grygo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Chce troche potestowac sobie ustawienia a zeby miec latwiej na poczatku chcialbym dowiedziec sie, ktore nastawy tych amorow sa maksymalnie twarde, a ktore maksymalnie miekkie? Jak wiadomo przod zakres 1-4 a tyl 1-8. Kto chce pomuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 można strzelać? 1 - twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 1/1 miekkie 4/8 twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 tym sposobem szczur dostaje pomuka a adasiowi powinien byc przyznany antypomuk i odebranie 1 punktu! dzieki chlopaki, nawet tylko za dobre checi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jak już trochę pohulasz na tym zawiasie to daj znać czy warto go kupić. (W przyszłym roku planuję zakup właśnie tych amorków plus sprężyny Eibach prokit). Słyszałem, że w WRX'ie dosyć dużo problemów nastręcza regulacja tylnych amorków (a konkretnie dostęp do nich jest utrudniony). Wie ktoś może coś więcej na ten temat? Grygo- w GTku bez problemu się je reguluje? 4/8 twarde 8/8- szczękołamacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 zaki79, w WRX jest inaczej regulacja niż w GT. W GT masz na dole amortyzatora pokrętło (do zmiany ustawienia trzeba się położyć), w WRX regulację masz schowaną za oparciem tylnego fotela. A na pytanie czy warto kupić AGX odpowiedź jest tylko jedna. WARTO :!: Nie kupisz nic lepszego bez pokaźnego worka kasy. Dla mnie jak ktoś kupuje seryjne amorki zamiast AGX to się zfrajerzył bo cena jest porównywalna. AGX są super dzięki swojej wszechstronności. Chcesz to masz mięciutką kanapę. Chcesz szczękołamacza? Też nie ma problemu. grygo, a tak on topic. Ja na co dzień jeżdżę na ustawieniu p:2 t:4. Cynę też tak jechałem. Jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 8/8- szczękołamacz? Przód ma 4 poziomy a tył 8 więc ciężo chyba ustawić 8/8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 8/8- szczękołamacz? nie ma 8/8...na którejś parze (przód?) masz 4 stopnie twardości tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castrol Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 o potwierdzam sam tez na miasto mam ustawione p-2 tyl-4 a jak mnie baba wkurzy to ustawiam p-4 tyl- 8 i juz sie nie odzywa w trakcie jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 a jak mnie baba wkurzy to ustawiam p-4 tyl- 8 i juz sie nie odzywa w trakcie jazdy O to dobre. Muszę spróbować czy działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 sie filester, pospieszył ciężo chyba ustawić 8/8 chyba że masz podwójne amory z przodu, jak w offroadzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 ... albo ktoś Ci założy tył na przód, tak jak u mnie ktoś kiedyś założył lewe na prawe i 3 lata tak jeździłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 1/1 miekkie 4/8 twarde źle zrozumiałem, sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 1/1 miekkie 4/8 twarde źle zrozumiałem, sorki przód/tył :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 o potwierdzam sam tez na miasto mam ustawione p-2 tyl-4 a jak mnie baba wkurzy to ustawiam p-4 tyl- 8 i juz sie nie odzywa w trakcie jazdy też jeździliśmy na 2/4 a na 4/8 daliśmy rade 10km ale na równych drogach na bank było by świetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 w WRX regulację masz schowaną za oparciem tylnego fotela ...i do tego pod pokrywkami mocowaniami amorków, które trzeba odkręcić - w sumie bez presji to tak pół godziny roboty z wyjęciem kanapy, odkręceniem mocowań, przykręceniem mocowań i złożeniem kanapy. Przy dużej motywacji da radę w 10-15 minut. Chyba se nawiercę te mocowania, co bym ich nie musiał odkręcać, bo przyznam się, że czasami chciałbym to poprzestawiać, ale mi się nie chce bawić. A tak to by w sumie trzeba tylko kanapę odgiąć lekko - może i bez jej demontażu by się obeszło... Wtedy to wyregulowanie wszystkich to 2 minuty + śrubokręt. Dodam tylko od siebie, że warto. Różnicę czuć sporą już pomiędzy 1 a 2. Na trzy póki co nie ustawiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 podobno można się przewiercić od góry przez osłonę i przygotować długi ale cieńki śrubokręt. Będę próbował przeprowadzić u siebie taką operację. Ja mam AGX założone 2 miesiące temu. W tej chwili 2/4. Piękna sprawa ale w pięknym mieście Wrocław trochę trzeba uważać. Z tym że ja mam wszystkie gumy z przodu i z tyłu zawiasu PowerFlex'a plus rozpórka co pewnie dokłada swoje. Jak dla mnie rewelacja. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Ja mam AGX założone 2 miesiące temu. W tej chwili 2/4. Moje wytrzymały już (tfu tfu) dwa lata... We Wro tez jeżdżę na 2/4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 wszystkie gumy z przodu i z tyłu zawiasu PowerFlex'a plus rozpórka No a u mnie sporo twardsze sprężyny i koła 18" - profil 40 :cool: Także na ustawieniu 2/2 już jest taki lekki hardcore, ale jeszcze nie tragicznie. Swoją drogą skoro tak polecacie ustawienie tyłu sztywniej, niż przodu, to chyba trzeba spróbować. długi ale cieńki śrubokręt miałem w komplecie z amorkami :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 dzibi, ale w WRX masz zdaje się z tyłu regulację tylko czterostopniową. W GTkach jest ośmiostopniowa. Czyli u nas 4 to u Ciebie 2. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Ja tam śmigam na: p3 / t2 i jest zajefajnie w WRX-e. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Ja cały czas śmigam na 4/8 i jest git (na springach eibach pro kit) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 u nas 4 to u Ciebie 2 No tak, zgadza się. Czyli to, na czym ja śmigałem (2/2) to powiedzmy, że odpowiada 3/3 albo 4/4 w GT. No i przy 225/40 R18 już jest dosyć, dosyć twardawo Do jazdy codziennej, szczególnie szybszej, dla mnie jest to idealne ustawienie. Może ciut za twardo jak się trafi jakiś bardziej dziurawy kawałek. Ale żona i ojciec już coś tam przebąkiwali że niby twardo i musiałem przestawić z powrotem na 1/1. Na tym drugim ustawieniu jednak prowadzenie bomba jak dla mnie. Muszę spróbować ustawić twardsze z tyłu :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 No tak, zgadza się. Czyli to, na czym ja śmigałem (2/2) to powiedzmy, że odpowiada 3/3 albo 4/4 w GT. Rachunkowo wychodzi że w GT to będzie 2/4 :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 No tak, zgadza się. Czyli to, na czym ja śmigałem (2/2) to powiedzmy, że odpowiada 3/3 albo 4/4 w GT. Rachunkowo wychodzi że w GT to będzie 2/4 :razz: True, true... Popatrz taki stary, a czytać nie umie. GT ma z przodu też regulację 4-stopniową :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się