woyt Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 To dziwne, bo ten samochod ma bardzo dobre hamulce, moze to byla kwestia zuzycia w 4-5 letnim samochodzie? sęk w tym, że zużyte nie były. Przebieg 50tys km. ale bicie było tak duże, że jazda stawała się już niebezpieczna. W 2008 roku podczas jazd testowym zwykłą wersją 2.5, panowie w salonie powiedzieli że hamulce to jedna z pierwszych rzeczy do wymiany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 w najnowszym modelu legacy hamulce żyleta są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPietak Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 a jak się ma przekładka zacisków z imprezy STi (brembo) ? na allegro jest kilka zestawów zacisków przednich z brembo tylko pytanie co trzeba przerobić żeby je założyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 a jak się ma przekładka zacisków z imprezy STi (brembo) ? na allegro jest kilka zestawów zacisków przednich z brembo tylko pytanie co trzeba przerobić żeby je założyć ? Najmniej problemow , najszybciej i z homologacją to zestaw Brembo z SIP z felgami ats 9900 brutto . AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPietak Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 no dobra ale jak się maja hamulce z imprezy w stosunku do Legacy ? jarzmo, zwrotnice ? itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam wszystkich bo to mój pierwszy post tutaj. Śledze temat hamulców i opinie innych użytkowników. Zamierzam wstawić do Legacy 3.0 '07 tarcze DBA i klocki EBC - ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii bo jak szukałem tarcz zamiennych do oryginału to mówiono mi że heble w legacy to lekki wynalazek ?? Dopiero kupiłem to autko i hamulce to chyba najsłabsze ogniwo tego auta mimo że pochodzą ze spec B. Lekka załąmka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychukk Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 no dobra ale jak się maja hamulce z imprezy w stosunku do Legacy ? jarzmo, zwrotnice ? itd id STI 2001-05 pasują plug&play, tylko trzeba pamiętac o doborze odpowiedniej felgi, żeby się zacisk zmieścił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam wszystkich bo to mój pierwszy post tutaj.Śledze temat hamulców i opinie innych użytkowników. Zamierzam wstawić do Legacy 3.0 '07 tarcze DBA i klocki EBC - ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii bo jak szukałem tarcz zamiennych do oryginału to mówiono mi że heble w legacy to lekki wynalazek ?? Dopiero kupiłem to autko i hamulce to chyba najsłabsze ogniwo tego auta mimo że pochodzą ze spec B. Lekka załąmka Tez chce kupić tarcze DBA. Okazuje się jednak, ze nie jest to takie proste. Podobno obecnie nie ma ich w europie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPietak Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 no dobra ale jak się maja hamulce z imprezy w stosunku do Legacy ? jarzmo, zwrotnice ? itd id STI 2001-05 pasują plug&play, tylko trzeba pamiętac o doborze odpowiedniej felgi, żeby się zacisk zmieścił Ale mówisz o hamulcach sygnowanych przez Brembo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychukk Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Tak, hamulce od Imprezy Sti 2001-05 sygnowane przez Brembo na przednią oś pasują bez żadnych przeróbek, aby zmienić te na tylnej osi trzeba dorobić/dokupić odpowienie mocowanie dla zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam, Hamulce DBA można zamówić przez mod edit Zamówiłem właśnie do mojego Legacy i czekam dziś na przesyłke i do tego klocki EBC red staff - jak dam rade dziś zrobie montaż i testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Dopiero kupiłem to autko i hamulce to chyba najsłabsze ogniwo tego auta mimo że pochodzą ze spec B. Lekka załąmka Jaka wielkość tarczy 293 czy 320 mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Tarcza chyba 316 mm wydaje mi sie że nie 320 - napewno wieksze niż 294 mm bo o tym powiedzieli mi w serwisie że mam i tak mocniejsze od standardu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Tarcza chyba 316 mm wydaje mi sie że nie 320 - napewno wieksze niż 294 mm bo o tym powiedzieli mi w serwisie że mam i tak mocniejsze od standardu... Tak dokładnie masz rację, jest 316 mm w Spec B. Mam te tarcze 4000 Series z seryjnym klockiem. Jeśli chodzi o różnice pomiędzy seryjną 316 a tą DBA to chyba obiektywnie nie ma różnicy, oprócz tej że trudniej ją przegrzać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 to jeśli termalnie lepiej to powinienem być zadowolony z klockiem EBC - auto z 200 km/h hamuje dobrze tylko 2 razy a potem już straszne bica z temperatury sie pojawiają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Ja bym raczej założył seryjny klocek z tego względu że EBC są twardsze, co daje wyższe temperatury. Pamiętaj że 4000 Series też można "zabić" ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 zabić w jakim sensie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 przegrzać, w tym sensie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 tak mi doradzili by wrzucić taką konfiguracje że zwykły klocek szybko sie zjedzie... generalnie na celu mam skuteczniejsze hamulce przy szybszej jeździe tym kombiakiem. mam nadzieje że jakoś wyjdzie i tarcz nie poniszcze tymi klockami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minio_78 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam, uaktualniam status - hamulce po zmianach dalej bez szału - chyba trzeba większe tarcze i kołą zmienić by to auto hamowało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam, uaktualniam status - hamulce po zmianach dalej bez szału - chyba trzeba większe tarcze i kołą zmienić by to auto hamowało... Uprzedzałem :wink: . Zestaw 330 mm to jedyne sensowne rozwiązanie. Kosztowne, ale dające najlepsze efekty. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 W legacy III wstawiłem dość tanie zamienniki tarcze + klocki. Bez szaleństw, po prostu normalne części. Auto hamowało naprawdę fajnie. Zero wibracji, przewidywalnie. W legacy IV mimo znacznie większych tarcz hamulce są wyraźnie gorsze. Średnica to nie wszystko. Musieli po drodze coś bardzo popsuć. Legacy IV mam o około 100kg cięższe (3.0 automat vs 2.5 manual). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPietak Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Tak, hamulce od Imprezy Sti 2001-05 sygnowane przez Brembo na przednią oś pasują bez żadnych przeróbek, aby zmienić te na tylnej osi trzeba dorobić/dokupić odpowienie mocowanie dla zacisku Nie będzie żadnego problemu jak z przodu założe 4 tłoczkowe brembo od Sti a z tyłu zostanie seryjny układ ? i jakie Et felgi musi być żeby to wszystko śmigało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 W legacy III wstawiłem dość tanie zamienniki tarcze + klocki. Bez szaleństw, po prostu normalne części. Auto hamowało naprawdę fajnie. Zero wibracji, przewidywalnie. W legacy IV mimo znacznie większych tarcz hamulce są wyraźnie gorsze. Średnica to nie wszystko. Musieli po drodze coś bardzo popsuć. Legacy IV mam o około 100kg cięższe (3.0 automat vs 2.5 manual). Kario, Właśnie Pan na przeglądzie powiedział mi o klockach, chciałem troche poczekać jeszcze i wymienić i tarcze i klocki razem, ale skoro klocki na już to też myślałem o zimmerman'ach, ewentualnie coś innego, co polecacie? Generalnie hamulce w Legacy 3 jak na mój gust są całkiem ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Są ok, ale się gna przednie tarcze. Ja chce uniknąć tego problemu. Chce zamontować z przodu DBA i czekam aż będą dostępne. Słyszałem teorie, że się gną bo maja za małą średnice. Ale jest wiele aut (w tym legacy III) które przy podobnej masie maja tarcze o sporo mniejszej średnicy i się nie gną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się