Skocz do zawartości

ProsiaQ

Użytkownik
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia ProsiaQ

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. dzieki za spotkanie w przemilej atmosferze... bylo mokro - momentami bardzo mokro, bylo slisko, bylo szybko... ...i bylo tylko jedno EVO to cos absolutnie nie spotykanego ostatnimi czasy... do zobaczenia
  2. 2.0D i 150 KM.. 350 Nm.. hmm teraz zeby pokazac cos, to musi byc 200+KM i 400Nm... tak jak np BMW 123d... ' te 150 @ 350 Nm to szalu nie robia niestety... 5 skrzynia.. w dieslu to nie zadziala... potrzebna jest krotka 1 i 2... i dlugi ostatni bieg do jazdy autostradowej... czyli rozrzucone beda mocno te biegi. konkurencja ma plus. jestem natomiast ciekaw brzmienia tego motorka osobiscie za te cene nie zastanawialbym sie dlugo pomiedzy 318d i legacy... a jeszcze ciekawe info a propos serwisu BMW Btw. w BMW teraz jest pakiet podstawowej opieki serwisowej w cenie fury...!!! mistrzowska opcja...
  3. fajowo bylo.. dziekuje bardzo wszystkim za udana zabawe gdybym nie musial tyle jeszcze grzebac przy kolach byloby jeszcze fajniej.. ale hamulce mnie dzis wyprowadzily z rownowagi :/ i sie nameczylem bezsensownie... i ciekawe porownanie opon mialem na koniec... jadac "oszczednie" tzn minimalizujac piski opon i zuzycie ich boków, ze sporym zapasem, na "cywilnych/ulicznych" RE50A zrobiłem taki sam czas jak "na ostro" na zeszrotowanych conti... guma robi roznice...
  4. ProsiaQ

    cb radio i synchronizacja

    mam w "rodzinie znajomych" 4 sztuki Alanów 42 multi.. na duzych magnesówkach roznych... i ilosc aut ktore te radyjka zwiedzily mozna liczyc mysle ze w duzych dziesiatkach.. zyją, mają sie doskonale.. zasieg nawet do 25 km...
  5. ProsiaQ

    Pozdrawiamy sie :)

    odpozdrawiam, chociaz Cie nie widzialem.. pozdrawiam kierownika niebieskiego WRXa skrecajacego z domaniewskiej dzis w godzinach szczytu
  6. @ emil: z mała turbiną, sterowanie seria, tylko turboback supersprinta, hamulce znasz, klocki galfer czy cos takiego (jakies ori z tego zestawu), seryjne amorki, na oponkach z avatarka.. tak wygladaly jakies 4 kolka pelnym butem, po najlepszym okrazeniu ...drutów bylo juz coniemiara, byly zabite... ale dobrze mi sie jezdzilo mimo ze ledwo dalo sie wytrzymac przez upal w aucie ;D. pozniej po zmianie turbo, tez pojechalem jakos podobnie, juz na AGXach... tyle ze wtedy mialem popsute troche sprzeglo, nie wychodzily mi redukcje i generalnie zmienialem biegi jak moj dziadek, co mnie doprowadzalo do szalu - nie to zebym sie tlumaczyl... Bo duzo nie mowiac, potencjal byl wiekszy, tylko nie dogadywalem sie z autem; wbijalem sie w odcinke wiele razy; turbo+kolektor+wysterowanie (na skromnym 1,0bar dla bezpieczenstwa upalania w takim upale) tez dalo zupelnie inna charakterystyke i nie moglem sie do niej dopasowac niestety... a i najwazniejsze wrazenia moje są takie, ze o ile na pierwszym poznaniu bylem naprawde wybitnie skoncentrowany, to na drugim juz mialem powazne klopoty zeby sie skupic porzadnie... drobne nieporozumienia z autem koszmarnie wybijaja z rytmu. auto na tor musi byc dopracowane w 100%. niech bedzie wolniejsze, niech gorzej hamuje i skreca nawet troche, aby bylo w 200% sprawne w takich trudnych warunkach i calosc wyzwania krecenia czasu skupiala się na jezdzie, a nie walce z samochodem. c u
  7. ProsiaQ

    Flokowanie

    mi się moj flok bardoz podobał super wygladał w GTku... dalo sie tez go czyscic calkiem znosnie.. warto było miec taką rolkę do czysczenia ubrań, ew szczotkę, i odkurzyc czasem... bez jakiegos dramatu w tej kwestii.. a co do psucia się tego... hmm Emil - łuszczy się cos?
  8. ooo komancz, nie wiedziałem nawet ze byla taka relacja.. ech te wspomnienia ;D
  9. 1:58,4 GTkiem z hamulcem i wydechem...
  10. moje 0,03 pln... kiedys, jak mi się zaczynał psuc solenoid, pojezdziłem przez jakis czas na 1,05-1,1 bar bez wiekszych szpilek i sprawdziłem wtedy AFR... na WOT wachał się w okolicach 11,3-11,5 (boostcut mi wybijał przy 1,2, o czym sie przekonalem jak solenoid sie zepsul do konca) btw. jakim cudem samochód sam mialby wazyc 1430 Kg, zartujesz chyba... GT wazy niecałe 1300, moj kombiwar ze mna na pokladzie i pelnym bakiem 1360 wazyl chyba?
  11. ??? Evo 8 US-spec My2003 czyli napdeowo mocne w miare visco w srodku i plytki z tylu, z przodu open-diff... uklad niewiele lepszy od WRXa zwyklego... (Az mnie oswiecil, ze STi wszystkie mialy z przodu cos szperowatego) i 100% seria jezeli chodzi o motor.
  12. oj napisalem z konta brata ;D pozdr. jeszcze raz
  13. Vectra to nówka sztuka 1.9 CDTi z przebiegiem ok 1000km ;D a EVO wydaje mi się ze bylo na prostej jak wyprzedzalismy odrobinkę wolniejsze od Twojego kombiwara.. no a na pewno nie szybsze ani o gram...
  14. bylo mistrzowo merci beaucoup ;D brakuje mi mocy w evo oponki podniszczone byly juz na starcie, po dzisiejszym dniu juz calkiem zmasakrowane... mi w odroznieniu od blue zdecydowanie bardziej pasowala szybsza proba, na tej lesnej jakos nie moglem sie odnalzec - i ten nawrot, ktorego nie potrafilem jakos rozsadnie pojechac.. damn! W4TURBO - ...tylko tyle fajnie sie spotkac w grupie ogarniających temat znajomych... motywacja, zeby cwiczyc wiecej i sie doskonalic..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...