leon Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 ...The headgaskets don't have coolant/oil channels.And the oil pump is integrated into the timing cover. jezeli mozesz wyjasnij technicznie czy to źle/dobrze :-) Bo wiesz, dziury są drogie, a redukcja kosztów ... poza tym taka uszczelka będzie sztywniejsza ... a dziury nad tłokami są ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 oraz kiedy subaru wprowadzi bezpośredni wtrysk paliwa bo tutaj zyski są największe do uzyskania ( emisja i zużycie paliwa) no własnie, tez jestem ciekaw, mnie doszły słuchy ze już w połowie tego roku beda dostępne te silniki ale N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 oraz kiedy subaru wprowadzi bezpośredni wtrysk paliwa bo tutaj zyski są największe do uzyskania ( emisja i zużycie paliwa) no własnie, tez jestem ciekaw, mnie doszły słuchy ze już w połowie tego roku beda dostępne te silniki ale N/A Chociaż najlepsze efekty daje połączenie bezpośredniego wtrysku własnie z turbo i tego brakuje w Subaru. Mam Leona z takim silnikiem i naprawdę spalanie w stosunku do osiągów jest naprawdę niskie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Bo wiesz, dziury są drogie, a redukcja kosztów ... poza tym taka uszczelka będzie sztywniejsza ... a dziury nad tłokami są ? robia sie same przy pierwszysm odpaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf1 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ale skąd tak duża różnica cenowa w EVO X i STi?? EVO z salonu w Polsce kosztuje brutto 170 tys PLN w podstawowej wersji, a Subaru Sedan STi 49 000 Euro, czyli licząc po kursie EUR/PLN z 12:42 dzisiaj (3,9723) to wychodzi jakieś 194 642,7 PLN netto. Policzcie do tego, że podatek na silniki powyżej 2000 cc to ok 13%, czyli jakieś 25 300 PLN. Odejmijcie to 25 tys z groszami od ceny STi i wyjdzie 169 tys, czyli tyle samo co Misiek... To nie FHI "oszukuje" ani nie "szuka dodatkowego zysku", tylko nasz system podatkowy przekłamuje na korzyść EVY, która ma silnik 1996 cc i łapie się na niższy podatek... :wink: Oczywiście to nie zmienia faktu, że Subaru powinno pozostać przy jednostce dwulitrowej.... :roll: :wink: jeszcze w temacie ceny nowego MY'11, co sądzicie i tej formie zakupu ? Broker Niby pełna gwarancja producenta honorowana w całej EU i cena porównywalna z Evo X... Czy ktoś praktykował ten sposób zakupu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Juz widze jak SIP uznaje taką gwarancje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Musi, btw a jak przyjedzie Niemiec z Niemiec autem kupionym w Niemczech i padnie mu coś to na gwarancji w Polsce mu tego nie zrobią jeśli dalsza jazda nie będzie możliwa? Z drugiej strony padł ford mondeo w Nicei z PL gwarancją i zrobili bez gadania plus kawa do wyboru. Pogrywać można ale gwarancja działa w EU, bo jesteśmy w EU. Czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 hmmm tak czytam i chyba poczekam na nowego sedana ... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Musi, btw a jak przyjedzie Niemiec z Niemiec autem kupionym w Niemczech i padnie mu coś to na gwarancji w Polsce mu tego nie zrobią jeśli dalsza jazda nie będzie możliwa? Z drugiej strony padł ford mondeo w Nicei z PL gwarancją i zrobili bez gadania plus kawa do wyboru. Pogrywać można ale gwarancja działa w EU, bo jesteśmy w EU. Czyż nie? Nie ma co gdybac lepiej podac konkrety, czy SIP uznaje przeglądy gwarancyje poza ASO? Nie, pomimo ze przepisy UE mówią ze nie trzeba ich robic w ASO, obawiam sie ze w tym przypadku moze byc tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale jak gwarancja jest na całą EU i np kupię Subaru w Niemczech czy na Litwie, to muszą mi ją uznać w Polsce? Czy nie uznają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 herrkam, przezywasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frugo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 ja też nie piszę o przeglądach poza ASO. Auto z Niemiec, przeglądy w Polsce wszystkie w ASO. coś się psuje ... uznają gwarancję czy nie. Ford nie robi problemów. VW robi. A Subaru ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Cóż, nie mam najlepszych doświadczeń z uznawaniem gwarancji czy też z podejściem do Klienta przez SIP.... :? Więc uwierzę we wszystko... W zasadzie taka gwarancja powinna zostać uznana i przyznam szczerze że kiedyś byłem świadkiem naprawy nowiutkiego STi 2008 na czeskich blachach.... :shock: Po minie właściciela wnioskuję, że nie było problemów... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf1 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 ja też nie piszę o przeglądach poza ASO.Auto z Niemiec, przeglądy w Polsce wszystkie w ASO. coś się psuje ... uznają gwarancję czy nie. Ford nie robi problemów. VW robi. A Subaru ... ? Może ktoś z SIP wypowie się w temacie :?: :wink: Drugie pytanie, to czy przez firmy pośredniczące bezpiecznie można zakupić/sprowadzić STI, czy to jakaś mina jest ? Cena dość mocno konkurencyjna w stosunku do oficjalnego cennika importera. Ma ktoś doświadczenie we współpracy z taką firmą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Drugie pytanie, to czy przez firmy pośredniczące bezpiecznie można zakupić/sprowadzić STI, czy to jakaś mina jest ?Cena dość mocno konkurencyjna w stosunku do oficjalnego cennika importera. Ma ktoś doświadczenie we współpracy z taką firmą ? Z STI nie wiem ale mysle ze to bez znaczenia. Rok temu kupowalismy nowego Jeepa Gran Cherokee 3.0CRD, w salonie Jeepa auto kosztowało 225tyś, u Brokera kupilismy za 168 dokładnie ta sama wersja, niby na przeglady jezdzimy do Jeepa ASO ale jak byly problemy to niby nam to robili na gwarancji ale wyraznie dawali do odczucia, ze jestesmy klientami drugiej kategorii dlatego, ze nie kupilismy samochodu u nich w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 herrkam, przezywasz i to coraz bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale jak gwarancja jest na całą EU i np kupię Subaru w Niemczech czy na Litwie, to muszą mi ją uznać w Polsce? Czy nie uznają? Problem nie leży w tym czy "muszą czy nie muszą uznać" , problemem jest kto płaci za naprawę gwarancyjną :?: , czy chce płacić i to potwierdza :wink: (sprzedawca :!: ) . Z Subaru D. o problemach nie slyszalem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf1 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale jak gwarancja jest na całą EU i np kupię Subaru w Niemczech czy na Litwie, to muszą mi ją uznać w Polsce? Czy nie uznają? Problem nie leży w tym czy "muszą czy nie muszą uznać" , problemem jest kto płaci za naprawę gwarancyjną :?: , czy chce płacić i to potwierdza :wink: (sprzedawca :!: ) . Z Subaru D. o problemach nie slyszalem..... A to nie jest tak, że za naprawę gwarancyjną płaci producent dealerowi :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A to nie jest tak, że za naprawę gwarancyjną płaci producent dealerowi :?: :?: :?:podejrzewam, że FHI płaci ale tylko bezpośrednio importerowi, który dane auto sprzedał.czyli w przypadku samochodu sprzedanego w DE a naprawionego w PL "regres" wygląda tak: PL -> DE -> FHI a nie PL -> FHI i problem może pojawić się, gdy importer z DE nie chce zapłacić lub skutecznie opóźnia (więc dla takiego ASO praktycznie na jedno wychodzi bo części/robota poszła a kasy brak) troche jak z naprawami bezgotówkowymi i niektórymi ubezpieczalniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 troche jak z naprawami bezgotówkowymi i niektórymi ubezpieczalniami. dobry przykład.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Wtrącę swoje III grosze nt sedana. Dziś macałem go u Emila Freya. Całkiem ładny, nawet bez lotki z tyłu. ALE nie zachwyciły mnie fotele Recaro (skórzane). Wnętrz ładnie wygląda ale siedzisko jest bardzo wąskie, miałem wrażenie, że siedzę na boczkach. Nie miałem uczucia oparcia po obu stronach nóg, to samo z oparciem pleców mniej więcej na wysokości łopatek. Fotele wersji STI 02-05 są zdecydowanie lepsze IMHO. Olbrzymem nie jestem, mam 185cm wzrostu. Ktoś z Was ma podobne odczucia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ktoś z Was ma podobne odczucia? tak , ja.... ...widocznie za "duzy" jestem :wink: ....te fotele , po jakims czasie...jakby sie dostosowują :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Fotele dla mnie w sam raz - ale ja chucherko jestem A co do brokerów, to prawdą jest, że samochody od nich się psują . Ostatnio dopiero rozmawiałem z gościem, który kupił diesla przez brokera i zaraz mu silnik wybuchł Brokerzy dostają auta trzeciej, czwartej, a nawet piątej kategorii :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ktoś z Was ma podobne odczucia? ja tez, a co dziwne niby te same Recaro w lanosie STI 08 TOP (alcantara+skora) wydawaly mi sie duzo wygodniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ... Brokerzy dostają auta trzeciej, czwartej, a nawet piątej kategorii :!: Od kogo dostają :?: Czy już na linii takie specjalnie robią :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się