Skocz do zawartości

Bilstein czy Tein czy co??


Matzerath

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Grzesiek_67, u mnie amory nie wylały czy coś w tym stylu (skuteczności pomiarów na różnego rodzaju płytach itp - może dla nie których mało miarodajne - dawały wynik celujący pracy amorów :shock: ) - był "mały" problem z dobijaniem do odbojników - Carfit wyklarował mi na plejadach, że "ten typ tak nie ma", że to może być coś z baypasami czy cuś :) a nie jak od początku myślałem tokiem -> "no bo przeca to sportowa zwiecha i musi dobijać" 8). No i wysłałem do UK na "mejtenans" - niby nic "końkretnego" nie znaleźli ale... no właśnie - mieli wymienić: "części wewnętrzne" (w tym tuleje tłoczysk), łożyska sferyczne górnych mocowań - co by to nie było :D . Teraz jak je zamontuje to się okaże czy rzeczywiście nic nie było ...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja chciałem zapytać o gwint SPAX RSX. Czy ma ktoś jakiekolwiek info o tym zawiasie? Jak wyglada stosunek twardości a raczej miękkości (bo wiadomo, że jak twardo, to twardo) w stosunku do serii czy AGX + sprężyny Eibach ProKIT, albo serii w GC. Jakiś serwis, trwałość? I czy zawias z New Age'a 2002 podejdzie do GC - z tego co wiem to oba są 5x100 tylko może top mounty trzeba by założyć od GC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, nie posiadam jeszcze gwintowanego zaiweszenia, a pytam bo chcialbym cos takiego nabyc, tylko chcialem uzupelnic swoje informacje jak i dla potomnych :wink: jak taki zawias sie sprawuje i na jakich ustawieniach EDFC itp jezdzicie

 

jak miałem jeszcze Teina, to na miękkim :) ustawienie SOFT na EDFC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym sie zapytac uzytkowników TEIN i innych gwintowanych zawieszen. Jak sie jezdzi w tej chwili po kopnym lub nierównym śniegu przy maksymalnym "skreceniu" zawieszenia, skreceniu oczywiscie w strone HARD ? :mrgreen:

TEIN SS na max hard to jak rzucanie cegłą - spada i koniec - bum. jeżdżę tak tylko po Torze Poznań. na codzień mam max soft i jest twardo, ale ja to lubię jednak coś amory amortyzują, słychać sapanie i jest ogólnie ok ;) jak dla mnie bardzo fajny zawias, a ta regulacja (ręcznie u mnie, bo mam dojście i szkoda mi 1,5k na EDFC) jest bardzo wygodna. unikam stanów pośrednich, albo decha albo soft (co i tak dla wielu jest mega dechą :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, i jak sie jezdzi ? :mrgreen:

Zapytywany coś nie zabiera głosu, to może ja się wypowiem. Przy ostatnim kręceniu pomiędzy pachołkami na trójmiejskim spocie (miękki śnieg, pod spodem twardszy, a miejscami gładki lód) najtwardsze ustawienie nie robiło problemów. Wczoraj za to miałem okazję pojeździć trochę po ulicach zarzuconych breją, śniegiem i gęsto poprzymarzanym do asfaltu śniego-lodem i muszę powiedzieć, że była masakra, głównie z powodu tego ostatniego. Na najtwardszym ustawieniu już przy 15-20km/h fura tak skakała, że bałbym się jechać szybciej, żeby nie stracić panowania, gdybym musiał ostrzej skręcić (dookoła masa innych smochodów). Ustawiłem najbardziej miękko i było akceptowalnie, ale bez szału. Czyli wszystko zależy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz323m,

bierz od razu B16-PSS9. Wiewiórki mówią, że pełna rewelka. Jak się nieco odkuję (co mam nadzieję, że nastąpi jeszcze za mojego życia) to właśnie to zakupią (cena coś ok. 2000 EUR).

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

Ja mam złe doświadczenia z B16 PSS 9. Miałem taki zawias w Civicu Type R i powiem szczerze, że w moim odczuciu nadawało się to tylko na tor. Nawet przy max rozkręconym i podniesionym zawiasie wypadały plomby :)

Dodam tylko, że należe do osób, które cenią sobie trakcję ponad wszytko i lubię jak zawias jest ustawiony sportowo ale to była masakra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

to teraz ja:

Na chwile obecną mam u siebie AGX (jakieś 5 tys. przebiegu) i sprężyny Eibach (do wywalenia bo zużyte i zwoje się stykają), więc i tak czeka mnie kupno sprężyn. Myślałem żeby kupić te: http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obn ... 06681.html tylko że do GC, bo na aukcji są do GD. Może ktoś coś o nich powiedzieć?

I teraz do sedna sprawy. Do tej pory myslałem o powyższym zestawie, ale pojawiła sie opcja kupna w dobrej cenie Teina SS po małym przebiegu i w super stanie. Narazie używam auta na co dzień, i zastanawiam się jak by się miał taki Tein SS do Agxów ze sprężynami FK. Przede wszystkim chciałbym, żeby ktoś się jaśniej (niż do tej pory) wypowiedział w kwestii twardosci i trwałości Teina. Pomożecie?????

 

-- 21 lut 2011, o 15:53 --

 

Panowie, dzięki za PWki. Czy ktoś jeszcze coś poradzi?

Dodam, że ten Tein do wzięcia nie jest raczej faktycznie mało jeżdżony, bo nawet sam gwint nie ma rdzawego nalotu, jednak nie mogę mieć pewnosci co do przebiegu. Cena ok.2500 zł wydaje sie być dobrą ofertą z topmountami, ale nie regulowanymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...