Kruk Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 bardzo plastyczne i realistyczne No to Ci się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 lewen, slonice czy zolwice chcialas macac? Bo chyba nic innego 70 nie dociaga Sa jeszcze kopaliny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 lewen, slonice czy zolwice chcialas macac? Bo chyba nic innego 70 nie dociaga Jeszcze kilka innych zwierzoli by się znalazło A żeby nie było do końca OT, to mój SS jest po jakichś 35kkm i ponad dwóch latach dalej twardy jak... no, bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Grzesiek_67, u mnie amory nie wylały czy coś w tym stylu (skuteczności pomiarów na różnego rodzaju płytach itp - może dla nie których mało miarodajne - dawały wynik celujący pracy amorów :shock: ) - był "mały" problem z dobijaniem do odbojników - Carfit wyklarował mi na plejadach, że "ten typ tak nie ma", że to może być coś z baypasami czy cuś a nie jak od początku myślałem tokiem -> "no bo przeca to sportowa zwiecha i musi dobijać" 8). No i wysłałem do UK na "mejtenans" - niby nic "końkretnego" nie znaleźli ale... no właśnie - mieli wymienić: "części wewnętrzne" (w tym tuleje tłoczysk), łożyska sferyczne górnych mocowań - co by to nie było . Teraz jak je zamontuje to się okaże czy rzeczywiście nic nie było ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 To daj znać czy dobijanie przeszło, jestem żywo zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Chcialbym sie zapytac uzytkowników TEIN i innych gwintowanych zawieszen. Jak sie jezdzi w tej chwili po kopnym lub nierównym śniegu przy maksymalnym "skreceniu" zawieszenia, skreceniu oczywiscie w strone HARD ? Ogolne spostrzezenia takze mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Vasquez, a czemu masz skręcone na hard? Dużo lepiej na śnieg jak się zawias podniesie i zmiękczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Kruk, nie posiadam jeszcze gwintowanego zaiweszenia, a pytam bo chcialbym cos takiego nabyc, tylko chcialem uzupelnic swoje informacje jak i dla potomnych :wink: jak taki zawias sie sprawuje i na jakich ustawieniach EDFC itp jezdzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 A ja chciałem zapytać o gwint SPAX RSX. Czy ma ktoś jakiekolwiek info o tym zawiasie? Jak wyglada stosunek twardości a raczej miękkości (bo wiadomo, że jak twardo, to twardo) w stosunku do serii czy AGX + sprężyny Eibach ProKIT, albo serii w GC. Jakiś serwis, trwałość? I czy zawias z New Age'a 2002 podejdzie do GC - z tego co wiem to oba są 5x100 tylko może top mounty trzeba by założyć od GC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Kruk, nie posiadam jeszcze gwintowanego zaiweszenia, a pytam bo chcialbym cos takiego nabyc, tylko chcialem uzupelnic swoje informacje jak i dla potomnych :wink: jak taki zawias sie sprawuje i na jakich ustawieniach EDFC itp jezdzicie jak miałem jeszcze Teina, to na miękkim ustawienie SOFT na EDFC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jak sie jezdzi w tej chwili po kopnym lub nierównym śniegu przy maksymalnym "skreceniu" zawieszenia, skreceniu oczywiscie w strone HARD ? Staram się na takim nie jeździć, ale jutro mogę przekręcić i zdać relację . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Chcialbym sie zapytac uzytkowników TEIN i innych gwintowanych zawieszen. Jak sie jezdzi w tej chwili po kopnym lub nierównym śniegu przy maksymalnym "skreceniu" zawieszenia, skreceniu oczywiscie w strone HARD ? TEIN SS na max hard to jak rzucanie cegłą - spada i koniec - bum. jeżdżę tak tylko po Torze Poznań. na codzień mam max soft i jest twardo, ale ja to lubię jednak coś amory amortyzują, słychać sapanie i jest ogólnie ok jak dla mnie bardzo fajny zawias, a ta regulacja (ręcznie u mnie, bo mam dojście i szkoda mi 1,5k na EDFC) jest bardzo wygodna. unikam stanów pośrednich, albo decha albo soft (co i tak dla wielu jest mega dechą ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 ja po śniegu jeździłem na Soft i było akurat. z resztą tylko te dwa ustawienia były grane - albo soft albo hard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 ja po śniegu jeździłem na Soft i było akurat. tak, na soft jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Przemeq, i jak sie jezdzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz323m Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Ja jednak uderzalbym w Bilstein B14 i taki mam zamiar do mojego STI. Ogolnie w mojej Hondzie dodatkowo mam B8 sprint i sa super wytrwale i uwazam ze rewelka ogolnie. Cena B14 nie powala i uwazam ze w stosunku do TEINA to bez porownania o niebo lepszy zawias IMHO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Lukasz323m, bierz od razu B16-PSS9. Wiewiórki mówią, że pełna rewelka. Jak się nieco odkuję (co mam nadzieję, że nastąpi jeszcze za mojego życia) to właśnie to zakupią (cena coś ok. 2000 EUR). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 ktoś słyszał opinie na temat gwintów Cusco ? http://www.cusco.co.jp/en/pic-70.pdf broszurka. W Japonii sa dosyc bardzo popularne i zastanawiam sie nad tym do przyszlego STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Przemeq, i jak sie jezdzi ? Zapytywany coś nie zabiera głosu, to może ja się wypowiem. Przy ostatnim kręceniu pomiędzy pachołkami na trójmiejskim spocie (miękki śnieg, pod spodem twardszy, a miejscami gładki lód) najtwardsze ustawienie nie robiło problemów. Wczoraj za to miałem okazję pojeździć trochę po ulicach zarzuconych breją, śniegiem i gęsto poprzymarzanym do asfaltu śniego-lodem i muszę powiedzieć, że była masakra, głównie z powodu tego ostatniego. Na najtwardszym ustawieniu już przy 15-20km/h fura tak skakała, że bałbym się jechać szybciej, żeby nie stracić panowania, gdybym musiał ostrzej skręcić (dookoła masa innych smochodów). Ustawiłem najbardziej miękko i było akceptowalnie, ale bez szału. Czyli wszystko zależy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Grzesiu , a może KW ?? Bilstein a musisz odstroić , bo posiada to typowe niemieckie ustawienie "valvingu" Jestem użytkownikiem Bilsteina w każdym VW, który miałem. Polecam , ale od razu go zmodyfikować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Polecam , ale od razu go zmodyfikować... tzn? Czym się bawić i w którą stronę? bardziej twarde/miekkie robić? Jakie są opcje dostrojenia Bilsteina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Grzesiu , a może KW ?? Piotrze, Ty jako Wielkopolanin doskonale to zrozumiesz - będzie kasa, będziemy się zastanawiać ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voki Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Lukasz323m, bierz od razu B16-PSS9. Wiewiórki mówią, że pełna rewelka. Jak się nieco odkuję (co mam nadzieję, że nastąpi jeszcze za mojego życia) to właśnie to zakupią (cena coś ok. 2000 EUR). Pozdrawiam Grzegorz Ja mam złe doświadczenia z B16 PSS 9. Miałem taki zawias w Civicu Type R i powiem szczerze, że w moim odczuciu nadawało się to tylko na tor. Nawet przy max rozkręconym i podniesionym zawiasie wypadały plomby Dodam tylko, że należe do osób, które cenią sobie trakcję ponad wszytko i lubię jak zawias jest ustawiony sportowo ale to była masakra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 to teraz ja: Na chwile obecną mam u siebie AGX (jakieś 5 tys. przebiegu) i sprężyny Eibach (do wywalenia bo zużyte i zwoje się stykają), więc i tak czeka mnie kupno sprężyn. Myślałem żeby kupić te: http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obn ... 06681.html tylko że do GC, bo na aukcji są do GD. Może ktoś coś o nich powiedzieć? I teraz do sedna sprawy. Do tej pory myslałem o powyższym zestawie, ale pojawiła sie opcja kupna w dobrej cenie Teina SS po małym przebiegu i w super stanie. Narazie używam auta na co dzień, i zastanawiam się jak by się miał taki Tein SS do Agxów ze sprężynami FK. Przede wszystkim chciałbym, żeby ktoś się jaśniej (niż do tej pory) wypowiedział w kwestii twardosci i trwałości Teina. Pomożecie????? -- 21 lut 2011, o 15:53 -- Panowie, dzięki za PWki. Czy ktoś jeszcze coś poradzi? Dodam, że ten Tein do wzięcia nie jest raczej faktycznie mało jeżdżony, bo nawet sam gwint nie ma rdzawego nalotu, jednak nie mogę mieć pewnosci co do przebiegu. Cena ok.2500 zł wydaje sie być dobrą ofertą z topmountami, ale nie regulowanymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Ten człowiek w Wwie ponoć dobry do regeneracji amorów Bilsteina. Choć jak ja chciałem wysłać swoje B16 to coś nie bardzo chciał robić (wymiana uszczelka goleni)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się