt nie da Ci gwarancji na to i nie ma tez pewnosci, ze bedzie to odpowiadalalo Twoim oczekiwaniom. Rzecz tez w tym, ze sila tlumienia amortyzatora musi byc dopasowana do skoku i twardosci sprezyny, choc mysle ze sama zmiana olejum zmiesci sie w tolerancji. Mam taki kontakt na 'regeneracje amortyzatorow': +48 895 14 83 24, Barczewo miedzy Olsztynem a Mragowem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Pytam sie dlatego że, jak sie kupuję np Tein'a SS, to wiąże sie z obniżeniem samochodu którego chce uniknąć. Mógłbym obniżyc ale maksymalnie 15 mm a nie 35mm :shock: przeciez Tein SS ma mozliwosc regulacji na gwincie, w defaulcie wychodzi nisko, to fakt, ale docelowo mozna uzyskac przeswit jak seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 w jaki sposób dokładnie ? "rozkrecając" go ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 w jaki sposób dokładnie ? "rozkrecając" go ? w uproszczeniu :arrow: dolny pierscien podtrzymuje sprezyne, wystarczy podkrecic ten pierscien wyzej aby uzyskac zadany przeswit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ale czy jak podkrecasz w góre dolny pierścień, to czy ściskasz sprężyne powodując ze samochód jest twardy jak skała ? materiały pomocnicze :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ale czy jak podkrecasz w góre dolny pierścień, to czy ściskasz sprężyne powodując ze samochód jest twardy jak skała ? materiały pomocnicze :arrow: Tein ss ma helper spring, ktory w pierwszej kolejnosci sciska sie nie powdujac zwiekszenia naprezenia wstepnego sprezyny, ogolnie u mnie po podkreceniu jest malinowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 dzieki za objasnienie, jak Tobie sie jeździ porownujac z seria ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 dzieki za objasnienie, jak Tobie sie jeździ porownujac z seria ? Ja prawie jednoczesnie zainstalowalem stabilizatory whiteline P+T, Teina SSM a potem whiteline ALK i auto juz nie ryje przodem jak dawniej, szczegolnie po ALK czulem wyrazna poprawe. Co do samego zawieszenia jest ok, wreszcie nic nie stuka a jezdze z 1,5 roku, wybiera fajnie nierównosci, jest troche twardziej od serii STi, zaraz po zalozeniu wydawalo mi sie ze jest duzo twardziej (na komfort ustawieniu) ale po jakims czasie sprawdzalem z autem braciaka i nie jest duzo sztywniej, mysle ze gdyby nie gorne mocowania na uniballu to byloby naprawde komfortowo, dodatkowo 16 ustawien twardosci, mozna eksperymentowac. Ogolnie ja osobiscie polecam, gdy kupowalem nie mialem wielu alternatyw, choc obecnie nie wiem czy nie usmiechnalbym sie w strone bilsteina pss9 pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jacool, jak grube stabilizatory zalozyles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 chyba 22 mm nie pamietam juz (kojarze ze byly widocznie grubsze niz seria) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jacool, a jak ustawiasz twardość w swoim Tein SS bo są różne sposoby i zdania na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jacool, a jak ustawiasz twardość w swoim Tein SS bo są różne sposoby i zdania na ten temat? jesli dobrze pamietam to max. w lewo krecilem az przestal klikac, potem pol obrotu w prawo az czuc bylo klikniecie - i to ustawienie przyjalem jako najtwardszy setup (zgodnie z instrukcja), wiec skoro jest 16 ustawien to po 15 kliknieciach od tego wyjsciowego ustawienia zostawilem w przekonaniu ze jest to najbardziej komfortowy setup gdzies czytalem (nie wiem czy tez nie w instrukcji czasem) ze najbardziej miekki setup jest 16 klikniec od maks. skreconego ale to by wskazywalo ze jest w takim razie 17 ustawien, wiec prewencyjnie zeby nie rozwalic zawiasu zostawilem jak wyzej. nie wiem czy to jest zrozumiale co napisalem i nie jestem do konca pewien czy o to tak naprawde pytales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jacool, zrozumiale i o to pytałem - dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 najbardziej miekki setup jest 16 klikniec od maks. skreconego ale to by wskazywalo ze jest w takim razie 17 ustawien I to by się z EDFC zgadzało - jest od 0 do 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się