grzywaczewski Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 www.hamulce.net Pogadaj z Lechem Wojcikiem, powie Ci co jest dostepne i doradzi jak malo kto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Donat, jaką masz średnicę tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Skoro 15" to pewnie 277mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Zimmermann 277 mm: 530-2457-00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Donat, tylko kup gladkie. szczur75, thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Donat, tylko kup gladkie.szczur75, thx. Podziurawione mają końcówkę -50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drastic Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Na dniach zdam relację z zastosowania na tył EBC Greenstuff w OBK H3 AT (bo automat a te mają dobrą żywotność) w połączeniu z gładkimi tarczami. Dla zainteresowanych podaję kody oryginalnych zestawów do OBK MY04 3.0 EU: 26696AG010---------KLOCKI TYŁ 26700AG001---------TARCZA TYŁ 26296AG040-----------KLOCKI PRZÓD 26300SA001-----------TARCZA PRZÓD Za miesiąc jednak wymiana hebli z przodu. I tak... W planach jest EBC Greenstuff DP21661 (szybka ale cywilizowana miejska jazda). Ze względu na to, że Green Stuff rozgrzewają się o niebo szybciej i bardziej od Red Stuff. Dlatego tarcze chciałem założyć EBC Turbo Groove GD972 (w rozmiarach do 300mm trudniej je pogiąć). W teorii będą lepiej współdziałały z nacinanymi tarczami. Czy ktoś z was ma doświadczenia z Turbo Groove? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Czy ktoś z was ma doświadczenia z Turbo Groove nie, ale red stuff pogięło mi gładkie tarcze ebc i ogólnie byłem z tego zestawu niezadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzygiel Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Wtajcie!! Tez mam problem z tarczami bija strasznie!! Juz kupiłem swojego Legasia z takimi, powiem nawet ze przetoczono je i bija jeszcze bardziej (ciekawy jestem czy toczący nie zataczał sie bardziej niz tokarka) juz kupie tarecze DBA tylko pytanie ktore klocki Ferodo Ds 2500 czy Hawk?? Narazie tylko przód potem sie zajme tyłem!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 djzygiel, jeśli nie udało Ci się jeszcze znaleźć wątku hamulcowego - spróbuj bo warto. ile ludzi tyle opinii w skrócie hawk hps będzie cywilizowanym klockiem a ds2500 / hawk hp+ bardziej hardcorowym i być może wymagającym rozgrzania i/lub piszczącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 DS2500 nie wymaga grzania i nie piszczy. Prawie nie piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 i prawie nie wymagają grzania i prawie mają homo na drogę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 To sa normalne klocki. Ivi na nich jezdzi, nie ma siary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubikon Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 witam chyba tu będzie najlepiej ... hamulce po niedużym rozgrzaniu (kilkadziesiąt minut zwykłej jazdy po mieście) zaczynają huczeć i hurgotać ... nie miałbym problemu i pojechałbym na sprawdzenie gdyby nie fakt, że auto niecałe dwa tygodnie temu, tuż przed zakupem było na przeglądzie przed sprzedażowym w Kocarze. Nie sądzę więc żeby nie sprawdzili stanu hamulców. co ciekawe, następnego dnia po myjce hamulce piszczały i zgrzytały jak osobowy relacji Koluszki-Kalisz wjeżdżający na stację ... to potem ustąpiło miejsca objawom z początku posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 cubikon, tak via internet to trudno stwierdzic co jest przyczyna. Nie zakladam oczywiscie ze przez kilkadzieisat minut jezdziles 'na hamulcu' Moze taka ich uroda ze wstydliwe dzwieki wydaja, a moze i efektywnosc kiepska. Sprawdz czy przy hamowaniu sa bicia na kierownicy, czy tarcze sa gladkie (a nie pozlobione), czy sa jeszcze klocki. Druga rzecz, to sprawdz jak auto hamuje na zimnych, a jak na tych hurgoczacych. Znajdz pusta, bezpieczna droge, zaznacz sobie punkt hamowania kreda albo kartonem i przetestuj. Ew. wjedz dwa razy na rolki na stacji diagnostycznej, acz do mnie te ich pomiary nie przemawiaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 ja w moim legacy po 40000 km założyłem na przód DBA 4000 + EBC REd Stuff. leprze reakcja na pedał hamulca, oczywiście nie biją jedyną wadą jest to że są głośniejsze, zaczynają szumieć jak się rozgrzeją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Ja początkowo też wrzuciłem DBA i Red staff alesie zawiodłem - wrzuciłem po chwili klocki Hawk'a - znacznie bardziej miękkie i znacznie bardziej efektywne - generalnie polecam takie rozwiązanie - polepszyło się choć i tak szału nie ma, ale jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omen Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam Podczas hamowania odczuwam straszne wibracje na kierownicy w legacy 2004 2.5 NA kombi. Muszę wymienić tarcze,klocki i zastanawiam się czy jest sens zakupu drogich nawiercanych tarcz ? Czy wystarczą gładkie Zimmermanny na przód? Klocki wiadomo bym kupił Hawk'a .Dodam że nie zależy mi na super skuteczności, tylko to bicie na kierownicy W poprzednim aucie miałem nawiercane Zimmermanny + klocki EBC i hamowanie też było wielką tragedią, strasznie biła kierownica przy hamowaniu , czyi można powiedzieć że nie jestem przekonany do tych tarcz i klocków ebc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Ja mam w Legacy stary, sprawdzony zestaw - gładkie tarcze Brembo + klocki Ferrodo. Nie hamuje gorzej niż seria i nic nie bije, wiec jestem zadowolony. Tym bardziej, że ten komplet mozna nabyć za pasztet :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omen Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Ok dzięki, jak sklep polecacie żebym nie musiał czekać z miesiąc na taki zestaw? Może być na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 omen, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omen Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Czy do gładkiej tarczy 277 można założyć klocki Hawk'a np HPS ? Czy lepiej nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEGZXC Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam, Chciałbym zmienić hamulce w moim 2.5 Gt. Na oryginałach przejechałem 32k i maja totalnie dość. Szczerze, jestem dość rozczarowany bo w poprzednich autach nie miałem takich problemów. Pierwsza znana mi opcja to lepsze tarcze i klocki (np. DBA +Hawk) ale to nie da pełnej poprawy o ile wiem. W drugiej opcji jest BBK (np. zestaw od STI) w tym porządne zaciski. Jednak większe zacisk nie wejdą pod oryginalne felgi. Trzeba by zmieniać felgi i pojawia się inne ET. Wiem że są kłopoty aby to się zmieściło w nadkolach. Nie wiem tez jak wpłynie to na prowadzenie auta. Czy ktoś zna jakieś dobre rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 LEGZXC, to pewnie masz tarczę 316 - mam do odstąpienia nowe klocki właśnie hawka HP+ do takiego zestawu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marynarz77 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 prawda o hamulcach jest taka dobre klocki i tanie miekkie tarcze i pierwszy tys km spokojnej jazdy , koszty tarcze szt 70-100 zl a klocki dobrej firmy powyzej 170 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się