Skocz do zawartości

Dwa dni na torze "Poznan" - czasy & fotki


michal

Rekomendowane odpowiedzi

zas co do tego ile dodaly (a na pewno dodały - racja) mi slicki (rajdowe, na niższe temperatury na dodatek i zużyte mocno, wiec sie przegrzewaly) to dodam, ze 2-3 "szybkie" okrążenia po zrobieniu czasu 1:58.4 opony wyglądały tak:

 

Czas rewelacyjny :) Mierzony stoperem, czy jakims systemem pomiarowym?

normalnie mierzony tak jak na wyscigach :) z wierzy.. podpisany przez pana Kędziorę :)

 

1:58.441

wrzuce skan pozniej wydruku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

normalnie mierzony tak jak na wyscigach :) z wierzy.. podpisany przez pana Kędziorę :)

 

1:58.441

wrzuce skan pozniej wydruku...

 

To zacny wynik :) Malo ktore auto seryjne schodzi ponizej 2 minut. Ciekawe jaki mialbys czas na zwyklych oponach. Kiedys musze wyposazyc sie w komplet opon ulicznych i slickow i to sprawdzic, gdyz frapuje mnie jak duzo daja na torze slicki.

 

Golfy pucharowe kreca od 1:58 wzwyz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie zobaczymy...

 

sam nie wiem w jakim setupie pojade teraz w lipcu w poznaniu....

 

pewnie bede miec nieco wiecej mocy, w miare w kupie zawias wreszcie i moze (moze!) bede miec porzadnie zrobioną torową geometrię (bo poduszki amorków do wymiany, wiec moze zainwestuje w camberplate'y). no i pewnie bede jechac sam (chyba ze zakocham sie z wzajemnoscia do tego 3 lipca :D )

zas co do opon sa dwie opcje... albo znowu bede na zuzytych rajdowych slickach...

albo zwykla opona pewnie 16" jakas do skatowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje winików.

 

P.s. a jeszcze większy mam podziw do S2000, wykręciła niezły czas porównując do STi, jak na samochód, który "się nie prowadzi" i ma sporo mniejszą moc

 

Dlaczego twierdzisz, ze S2000 "sie nie prowadzi"?

 

To istny gokart! Pokonuje tor niczym przyklejona. A to, ze w sytuacjach ekstremalnych jest trudna do opanowania, to juz wada niemal wszystkich aut tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz dokładnie obejrzałem zdjęcia. To srebrne prosie jest PIEEEEKNE :shock: Porsche to jedyna marka, na którą reaguję wytrzeszczem oczu i... nie dokończe :wink:

 

"nie ważne jak jeździ, ważne jak wygląda" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie mierzony tak jak na wyscigach :) z wierzy.. podpisany przez pana Kędziorę :)

 

1:58.441

wrzuce skan pozniej wydruku...

 

To zacny wynik :) Malo ktore auto seryjne schodzi ponizej 2 minut. Ciekawe jaki mialbys czas na zwyklych oponach. Kiedys musze wyposazyc sie w komplet opon ulicznych i slickow i to sprawdzic, gdyz frapuje mnie jak duzo daja na torze slicki.

 

Golfy pucharowe kreca od 1:58 wzwyz.

 

Właśnie dlatego te czasy Solberga coś mi się słabe wydały, a czasy prosiaków w ogóle zawiodły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia brak slow, pierwsza klasa...

 

Co do czasow, to myslalem ze S.E jest sporo szybszy od pucharowego golfa 2.0 TDI zawirusowanego do 170km, fakt, ze pewnie reszta to juz niewiele ma z seria wspolnego (zawias, nastawy, szpera itp), ogolnie pozazdroscic takiej zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje winików.

 

P.s. a jeszcze większy mam podziw do S2000, wykręciła niezły czas porównując do STi, jak na samochód, który "się nie prowadzi" i ma sporo mniejszą moc

 

 

Niech cie ktos takowa najpierw przewiezie, a potem mow co myslisz :lol:

Napewno jest szybsza od stock RX8(a zwykly wrx to juz istny kill), udowodnione to mam na paru torach w okolicach chicago i z roznymi kierowcami. Zreszta w best motoring tez wypadla gorzej od s2k(byl test rx8 vs. s2k).

 

PS. posiadalem taka czerwona az do maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia brak slow, pierwsza klasa...

 

Co do czasow, to myslalem ze S.E jest sporo szybszy od pucharowego golfa 2.0 TDI zawirusowanego do 170km, fakt, ze pewnie reszta to juz niewiele ma z seria wspolnego (zawias, nastawy, szpera itp), ogolnie pozazdroscic takiej zabawy

 

Golf TDI Cup nie dosc, ze ma zawias torowy, to jeszcze ma specjalne slicki, a motor 2.0 TDI charakteryzuje sie pokaznym momentem obrotowym. Tylko ten dzwiek... Diesle przecz z torow!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego te czasy Solberga coś mi się słabe wydały, a czasy prosiaków w ogóle zawiodły.

 

Pamietaj, to sa czasy na ulicznych oponach, a nie na slickach. Opony uliczne od slickow dzieli przepasc. Fotki byly robione z bagaznika Octavii Combi wyposazonej w 16-calowe slicki i wszyscy byli pod wrazeniem, ze Octavia lata w ostrych lukach pod 100km/h bez uslizgow! Na normalnych oponach juz dawno zwiedzalaby plener.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje winików.

 

P.s. a jeszcze większy mam podziw do S2000, wykręciła niezły czas porównując do STi, jak na samochód, który "się nie prowadzi" i ma sporo mniejszą moc

 

Dlaczego twierdzisz, ze S2000 "sie nie prowadzi"?

 

To istny gokart! Pokonuje tor niczym przyklejona. A to, ze w sytuacjach ekstremalnych jest trudna do opanowania, to juz wada niemal wszystkich aut tego typu.

 

W prawie każdym teście twierdzą, że to jest bardzo ciężki samochód do prowadzenia.

Sam osobiście takowym nie jechałem, a jako fan Hondy cieszy mnie, że S2k potrafi robić dobre czasy na torze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prawie każdym teście twierdzą, że to jest bardzo ciężki samochód do prowadzenia.

 

 

To chyba jakieś dziwne testy czytasz. W prawie każdym jaki ja znam twierdzą że to bajecznie prowadzące się auto robiące czasy na torachniewiele ustepujące o wiele droższym supercars.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietaj, to sa czasy na ulicznych oponach, a nie na slickach. Opony uliczne od slickow dzieli przepasc.

 

 

 

Zdaję sobie z tego sprawę, ale przepaść między GTekiem Prosiaqa a S.E jest też kolosalna. Przepaść w umiejętnościach kierowców wydawałoby się też, a auto jechało na zuzytych RAJDOWYCH nie torowych slickach w dodatku na znacznie wyższą temperaturę. Nadal sprawa jest dla mnie dziwna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego te czasy Solberga coś mi się słabe wydały, a czasy prosiaków w ogóle zawiodły.

Kazde auto prowadzil ten sam kierowca, moze nie jest najlepszy?

 

Do czasow Salena rekord toru nalezal przez dlugi czas do jednego z nich.

 

Niedawno jeden pan (raczej w poważnym wieku) z AW mówił mi, że to do niego należał (aż do Saleena of kors) rekord toru, podobnie jak dotychczas nie pobite rekordy innych torów w PL.

To jego masz też na myśli?

Fotki fantastyczne. A 997 bez tiptronika pewnie już by się tak łatwo nie dało.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...