Skocz do zawartości

Dwa dni na torze "Poznan" - czasy & fotki


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Te czasy coś mi nie pasują do czasów któe znam z tego toru :-/ Ja maruda jestem, wiem ale Prosiaq Imprezą GT kombi na zabitych amorkach serii i zużytych slickach zrobił 1:58. Dlaczego taka mała różnica (nie jechał tez wyczynowy kierowca tylko właściciel)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chodzi mi o to, iz autami jezdzi zawsze ten sam kierowca, aby czasy byly wiarygodne.

 

Tyle zrozumiałem 8) Chodzi mi raczej o to kto był tym kierowcą :?: Bo jeżeli kierowca jeździ na codzień czteropędem to oczywistym mi się wydaje, że nie będzie w stanie tak samo dobrze ogarnąć Porsche. W ogóle chyba tylnopędy z silnikiem umieszczonym centralnie bądź z tyłu są najtrudniejszymi autami w prowadzeniu :?: Jednocześnie są najmniej popularne...

 

ps. Mógłbyś się jeszcze ustosunkować do tych wykresów (patrz post wyżej) :?:

 

Kierowca testowym byl Maciej Polody. Czym jezdzi? Ma w garazu kilka mocnych tylopedow, oraz bialasa, czyli Escorta Cosswortha oraz do przemieszczania sie po ulicach SUVa i woz operacyjno taktyczny, ktorego nazwy nie jestem w stanie spamietac, ale ma trzy cylindry, pojemnosc 800cc, automatyczna skrzynie biegow i jest moim ulubiencem ;)

 

Do jakich wykresow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowalzki: z tego co wiem to RWD z centralnym silnikiem jest trudne do opanowania, jesli wpadnie w poslizg.

 

Ja to wiem :wink: Mi sie jednak wydaje, ze niewielu kierowcow jest w stanie wykorzystac te auta tak jak potrzeba. Tutaj potrzebny jest typowy kierowca WYSCIGOWY... I mam na mysli raczej F1 czy inne Indy anizeli puchar AlfaRomeo :wink: Chociaz moze i przesadzam - moze te Porsche wcale nie jest takie magiczne 8)

 

F1 i Indy to zupelnie inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te czasy coś mi nie pasują do czasów któe znam z tego toru :-/ Ja maruda jestem, wiem ale Prosiaq Imprezą GT kombi na zabitych amorkach serii i zużytych slickach zrobił 1:58. Dlaczego taka mała różnica (nie jechał tez wyczynowy kierowca tylko właściciel)?

 

Azrael, jezeli mozesz to zradz metode pomiarowa.

 

P.S.

Na slickach zyskujesz kilka sekund na tym torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierowca testowym byl Maciej Polody. Czym jezdzi? Ma w garazu kilka mocnych tylopedow, oraz bialasa, czyli Escorta Cosswortha oraz do przemieszczania sie po ulicach SUVa

 

A czy ma cos z silnikiem umieszczonym za kierowca i napedem na tylna os?

 

 

Do jakich wykresow?
Co ciekawe o podnym przebiego STi US Spec wykrecilo czas o 2 sekundy gorszy. Szczegolnie na wykresach bylo widac, iz STi S.E. jest ewidentnie szybsze na wyjsciu z zakretow.

 

Jakiego sprzetu uzywaliscie do tych wykresów?

 

ps. Fajne fotki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te czasy coś mi nie pasują do czasów któe znam z tego toru :-/ Ja maruda jestem, wiem ale Prosiaq Imprezą GT kombi na zabitych amorkach serii i zużytych slickach zrobił 1:58. Dlaczego taka mała różnica (nie jechał tez wyczynowy kierowca tylko właściciel)?

 

Azrael, jezeli mozesz to zradz metode pomiarowa.

 

P.S.

Na slickach zyskujesz kilka sekund na tym torze.

Tor był wynajęty przez SSS, z pełną obsługą techniczną na torze, zapleczem medycznym, strażą pożarną i pomiarem czasu przez sędziów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal zdradź nam 2 rzeczy:

1. na czym masz mocowane szelki za siedzeniem

 

Szelki mam przymocowane do fabrycznych punktow mocowania tylnych pasow. Wymienilem jedynie sruby na dluzsze.

 

2. jakim aparatem robiłeś zdjecia :wink:

 

Albo dziadkiem Canon EOS D60, albo Canonem EOS 350D. Swoja droga, to ten nowy maluch Canona, przy swej cenie, nie ma sobie rownych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no ładnie pozamiatał towarzystwo Twój Solberg. Gratulacje :!:

 

michal, rozumiem, że najlepsze czasy wychodziły przy ustawieniu DCCD 35/65 :?:

A co z zawiasem, ustawiony był seryjnie czy pod tor (jak) :?:

 

No i te śliczne slaydy to chyba tylko dla ładnych ujeć i dokończeniu opon bo czsów raczej nie polepszały :?:

 

Kurna dał bys wcześniej znać o takim świecie motoryzacyjnym to by sobie człowiek popatrzył na żywca i pomażył. :)

Przecież to dużo lepsze niz jakieś puchary Alfy czy Golfów TDI :!:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę faktów podam, ponieważ przywołał mnie azrael i pojawiła się kontrowersja drobna czuje sie zobowiazany do wyjasnien:

 

jechałem seryjnym GT kombi '97/98 za wyjątkiem wydechu supersprinta...

amorki były prawie zabite (czego nie byłem świadom), i łączniki stabilizatorów do wymiany, luzna śruba na tylnym mocowaniu stabilizatora...

jechałem w dwie osoby.

geometria całkowicie seryjna (łącznie z dramatycznym KPK z przodu: zaledwie -0,20)

a... no i hamulce mialem brembo z klockami red stuff...

opony zuzyty rajdowy slick pirelli

 

byłem na torze (jakimkolwiek) pierwszy raz w życiu i nigdy wczesniej nie jechałem w KJS...

w sumie zrobiłem pewnie ze 25 kółek. z czego z 15 "szybko"...

i nadal nie wiem jak jechać (tak bez koncepcji jestem raczej) co najmniej 2 zakrety na tym torze...

 

zas co do tego ile dodaly (a na pewno dodały - racja) mi slicki (rajdowe, na niższe temperatury na dodatek i zużyte mocno, wiec sie przegrzewaly) to dodam, ze 2-3 "szybkie" okrążenia po zrobieniu czasu 1:58.4 opony wyglądały tak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal, rozumiem, że najlepsze czasy wychodziły przy ustawieniu DCCD 35/65 :?:

A co z zawiasem, ustawiony był seryjnie czy pod tor (jak) :?:

 

Chodzilo o sprawdzenia auta seryjnego, czyli zawias seryjny z fabrycznymi nastawami. Pomiar dokonywane byl w trybie "AUTO". Natomiast slaydy w 10% spieciu centralnego dyfra. Przy spieciu 0% (de facto rozklad 35/65) mocy z tylu bylo az nadto.

 

No i te śliczne slaydy to chyba tylko dla ładnych ujeć i dokończeniu opon bo czsów raczej nie polepszały :?:

 

Slaydy tylko i wylacznie do zdjec i nauki driftingu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cud ze sie nie pozabijalismy... BO?

ja tam nie narzekam.. doskonale sie bawilem inni tez. za umiejetnosci innych i ich problemy nie odpowiadam, ale chetnie sie dowiem dlaczego mialby sie ktos zabic?

 

tak wogole to strasznie zazdroszcze mozliwosci posmigania po torze... mam takie cisnienie na posmiganie po torze... :)

 

jakbym mial kasy pod dostatkiem, to juz bym sobie zbudowal wyscigową SI GC8 i upalał i upalał i upalał :) cwiczył cwiczył cwiczył :)

echhhh...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zas co do tego ile dodaly (a na pewno dodały - racja) mi slicki (rajdowe, na niższe temperatury na dodatek i zużyte mocno, wiec sie przegrzewaly) to dodam, ze 2-3 "szybkie" okrążenia po zrobieniu czasu 1:58.4 opony wyglądały tak:

 

Czas rewelacyjny :) Mierzony stoperem, czy jakims systemem pomiarowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...