Jump to content

bendi

Użytkownik
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About bendi

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    Grand Picasso, Clubman, F11

Recent Profile Visitors

295 profile views
  1. to co prawda nie mój samochód ale sprawuje się w dalszym ciągu bez zarzutu, ruszanie z przytrzymaniem hamulcem zdarzyło się kilkunastokrotnie w ciągu 4 lat. Obroty przed ruszaniem były utrzymywane na około 2krpm przez około 2-3 sekundy. Tak więc jeśli o chodzi o Twoją ciekawość Sabor to ją chyba zaspokoiłem.
  2. hejas misiek, zarażony jak ja jesteś ale jak widzę bardziej zaawansowany, gratuluję możliwości. Moja opinia jest taka: GT'jest super ale brałbym bug eya bo: - jest nowszy, - lampy można zmienić :cool: ale nie trzeba, - jest tańszy (sic!) - łatwiej znaleźć dobrego bug-eye niż GT (o ile w ogóle da się znaleźć pewnego GT'ka) - jeśli wolniejszy to nie wiele, a przecież można to zmienić misiek trzymam kciuki, i chętnie popodziwiam po kupnie. Choć sądzę że przyśpieszenia nie zdziwią Cię po twoim dezlu (zwłaszcza elastyczność), w każdym razie ja tak miałem po jeździe WRX'em MY 2004. No
  3. troszkę jeździłem 2.5XT AT (MY 2005), wersja amerykańska z COBB'em (takie fajne magiczne pudełko) czyli wg informacji około 260 PS. Dla mnie zapina suuuper, na 400 m (profesjonalnie sprawdzony) miał 14,85 s start z około 2000 obr./min (noga na hamulcu) tak, że 0-100 musiało być bardzo mocno poniżej 7s. G-Tech pokazuje 0-60 mph około 6 s. Więc sądzę, że realnie wychodzi około 6,5s. Jeździ się znakomicie ale ....... ja bym AT nie kupił, zbyt dużo odbiera możliwości "nożnego" ustawienia auta. Power slide nawet na szutrze mocno utrudniony i zawsze później niż chcesz. Mi to w znacznym stopniu odbie
  4. Jak podaje dziennik motoryzacyjny AutoExpress, powołując się na źródła z Fuji Heavy Industries, nowa wersja Subaru Imprezy będzie dostępna w dwóch wersjach nadwozia - hatchback i sedan. Brytyjczycy będą mieli okazję zobaczyć wersję hatchback i sedan na Salonie w Londynie, niedługo po oficjalnej prezentacji. Bazą dla nowych modeli będzie samochód koncepcyjny zaprezentowany na ubiegłorocznym Salonie w Tokio. Wtedy 3-drzwiowy hatchback oznaczone kodem B5-TPH wyposażono w napęd hybrydowy. Jednostkę benzynową typu boxer o poj. 2 litrów i mocy 260 KM oraz dodatkowy silnik elektryczny o mocy 13,
  5. bendi

    4x4 i ręczny

    o kurde, ja w 2.5 XT AT nadrzucałem tył rękawem na szutrowym nawrocie i tył łapal idealnie. Przód nic nie trzymał, ale teraz już sam nie wiem czy to bezpieczne. Może będzie fachowiec, który to jednoznacznie wyjaśni. BTW jak nie będzie możliwości użycia rękawa w AT to się pochlastam. Ciężko się żyje z automatem, właściwie jest fajny ale czasem baaaaardzo brakuje zwykłaej wajchy.
  6. Skoro ja je mam na swoim Forysiu, to chyba jednak pasują :-). Nie zaznaczyłeś jaką masz wersję - w zaturbionych rzeczywiście są większe felgi. Ja mam wersję wolnossącą, ze stalowymi felgami 15". Na takie Wranglery pasują. Masz aluminiowe 16"? no to wszystko jasne, ja potrzebuję 16", i tu nie Wrangler'ów?? Już zamówiliśmy Goodyeary GW 3.
  7. owoc666, był wałkowany bo co zima ktoś potrzebuje zimówki, zmienia się oferta, i ja przypadkowo dowiedziałem się o Wranglerach UG z tego tematu więc mi się przydało. Choć nie do końca bo nie robią potrzebnego rozmiaru raczej
  8. jak tu się qurfa czegoś dowiedzieć próbuję, a postów w temacie jest nie więcej niż 10%. Ludzie otwórzcie sobie temat "tutaj się pi..doli" i róbcie kabaret. Premie są od ilości postów, czy tylko świadomość, że jest się bardziej pobudza do śmiecenia w wątkach.
  9. chłopaki pieprzycie w gumach na maksa :? nie ma Wranglerów UG w rozmiarze 215/60R16 więc nestety odpadają, no chyba że nie mogę znaleźć. Będą chyba UG3
  10. to jest opona zimowa???? gdzie to kupić??? właśnie miałem zamiar zamawiać Goodyeary UG 3. 400zł w rozmiarze 215/60R16???, niezła cena
  11. też wolę rajdy, ale spotkać się wybitnie łatwiej na Bemowie. Jako miłośnik motoryzacji mam możliwość obejrzenia dużej ilości doinwestowanych fur (i jeszcze większej ilości wieś tuningu ) uważam, że zdecydownie najatrakcyjniejszą dyscypliną samochodową są rajdy EDIT: OS na Bemowie ma być ale w niedzielę niestety dopiero.
  12. Przemeq, z poprzedniego wątku ciężko wywnioskować co będzie w treści i jest on trochę zaśmiecony. też pozdrawiam
  13. dzięki :shock: zapomiałem dodać, że szukam czegoś za normalne pieniądze
  14. witam był wątek o 1/4 mili i wiadomo, że trochę forumowiczów się wybiera na Bemowo 17.09.2005. Będzie okazja poznać się osobiście. Proponuję żeby ci kórzy mają zamiar się zjawić wpisali się. My będziemy czerwonym Forkiem 2.5XT. do zobaczenia
  15. witam oryginalny grill do jakoś nie pasuje IMO do 2.5XT, jakiś taki za wolny jest :roll: . Czy możecie służyc radą w temacie gdzie dostać grill z siatką zamiast poprzeczek, ewentualnie czy można zamontować w obecnym grillu siatkę?? czołem
×
×
  • Create New...