Skocz do zawartości

Czy SIP uważa, że właściciel Subaru ma drugi samochód??


bendi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kilka razy zdarzało się nam naprawiać auto - za każdym razem było auto zastępcze - nie mówię, że ma to być auto podobnej klasy, ale t
Po raz pierwszy WiS nie mogę się z toba zgodzić (wiedziałem, że ten moment kiedyś nadejdzie) :mrgreen: .

 

Dealer nie dealer na naprawie zarabia. Dlaczego już nawet w warsztatach, które mają jeden garaż jest czymś normalnym auto zastępcze? No, chyba że ASO robi auto w ramach iście prometejskiego czynu - to inna sprawa, chociaż nie słyszałem o takim przypadku :twisted: .

 

Tak więc pytam:

- Co odróżnia ASO od normalnego blacharza? (nie wspominajmy o dostępności części, ale z tego co widzę, to handlarz szybciej ściaga części niż Subaru)

 

Na szczęście nie można już stracić gwarancji robiąc auto poza ASO.

akie, którym można się wszedzie przemieścić (Cinquecento?).

Młodzieży!

Owocu666.

Nic dodać nic ująć.

Pozdrawiam

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[
Dlatego nie kupiłem Ferrari :D Tu byłby problem z częściami

Bez obrazy ale podejście "Inni maja gorzej" jest katastrofalne w skutkach i prowadzi do sytuacji jaką mamy w SIP.

k.

Krzysiom!To był żart. Sam jestem wkurzony!Ale Dyrekcja obiecuje,że zmieni się polityka serisowa i liczę na to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer nie dealer na naprawie zarabia. Dlaczego już nawet w warsztatach, które mają jeden garaż jest czymś normalnym auto zastępcze? No, chyba że ASO robi auto w ramach iście prometejskiego czynu - to inna sprawa, chociaż nie słyszałem o takim przypadku :twisted: .

Nigdy nie robiłem blacharki poza ASO to nie wiem, ale w żadnym ASO jeszcze mi auta zastępczego nie zaproponowali z własnej woli a na pytanie, czy mogę taki dostać zawsze dostawałem odpowiedź, że oczywiście tak, ale chwiliwo wszystkie są już u klientów. Może w ASO jest więcej napraw jednocześnie? Wątpie.

Nigdy bardzo nie naciskałem i jak nie dostełem od ręki to już więcej się o nie nie dopominałem. Zawsze sobie skombinowałem drugie we własnym zakresie.

Więc jak dla mnie jest to tylko puste hasło reklamowe. Samochody są nawet w ASO, ale zawsze zajęte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczekiwanie samochodu zastępczego od dilera, skoro rozwaliło się swój, jest oczywistym absurdem. (...)

 

Po raz pierwszy WiS nie mogę się z toba zgodzić (wiedziałem, że ten moment kiedyś nadejdzie) :mrgreen: .

(...)

Kilka razy zdarzało się nam naprawiać auto - za każdym razem było auto zastępcze - nie mówię, że ma to być auto podobnej klasy, ale takie, którym można się wszedzie przemieścić (Cinquecento?).

 

No proszę, tom rypnął... Najwyraźniej nie nadążam za jakością naszych usług - ech, Europa... :roll:

Niestety, od ładnych paru lat korzystam (prywatnie, bo słuzbowo to co innego) tylko z jednego blacharza, niejakiego Adasia, który samochodów zastępczych nie daje - i myślałem, że to norma. Ale nawet się nie gniewam, bo rzeczony Adaś ma inne zalety: np. cenę i czas pracy, w które "porządniejsze" serwisy by pewnie nie uwierzyły... Poza tym nie wykręca mi dobrych części i nie podmienia na gorsze, a auta po wyjeździe od niego nie rdzewieją... ;-) Więc zamierzam pozostać jego klientem, zaś auto zastępcze, jakby co, mam własne.

"Obywatelu! Wspomóż władzę ludową! Spałuj się sam!" :twisted: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostępność części to DRAMAT :!: i wstyd dla SIP!!! Szkoda,że SIP nie utrzymuje stanów magazynowych w ilości 1szt z każdej części do Subaru! W serwisach (o ile są) można "od ręki" kupić jedynie klocki i tarcze oraz filtry. Jak wszyscy wiedzą, ceny części w Polskich ASO zdecydowanie odbiegają od cen np.w Niemczech!!!W takiej sytuacji klienci Subaru mają prawo wymagać krótszego czasu oczekiwania na podzespoły!!!Mam nadzieję, że to się zmieni,a na razie ręce zacierają prywatni importerzy, którzy z Niemiec przywożą tańsze części często w ciągu 3-4 dni....i to im się opłaca!!!Wiem,wiem....nie mają takich wysokich kosztów jak ASO.....

 

Alex a skąd to wiesz ? Porównywałeś ceny części w Niemczech i w Polsce ?

Kto konkretnie może przywieźć części i za ile w 3-dni ? daj adres lub kontakt ! niech przywiozą maskę do OBK !

ASO podobno ceny mają narzucone przez SIP więć co to ma do " wysokich kosztów ASO" ?

 

 

Pozdrawiam

.

.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimówek do Legacy nie ma wcale. Czeka az Pirelli wymieni.

K.

 

krzysiom a kto ma wymienić ? Michelin ! chyba producent jest gwarantem ...

opony dostałeś w cenie auta czy płaciłeś za nie ? bo jak płaciłeś to goń sprzedawcę !

 

pozdrawiam

.

.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumię,że "miało" miało :) oznaczać,że tę jedyną ma już OGS :!:

 

tak tak ;-)

 

przymykajac oko, ze opona jest z 2003 roku :roll:

 

no przecież szukałeś starego modelu tej opony ! no to masz :wink:

 

stary model z bieżącej produkcji ? ..... nie pisz po nocach wyspij się :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

.

.

.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przecież szukałeś starego modelu tej opony ! no to masz :wink:

stary model z bieżącej produkcji ? ..... nie pisz po nocach wyspij się :mrgreen:

 

Ten model jeszcze w 2005 byl w produkcji (w pierwszym kwartale) :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiom a kto ma wymienić ? Michelin ! chyba producent jest gwarantem ...

 

Nie. W/g prawa to wystawca gwarancji jest gwarantem wobec nabywcy i to sprzedawca ma się wywiązać z obowiązków gwarancyjnych (gwarancję na cały samochód wystawia SIP). Jeżeli ma umowy gwarancyjne z poddostawcami, to może sobie później (lub równolegle) z nich skorzystać.

Czy jak ci wtrysk padnie to lecisz do Boscha?

 

opony dostałeś w cenie auta czy płaciłeś za nie ? bo jak płaciłeś to goń sprzedawcę !

 

Ty sobie naprawdę jaja robisz... :shock:

Krzysiom płacąc za samochód, zapłacił również za opony. Nie "dostał" ich od nikogo. I ze sprzedawcą tych opon właśnie miał problemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie!

Akurat w sprawie opon przełożyłbym wiedzę nad bicie piany, otóż w "Książce Gwarancyjnej" (do której lektury gorąco zachęcam) jest wyraźny zapis mówiący o tym, że gwarancji na opony udziela jej PRODUCENT. Więcej (choć wiem, że sobie grabię :wink: ) tak jest w każdej innej marce a wypowiedzi :"SIP jest be bo nie nie ma opony!" są, darujcie, nieco śmieszne. Co do pozostałych postulatów: jest sygnał, który należy rozwiązać i dobrze, że się pojawił.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Okres oczekiwania na maskę 6 tygodni jest istotnie bardzo długi.

Ponieważ mamy dostawy 2 x tygodniowo jedynym wytłumaczeniem tej sytuacji jest brak

w europejskim magazynie centralnym.

Przykre, ale niestety się zdarza....

Co do samochodu zastępczego - serwisy Subaru maja obowiązek posiadania takowych.

Niestety usługa taka nie może być darmowa - w innym przypadku serwis może być pociagnięty do odpowiedzialności skarbowej przez finansówkę.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serdecznie dziękuję za merytoryczny wkład do dyskusji, podziwiam elokwencję i trafność formułowanych opini ........

szkoda tylko że nie wiem na jaki temat

 

Bendi zapytaj Alexa kto załatwi maske z Niemiec w 3-dni :mrgreen:

 

to wójek nie będzie czekał ....

 

pozdrawiam

.

.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprawa bulwersuje ale sytuacja wygląda następująco

 

1. Ja k się rozwali przód, to trzeba z pokorą pochylić głowę, ponieważ przeważnie jst to wina rozwalającego przód (trochę pokory i pokuty)

2. niestety Subaru jak wiemy nie jest samochodem bardzo powszechnym, stąd zdarza się, że wielu części nia ma na stanie (tak u nas jak i w europie co może być zwiazane z zimowym sezonem na "dzwony") taka sytuacja spotkała posiadaczy Mitsubishi EVO8 ilość dzwonów w europie i UK opróżniła wszelkie zapasy części zamiennych (zwłaszcza przodów)

3. Dealerów niszowych samochodów nie stać penie na samochody zastepcze, ale jak wiadomo nie jest to usługa darmowa w Audi mozna nawet dostać A4 za 175 PLN netto za dobę jak ktoś chce (może i to jest koncepcja dla SIP tylko kto będzie chciał tyle płacić???)

4. części z japonii to zmora ja do jakiegos czasu oprócz outbacka mam EVO VI i po małym dzwonku też czekałem na jeden błotnik 2 miesiące (pierwszy przyszedł po miesiącu a drugi zawieruszył sie w magazynie i nie trafił do paczki :cry: ). Jak wiadomo można do takich samochodów dostać zamienniki i części z "prywatnego importu", ale to już kwestia tego, że ubezpieczenie za nie nie zapłaci a SIP zabierze gwarancję :cry: .

 

Także zycie jest wieczną sztuką wyboru, generalnie lepiej nie rozbijać (mądry Polak po szkodzie).

jak chcecie mieć szybki dostęp do części to trzeba wybierać bardziej popularne samochody, a nie silić sie na oryginalność za cięzkie pieniądze.

 

Dyrekcji życzę lepszego dostępu do części a reszcie gumowych drzew

pozdrawiam

WJR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem ,usługa posiadająca określona wartość musi być opodatkowana. Podatkiem VAT oraz dochodowym.

Jeżeli usługodawca nie wystawił rachunku, sam jest zobowiązany do opodatkowanie tejże.

A ustalenie wartości usługi nie jest specjalnie trudne - istnieją firmy wynajmujące samochody ... (My sami raz na początku działalności tego obowiązku niedopatrzyliśmy i ... smutne wspomnienia :( ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okres oczekiwania na maskę 6 tygodni jest istotnie bardzo długi.

Ponieważ mamy dostawy 2 x tygodniowo jedynym wytłumaczeniem tej sytuacji jest brak

w europejskim magazynie centralnym.

Przykre, ale niestety się zdarza....

Co do samochodu zastępczego - serwisy Subaru maja obowiązek posiadania takowych.

Niestety usługa taka nie może być darmowa - w innym przypadku serwis może być pociagnięty do odpowiedzialności skarbowej przez finansówkę.

 

Pozdrowienia

 

przykre dla mnie czy dla dyrekcji, bo z tekstu jakoś nie widać poczucia winy i chęci błyśnięcia czaderskim załatwieniem tematu. Dlaczego kupując drogi, nowy samochód trzeba się godzić na długi czas obsługi. Ktoś się powinien tryknąć w czoło. Mój kumpel ściąga z ameryki suszarnie, niezbyt tanie, i w razie awarii zapewnia serwis w maks. 48 godzin. A gdzie mu tam do SIP. Czasem aby zachować twarz trzeba dopłacić, to się nazywa budowanie wizerunku. A jak ściągnąć cześć z Japonii???? ano przykładowo samolotem

 

zniesmaczony jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kumpel ściąga z ameryki suszarnie, niezbyt tanie, i w razie awarii zapewnia serwis w maks. 48 godzin.

 

A często taka suszarnia wypada z drogi albo miewa kolizje z inną suszarnią? Czy też serwisowanie ogranicza się do wymiany zunifikowanej nagrzewnicy ewentualnie dmuchawy?

 

A gdzie mu tam do SIP. Czasem aby zachować twarz trzeba dopłacić, to się nazywa budowanie wizerunku. A jak ściągnąć cześć z Japonii???? ano przykładowo samolotem

zniesmaczony jestem

 

Czemu dopłacać? Przecież ta naprawa nie jest gwarancyjna. Jakby zaproponowano sprowadzenie części samolotem i przedstawiono ile to kosztuje otworzyłbyś identyczny wątek, ale z tytułem "Czy SIP uważa, że właściciel subaru jest multimilionerem?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nadal twieerdzę,że czas oczekiwania na części w Polskich ASO jest ZDECYDOWANIE za długi!Ceny też odbiegają od cen niemieckich!!!Piszę to, bo mam nadzieję, że Dyrekcja to czyta i coś się w tej kwestii zmieni. Ja sam staram się zarazić subaroholią znajomych.Niestety sceptycy twierdzą, że auto jest super, tylko w momencie awarii brakuje części zamiennych i to odstrasza ich od zakupu...i to jest prawdą. czy dDyrekcja nie zastanawiała się nad (już wcześniej o tym pisałem) stworzeniem mini magazynu centralnego w Polsce? Myślę,że taka decyzja może wpłynąć znacząco na sprzedaż Subaru w Polsce...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...