Skocz do zawartości

Malowanie zaciskow


iwo

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Chciałem odswiezyć zaciski tj. pomalowac je od nowa.

Wiem, ze tamat juz byl, jednak szukam kogoś kto podejmie sie tej pracy za mnie :)

Moze znacie jakies, nazwijmy to tuning warsztat, ktory zajmie sie taka kosmetyka...

 

Pozdrawiam, i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma zapotrzebowanie na outsourcing takiej usługi, to wcale niekoniecznie lepiej. Niektórzy nie umieją, nie chce im się, nie mają czasu, możliwości bądź umiejętności, i wcale to im niczego nie ujmuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd, ale kto mówi że to komuś coś ujmuje? :roll: Po prostu nigdy nie słyszałem żeby jakaś firma świadczyła takie usługi i chyba prędzej samemu się to zrobi niż uda się kogoś znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, ja na przykład nie narzekałem na to, jak mi pomalowali w Pruszczu. No ale robiłem to przy okazji przeglądu, wymiany zacisków itp.. Więc nie jechałem specjalnie po to, żeby mi pomalowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, odniosłem się do zwrotu "lepiej samemu". Jak ktoś umie, to spoko. Ale skoro ktoś pyta o wykonanie takiej usługi, to na ogół znaczy, że nie wie jak to zrobić, lub mu się nie chce. Więc po prostu nie zawsze "lepiej samemu" :)

 

Ja bym nie wiedział od czego zacząć (no może poza zdjęciem felg :mrgreen: ) i też bym się chętnie dowiedział, gdzie to można zrobić. No i dzięki dzibi, już wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na przykład nie narzekałem na to, jak mi pomalowali w Pruszczu. No ale robiłem to przy okazji przeglądu, wymiany zacisków itp.
Aha, no to fajnie że można gdzieś jednak to zrobić...mi się zawsze nie chciało szukać i sam malowałem :mrgreen:
odniosłem się do zwrotu "lepiej samemu"
tak mi się automatycznie napisało bez podtekstów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no to fajnie że można gdzieś jednak to zrobić...mi się zawsze nie chciało szukać i sam malowałem

Też tak właśnie robiłem, ale teraz kupiłem hamulce od dzibi'ego i mój mechanik od razu zaproponował, żebym je przywiózł, jak tylko dotrą, to je wypiaskuje, pomaluje i na wiosnę tylko montaż :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no to fajnie że można gdzieś jednak to zrobić...mi się zawsze nie chciało szukać i sam malowałem :mrgreen:

 

Bo jesteś leń! Hehehe :mrgreen: :wink:

 

Ja wysyłałem zaciski do regeneracji i przy okazji poprosiłem o to żeby je malnęli. Za pierwszym razem spieprzyli sprawę i musiałem im je odsyłać do ponownego malowania. Jeśli masz je już zdemontowane to najlepiej zrób to sam. Lakiery do zacisków można kupić w wielu miejscach. Przy okazji warto powymieniać gumki, uszczelki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżam temat, bo chcę odświeżyć i pomalować zaciski sam.

Poproszę o wskazówki na co uważać, żeby nie spaprać sprawy przy demontażu i montażu - samo odświeżanie i malowanie ogarnę bez problemu :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio bawiłem się trochę w odnawianie. Oto efekt:

image00001s.jpg

Musiałem założyć tymczasowo moje oryginalne koła które nie wchodzą na mój zestaw BBK więc musiałem dojść do ładu z OEM zaciskami cztero-tłoczkowymi. Zajęło mi to chyba z dwa tygodnie bawiąc się wieczorami. Farba to kit firmy Foliatec. Jeśli mam ci coś podpowiadać to warto kupić zestaw naprawczy bo prawdopodobnie pod gumkami masz niezła korozję (u mnie większość tłoczków była zapieczona. Jeśli będziesz musiał wyjąć tłoczki to zrób to wypychając je za pomocą układu hamulcowego bo potem będzie masakra. Z tyłu zacisku będzie na pewno dużo korozji więc do usunięcia z grubsza rdzy użyj młotka i opukiwania. Powodzenia i cierpliwości :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajęło mi to chyba z dwa tygodnie bawiąc się wieczorami. Farba to kit firmy Foliatec. :twisted:

O choroba to ja mniej skrupulatny byłem. Mi to zajeło jeden wieczórale bez zdejmowania zacisków (to było w moim UK GT-ku). Kupiłem farbe w halfordsie pomalowałem wszystko co było widoczne i dotępne, 3 razy pedzelkiem, potem białą małym wałeczkiem zrobiłem napisy. Malowałem tyko przód.

To taka opcja na tanio, szybko samemu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Ja ostatnio bawiłem się trochę w odnawianie. Oto efekt:

[ http://img641.imageshack.us/img641/1619/image00001s.jpg ]

Musiałem założyć tymczasowo moje oryginalne koła które nie wchodzą na mój zestaw BBK więc musiałem dojść do ładu z OEM zaciskami cztero-tłoczkowymi. Zajęło mi to chyba z dwa tygodnie bawiąc się wieczorami. Farba to kit firmy Foliatec. Jeśli mam ci coś podpowiadać to warto kupić zestaw naprawczy bo prawdopodobnie pod gumkami masz niezła korozję (u mnie większość tłoczków była zapieczona. Jeśli będziesz musiał wyjąć tłoczki to zrób to wypychając je za pomocą układu hamulcowego bo potem będzie masakra. Z tyłu zacisku będzie na pewno dużo korozji więc do usunięcia z grubsza rdzy użyj młotka i opukiwania. Powodzenia i cierpliwości :twisted:

 

Jaką techniką odtworzyłeś biały napis Subaru na zacisku. Jakiś wałeczek - jaki?, tampon, pędzelek?

To Stage 2 mojego projektu ale nie wiem jak się za to dobrze zabrać żeby się nie rozlało po literach i wyszło takie fajne odcięcie jak u Ciebie.

 

Moje zaciski wyglądają teraz tak:

76429704.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem pistolet do piaskowania i 25 kg piasku, zaciski już wypiaskowane. Zestaw naprawczy do tłoczków już czeka,bo na razie nie mam czasu żeby to skończyć. Akurat moje zaciski są zdemontowane i jeżeli chodzi o wyjęcie tłoczków to podobno łatwo to zrobić powietrzem z kompresora, włożyć jakiś tam wentyl do otworu w który wchodzi przewód hamulcowy i podpiąć kompresor, będę próbował to się okaże. Po złożeniu zacisków zostanie tylko pomalowanie, jedni mówią że hammerait wytrzymuję 3 lata i wygląda dobrze, do tego jest tani. A inni że są jakieś farby specjalne do zacisków, które kosztują kilka razy drożej od hammerite a po roku farba odchodzi, jak kto woli. Jak skończę swoją prace to się pochwalę jak wyszło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno łatwo to zrobić powietrzem z kompresora,

 

kłamstwo :P oczywiście zależy jak stoi tłoczek ale mi powietrze nie pomogło.

 

ale nie ma takiego tłoczka co się nie podda tak jak ja odblokowałem swoje, mianowicie jeden chociaż musi być odblokowany zakładam że tak jest to trzeba zalać zacisk płynem hamulcowym albo czymś innym ten tłoczek co chodzi to trzeba ustawić w pozycji jak nabardziej wysuniętej no i zakręcić wszystkie w zacisku możliwe dziury gdzie płyn moze wyciekać , no i wtedy wystarczy np imadłem wsunąć ten dobry tłoczek (wepchnąć do środka zacisku) i któryś z pozostałych napewno zostanie wypchnięty płynem no i tak z pozostałymi zastałymi przy czym jak już dwa są odblokowane to jeden z nich jakoś trzeba będzie zablokować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A malował ktoś brembo ?

 

dafota.2.qr91339575789v.jpg.smbrembo02.jpg&th=4245

 

malował :) wprawdzie ciut większe, niż w WRXie, bo od brery i na innym samochodzie, ale porządnie przygotowany zacisk + malowanie proszkowe jakimś matowym kolorem = lepiej niż oryginał (bo wygląda jak cukierek :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...