Piaskos Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Popaczyłem na swojego przez okno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tytuł: Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku Wczoraj wymieniłem[...] Rence opadajom! Naprawde, rence opadajom! :wink: Czy to ważne kto z kim śpi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Przeprowadziłe tjuninga optycznego...flagę zainstalowałem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Dziś zmierzyłem się z temtem malowania zacisków hamulcowych. Wybrałem farbę Foliatec czarny mat i biały hammeride do otworzenia napisu subaru. Farby do aplikacji pędzelkiem. Jak to zwykle bywa zakupy nie skończyły się na zakupie farb ale doszły inne niezbędne elementy, pędzle, szczotka druciana, podnośnik typu żabka , porządny klucz do kół, strzykawki do odmierzania ilości farby, ciechany miodowe. Pewnie proszkowo wyszło by taniej ale co się ubawiłem to moje i satysfakcja jest. Fotostory, temat jeszcze niedokończony bo nie zdążyłem odtworzyć na biało napisu subaru na przednich zacisków. To Stage 2 projektu. Zestaw Foliatec Czarny Mat choć tak naprawdę końcowy efekt jest daleki od matu w mojej ocenie. Zestaw składa się z lakieru, utwardzacza, i środka w sprayu do czyszczenia powierzchni przed malowaniem. Zacisk przed malowaniem, cześć zewnętrzna wygląda OK natomiast część wewnętrzna pokryta jest rdzą, którą trzeba było wyskrobać i wyszczotkować a następnie cały zacisk potraktować sprayem do czyszczenia powierzchni przed malowaniem i wyszorować pędzelkiem. Farbę przygotowuje się w następujący sposób: 3 część lakieru, 1 część utwardzacza. Ważne by od razu nie zmieszać całości, zwłaszcza jak się nie ma auta na koziołkach. Farba dość szybko gęstnieje i schnie i po jakimś czasie staje się bardzo gęsta. Lepiej przygotować sobie mniejsze porcyjki na każdy zacisk osobno. Do działkowania przydatna jest strzykawka 20ml albo większa. Farba po zmieszaniu ma konsystencję syropu i jest bardzo gęsta. Farbę nanosi się pędzlem, nie musi by bardzo mały, lepiej wziąć średni pędzel bo farba z uwagi na swoją konsystencję aplikuje się precyzyjnie. Po naniesieniu 1 warstwy czekamy ok 15-30min na wyschnięcie i aplikujemy następną warstwę. Po ok.2 godzinach można zakładać koło. Ostateczną twadość farba osiąga po 24h. Więc dobrze żeby auto w tym czasie nie jeździło. Efekt finalny wygląda tak. Mat to nie jest, spodziewałem się fajnego matu jaki pamiętam z czasów modelarstwa i Tamiya'i. Co do odtworzenia napisu Subaru pracuję na techniką. Może jakiś wałeczek, tamponik, etc. Wrzucę update jak osiągnę oczekiwany efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Dobry kolor, zaraz za złotym najlepszy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Kurde, jakbym założył do stforka 4tłoczek z wrx'a to też bym tak zrobił. Powstrzymuje mnie tylko fakt wymiany felg 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkurach Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Ja dziś dobrałem się do wnętrza w Imprezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Tytuł: Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku Wczoraj wymieniłem[...] Rence opadajom! Naprawde, rence opadajom! :wink: Czy to ważne kto z kim śpi :?: Czepiasz się!!! Tak się tym styrałem że nie byłem w stanie napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zawiesiłem flagę... Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Arek_W, spoko 8) Nie to abym się czepiał Aby zaczepić o temat to dziś zrobiłem rekonesans odnośnie rdzewiejącego mocowania foteli z podłogą. Nie jest źle, ale jak to w Subarakach ,rdza się pojawia.Trzeba będzie to dopieścić przy okazji 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkurach Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 dziś dalej rozbierałem wrx-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 lkurach, coś mi sie wydaje, że widzę przekładkę :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkurach Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 lkurach, coś mi sie wydaje, że widzę przekładkę :shock: tak spostrzeżenie bardzo dobre jest troche roboty i napotkałem na małe psikusy ale co tam chyba wezmę z Ciebie przykład z tymi lampami bo wyglądają kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 chyba wezmę z Ciebie przykład z tymi lampami bo wyglądają kozak jak to już mówiłem, jedna z najtańszych modyfikacji a znacznie zmienia front 8) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 A ja dziś dwa razy zatankowalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 A ja dziś dwa razy zatankowalem Piwo -paliwo , czy paliwo- spryskiwacz? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 No jeśli tak liczymy, to nawet trzy razy tankowalem, w tym dwa subaraka na trasie A potem w domu browarki jakos przez te mecze jeden za drugim uciekają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 I na jaki zasięg te dwa kotły Ci wystarczyły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Drugi mam prawie pełny jeszcze A pierwszy na ok 500km starczyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 No to nie najgorzej 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Podjąłem się dzisiaj zadania reanimacji wysuwanej anteny. Demontaż jest bardzo prosty. Rozleciała się miedziana rurka łącząca plastikowy pręt zębaty z ostatnim członem anteny. Udało mi się z trudem dorobić coś takiego z części mosiężnego naciągu szprychy motocyklowej i śruby z wywierconym otworem. Obie rureczki muszą mieć różne średnice wewnętrzne, 2,3mm i 3,6mm. Zlutowałem je potem i zamontowałem na swoim miejscu. Normalnie zegarmistrzowska robota. 8) Sukces okazał się częściowy, bo padnięty jest też jakiś element na płytce elektronicznej. Wymontowałem ją i dam kumplowi do sprawdzenia. Silniczek wpięty na krótko chodzi elegancko. Samo czyszczenie anteny (bo ciężko chodziła) wewnątrz to sporo roboty z rozpuszczalnikiem. Teraz lata luźniutko, ale na razie z ręcznym napędem. 8) W ogóle dużo tam zapieczonego syfu w tej antenie było. Jak się elektroniki nie da naprawić, to wykombinuję coś z bezpośrednim sterowaniem napędem skoro silniczek działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Założyłem dzisiaj nie pasującą pompe z WRX'a 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Nie pasowała, bo tak głosi legenda, czy nie pasowała, bo nie pasowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Założyłem dzisiaj nie pasującą pompe z WRX'a 8) Ale to w ramach treningu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Nie pasowała, bo tak głosi legenda, czy nie pasowała, bo nie pasowała? Moja stara pompa była jeszcze raz taka srednicą :shock: i troche dłuższa. Nie wspominaja już o czymś takim jak wtyczka Założyłem dzisiaj nie pasującą pompe z WRX'a 8) Ale to w ramach treningu :?: W ramach konieczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się