leon Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 @@tedimy99, za te pieniądze lepiej HPS lub CL założyć, może lepsze Ferodo (nie syfiaste Premier). Chyba, że od razu na 293 przeskoczyć, ale to już wymaga wymiany felg na 16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Chyba, że od razu na 293 przeskoczyć, ale to już wymaga wymiany felg na 16. Albo jeszcze droższe 15". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Chyba, że od razu na 293 przeskoczyć, ale to już wymaga wymiany felg na 16. Albo jeszcze droższe 15". Dlatego lepiej, dla spokoju psychicznego, założyć że na 16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 A do tarczy 293 zacisk tylko czterotłoczek czy jakiś inny jest w którymś z modeli Subaru ? A jeżeli jest to czy też wymaga 16 felg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Jest jeszcze dwutłoczek (Legacy?, WRX US, starsze GT, Forester?). Więcej 16-tek na niego wchodzi niż na czterotłoczek. Ale czy więcej 15-tek, to nie mam pojęcia. Edytowane 23 Listopada 2012 przez jpol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Mam obecnie takie 15 jak w tym ogłoszniu Subaru Impreza Forester 94r - 2000r 2.0 4WD 15' (2791570778) - motoAllegro może ktoś ma wiedzę cz da się w nią upchnąć tarczę 293. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Mam obecnie takie 15 jak w tym ogłoszniu Subaru Impreza Forester 94r - 2000r 2.0 4WD 15' (2791570778) - motoAllegro może ktoś ma wiedzę cz da się w nią upchnąć tarczę 293. Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 To już teraz wszystko jasne . Czyli 277 to max . w te felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leg Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Może się komuś to przyda, ponieważ sam dość długo szukałem informacji odnośnie słabych hamulców w Legacy IV. Pomimo bicia na kierownicy podczas mocniejszego hamowania postanowiłem spróbować ogarnąć ten problem bez wymiany tarcz. Więc zrobiłem następujące rzeczy: 1. Przetoczyłem tarcze seryjne ( bardzo ważne aby przetaczać jednocześnie z dwóch stron bo inaczej to bez sensu... ) 2. Zregenerowałem zaciski hamulcowe (piaskowanie, malowanie lakierem ceramicznym FOLIATEC, wymiana uszczelniaczy i tłoczków) 3. Wymieniłem seryjne przewody hamulcowe na przewody w metalowym oplocie firmy HEL aby mieć pewność, że wytrzymają bo chciałem wlać płyn DOT 5.1 4. Z klockami nie szalałem, ponieważ najróżniejsze rzeczy czytałem i doszedłem do wniosku, że do zwykłej jazdy wystarczą jakieś markowe ( wybrałem TRW ) Po tych wszystkich operacjach moje Legacy IV H6 hamuje bardzo dobrze, zero bicia a wydajność hamulców jest bardzo dobra - w porównaniu do tego co było wcześniej teraz jest super. Polecam takie rozwiązanie ( regeneracja tarcz, zacisków i wymiana płynu hamulcowego ) osobom, które mają podobne dylematy związane z hamulcami Legacy/Outback. Jedno zdjęcie aby było kolorowo Edytowane 19 Czerwca 2015 przez leg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się