Artur Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mont, w zasadzie to jest jedno wyjście... A drugie to powrót do 2.0T Z tego co widzę, wszyscy za tą jednostką tęsknią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 wczoraj jezdziłem nowym STi w sedanie, z duzym wiesniackim spoilerem 8) -- 31 gru 2010, o 08:24 -- 1yearold, to sie nie stanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ludzie nowa generacja silników subaru puka do naszych drzwi !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 co masz na mysli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 to co pisze niebawem wchodzi nowa generacja silników od początku zaprojektowana po nowemu. Od konstrukcji bloku, inne chłodzenie , zmienia się średnica cylindra będzie znacząco?( nie wiem o ile w 2,5 ) mniejsza, zwiększa się skok itd 2,0 l 90mm na 84mm, skok z 75mm na 90mm 2,5 l ??????????????????????????????????????? Pracę były głównie nakierowane na zwiększenie sprawności ( kompaktowa komora spalania, zmniejszenie mas wirujących oraz tarcia mechanicznego) co odbije się na mniejszym zużyciu paliwa i lepszym momencie obrotowym . Około 10% spadek zużycia paliwa tak podają. Jestem bardzo ciekaw konstrukcji bloku , uszczelek itd widać np że wszystkie będą miały double avcs oraz kiedy subaru wprowadzi bezpośredni wtrysk paliwa bo tutaj zyski są największe do uzyskania ( emisja i zużycie paliwa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 nowe STI bardzo fajne - raju dzięki za silnie śnieżny test drive 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 to co pisze niebawem wchodzi nowa generacja silników od początku zaprojektowana po nowemu. Od konstrukcji bloku, inne chłodzenie , zmienia się średnica cylindra będzie znacząco?( nie wiem o ile w 2,5 ) mniejsza, zwiększa się skok itd 2,0 l 90mm na 84mm, skok z 75mm na 90mm 2,5 l ??????????????????????????????????????? Pracę były głównie nakierowane na zwiększenie sprawności ( kompaktowa komora spalania, zmniejszenie mas wirujących oraz tarcia mechanicznego) co odbije się na mniejszym zużyciu paliwa i lepszym momencie obrotowym . Około 10% spadek zużycia paliwa tak podają. Jestem bardzo ciekaw konstrukcji bloku , uszczelek itd widać np że wszystkie będą miały double avcs oraz kiedy subaru wprowadzi bezpośredni wtrysk paliwa bo tutaj zyski są największe do uzyskania ( emisja i zużycie paliwa) wszystko to brzmi jak cytata z broszury... bedzie w koncu 100KM z litra pojemnosci w n/a czy nie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 nowa generacja silników subaru puka do naszych drzwi !!!! w kolejnym modelu STi będą już nowe jednostki czy jeszcze nic nie wiadomo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Sądzę że tak next Impreza już będzie miała owy silnik, pewnie pokaże się on w Legacy , Forku jako 2,5 NA na rynek US,ale to nic pewnego apropos daty w ciągu roku będzie pewnie więcej info. Eddie kup se Hondę lub Toyotę?? z NA:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ludzie nowa generacja silników subaru puka do naszych drzwi !!!! no az zlazlem na dol sprawdzic... impreza stoi na podjezdzie, do drzwi nic nie pukalo... sasiedzi nic nie wiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Sądzę że tak next Impreza już będzie miała owy silnik, pewnie pokaże się on w Legacy , Forku jako 2,5 NA na rynek US,ale to nic pewnego apropos daty w ciągu roku będzie pewnie więcej info. Eddie kup se Hondę lub Toyotę?? z NA:) plotki o 200-konnym 2.0 n/a krazyly od samego poczatku, jak tylko pojawily sie wiadomosci o wspolnym coupe Tojoty i Subaru... tak wiec i pytam sie, czy plotki tylko pozostaly plotkami, czy w koncu Subaru zbudowalo taki silnik... jaki np. Honda i Tojota mialy juz prawie 20 lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 czy w koncu Subaru zbudowalo taki silnik... jaki np. Honda i Tojota mialy juz prawie 20 lat temu to ten "nowy" silnik ma być rzędowy :shock: ....nie boxer.. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Andrzej Koper, postrzeliłeś mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 czy w koncu Subaru zbudowalo taki silnik... jaki np. Honda i Tojota mialy juz prawie 20 lat temu to ten "nowy" silnik ma być rzędowy :shock: ....nie boxer.. :?: przeciez jasne, o co chodzi: ten silnik ma generowac przynajmniej 100 KM z litra pojemnosci skokowej, i nie ma co tu udawac Greka p.s. i prosze nie karmic nas (mnie ) bajkami z serii "taki silnik slabo sie sprawdzilby w Subaru, a bo to AWD bla bla bla" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 p.s. i prosze nie karmic nas (mnie ) bajkami z serii "taki silnik slabo sie sprawdza w Subaru, a bo to AWD bla bla bla" ciekawe jak skrzynię do tej rzędówki założą.... :?: ...nie wiem jak sie rzędówka sprawdzi w Subaru... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 p.s. i prosze nie karmic nas (mnie ) bajkami z serii "taki silnik slabo sie sprawdza w Subaru, a bo to AWD bla bla bla" ciekawe jak skrzynię do tej rzędówki założą.... :?: ...nie wiem jak sie rzędówka sprawdzi w Subaru... :roll: p. AK w swoim tradycyjnym stylu... zadalem proste pytanie (btw, skierowane do p. PKocial :wink: ale pewnie zbyt skomplikowane dla p. AK ), czy silniki n/a Subaru nowej generacji bede generowaly przynajmniej 100 KM z litra pojemnosci (bo inne japonskie marki juz dawno takie potrafily wyprodukowac) wiec na zdrowy chlopski odpowiedz powinna by byc taka: - tak - nie - nie wiem ale p. AK, jak to najczesciej, stara sie zablysnac poczuciem humoru ( ), zamiast udzielic prostej odpowiedzi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 p.s. i prosze nie karmic nas (mnie ) bajkami z serii "taki silnik slabo sie sprawdza w Subaru, a bo to AWD bla bla bla" ciekawe jak skrzynię do tej rzędówki założą.... :?: ...nie wiem jak sie rzędówka sprawdzi w Subaru... :roll: Panie Andrzeju rzędówki w Subaru są od dawna, Justy no i nie długo Treza:P:P:P może tam będzie 100KM/litr:D http://moto.onet.pl/1626575,1,,artykul.html?node=2 Zgodnie z tym nowe silniki mają mieć bezpośredni wtrysk paliwa, ale nie wiem czy onet.pl jest bardzo wiarygodnym źródłem:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 ale Justy z subaru to ma tylko.... znaczek :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 p. AK, jak to najczesciej, stara sie zablysnac poczuciem humoru ( ), zamiast udzielic prostej odpowiedzi odpowiedz btw, skierowane do p. PKocial już była :Eddie kup se Hondę lub Toyotę?? z NA:) wszystkiego dobrego w nowym roku...... -- 31 gru 2010, o 12:20 -- nowe silniki mają mieć bezpośredni wtrysk paliwa, to prawda ...ale terminu nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 to co pisze niebawem wchodzi nowa generacja silników od początku zaprojektowana po nowemu. Od konstrukcji bloku, inne chłodzenie , zmienia się średnica cylindra będzie znacząco?( nie wiem o ile w 2,5 ) mniejsza, zwiększa się skok itd 2,0 l 90mm na 84mm, skok z 75mm na 90mm 2,5 l ??????????????????????????????????????? Pracę były głównie nakierowane na zwiększenie sprawności ( kompaktowa komora spalania, zmniejszenie mas wirujących oraz tarcia mechanicznego) co odbije się na mniejszym zużyciu paliwa i lepszym momencie obrotowym . Około 10% spadek zużycia paliwa tak podają. Jestem bardzo ciekaw konstrukcji bloku , uszczelek itd widać np że wszystkie będą miały double avcs oraz kiedy subaru wprowadzi bezpośredni wtrysk paliwa bo tutaj zyski są największe do uzyskania ( emisja i zużycie paliwa) ja sie obawiam nowosci ze FHI oby nie bylo jak ze slynnym 2.5T :roll: stare dobre wolnnosace silniki sa nie do zdarcia - ciekawe jak bedzie z nowymi? a w kwesti osiagow po STI 2.0 z blokiem EJ207 juz nic dobrego nie wypuszczono na rynek -- 31 gru 2010, o 12:29 -- plotki o 200-konnym 2.0 n/a krazyly od samego poczatku, jak tylko pojawily sie wiadomosci o wspolnym coupe Tojoty i Subaru... tak wiec i pytam sie, czy plotki tylko pozostaly plotkami, czy w koncu Subaru zbudowalo taki silnik... jaki np. Honda i Tojota mialy juz prawie 20 lat temu 200-konne 2.0 n/a z kiepskim momentem max 200Nm wogule nie nadaja sie do obecnych ciezkich karoserii Subaru to bez sesnu Jezdzilem wczoraj Civiciem Type-R 05` i tam tez ten 2.0 200KM nie powala ze wzgledu na duza mase auta. jak juz robic silnik 2.0 to tylko z mala turbina twin scroll tak zeby generowal 300+Nm nisko i okolice 200KM przy 5500-6000obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ludzie nowa generacja silników subaru puka do naszych drzwi !!!! no az zlazlem na dol sprawdzic... impreza stoi na podjezdzie, do drzwi nic nie pukalo... sasiedzi nic nie wiedza stare dobre wolnnosace silniki sa nie do zdarcia - ciekawe jak bedzie z nowymi? a pokaż mi nowe rzeczy które są bardziej trwałe niż te robione kiedyś, raczej nikt już nie robi nic żeby było wieczne tylko żebyś przez kilka lat był w miarę zadowolony i kupił nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 a pokaż mi nowe rzeczy które są bardziej trwałe niż te robione kiedyś, raczej nikt już nie robi nic żeby było wieczne tylko żebyś przez kilka lat był w miarę zadowolony i kupił nowe z obecnych silnikow ciezko cos wsakazac bo sa za swieze ale np 1.9TDI 90-110 byl trwalszy od starych slabych 1.6D z VW 3.0d by BMW lepsze od starego 2,4TD jest troche przykladow gdzie nowe okazalo sie trwalsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 w kolejnym modelu STi będą już nowe jednostki czy jeszcze nic nie wiadomo? chodzi plotka (pukajaca do drzwi!), ze nowe silniki beda w ukladzie V6, montowane centralnie, o pojemnosci conajmniej 6 litrow i moc ponad 700 koni... w dieslu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 a pokaż mi nowe rzeczy które są bardziej trwałe niż te robione kiedyś, raczej nikt już nie robi nic żeby było wieczne tylko żebyś przez kilka lat był w miarę zadowolony i kupił nowe z obecnych silnikow ciezko cos wsakazac bo sa za swieze ale np 1.9TDI 90-110 byl trwalszy od starych slabych 1.6D z VW 3.0d by BMW lepsze od starego 2,4TD jest troche przykladow gdzie nowe okazalo sie trwalsze wiesz coś zawsze się trafi, technika idzie naprzód, ale jakby nie patrzeć ogólna zasada jest żeby obecnie tworzyć rzeczy które nie mają na celu wytrzymać wieki, tylko żebyś po kilku latach wymienić je na nowsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Jestem bardzo ciekaw konstrukcji bloku , uszczelek itd widać np że wszystkie będą miały double avcsjeżeli dobrze rozumiem, to komuś się już korbowody wydają za słabe :arrow: http://www.iwsti.com/forums/subaru-news ... -fb25.htmlThe headgaskets don't have coolant/oil channels.And the oil pump is integrated into the timing cover. jezeli mozesz wyjasnij technicznie czy to źle/dobrze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się