Skocz do zawartości

Pytanie laika... KYB AGX


grygo

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już trochę pohulasz na tym zawiasie to daj znać czy warto go kupić. (W przyszłym roku planuję zakup właśnie tych amorków plus sprężyny Eibach prokit). Słyszałem, że w WRX'ie dosyć dużo problemów nastręcza regulacja tylnych amorków (a konkretnie dostęp do nich jest utrudniony). Wie ktoś może coś więcej na ten temat? Grygo- w GTku bez problemu się je reguluje?

 

4/8 twarde

 

8/8- szczękołamacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaki79, w WRX jest inaczej regulacja niż w GT. W GT masz na dole amortyzatora pokrętło (do zmiany ustawienia trzeba się położyć), w WRX regulację masz schowaną za oparciem tylnego fotela.

 

A na pytanie czy warto kupić AGX odpowiedź jest tylko jedna. WARTO :!: Nie kupisz nic lepszego bez pokaźnego worka kasy. Dla mnie jak ktoś kupuje seryjne amorki zamiast AGX to się zfrajerzył :mrgreen: bo cena jest porównywalna. AGX są super dzięki swojej wszechstronności. Chcesz to masz mięciutką kanapę. Chcesz szczękołamacza? Też nie ma problemu.

 

grygo, a tak on topic. Ja na co dzień jeżdżę na ustawieniu p:2 t:4. Cynę też tak jechałem. Jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w WRX regulację masz schowaną za oparciem tylnego fotela

 

...i do tego pod pokrywkami mocowaniami amorków, które trzeba odkręcić - w sumie bez presji to tak pół godziny roboty z wyjęciem kanapy, odkręceniem mocowań, przykręceniem mocowań i złożeniem kanapy. Przy dużej motywacji da radę w 10-15 minut. Chyba se nawiercę te mocowania, co bym ich nie musiał odkręcać, bo przyznam się, że czasami chciałbym to poprzestawiać, ale mi się nie chce bawić. A tak to by w sumie trzeba tylko kanapę odgiąć lekko - może i bez jej demontażu by się obeszło... Wtedy to wyregulowanie wszystkich to 2 minuty + śrubokręt.

 

Dodam tylko od siebie, że warto. Różnicę czuć sporą już pomiędzy 1 a 2. Na trzy póki co nie ustawiałem :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno można się przewiercić od góry przez osłonę i przygotować długi ale cieńki śrubokręt. Będę próbował przeprowadzić u siebie taką operację.

Ja mam AGX założone 2 miesiące temu. W tej chwili 2/4. Piękna sprawa ale w pięknym mieście Wrocław trochę trzeba uważać. Z tym że ja mam wszystkie gumy z przodu i z tyłu zawiasu PowerFlex'a plus rozpórka co pewnie dokłada swoje.

Jak dla mnie rewelacja.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie gumy z przodu i z tyłu zawiasu PowerFlex'a plus rozpórka

 

No a u mnie sporo twardsze sprężyny i koła 18" - profil 40 :cool: Także na ustawieniu 2/2 już jest taki lekki hardcore, ale jeszcze nie tragicznie. Swoją drogą skoro tak polecacie ustawienie tyłu sztywniej, niż przodu, to chyba trzeba spróbować.

 

długi ale cieńki śrubokręt
miałem w komplecie z amorkami :smile:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u nas 4 to u Ciebie 2

 

No tak, zgadza się. Czyli to, na czym ja śmigałem (2/2) to powiedzmy, że odpowiada 3/3 albo 4/4 w GT. No i przy 225/40 R18 już jest dosyć, dosyć twardawo :lol: Do jazdy codziennej, szczególnie szybszej, dla mnie jest to idealne ustawienie. Może ciut za twardo jak się trafi jakiś bardziej dziurawy kawałek. Ale żona i ojciec już coś tam przebąkiwali że niby twardo i musiałem przestawić z powrotem na 1/1. Na tym drugim ustawieniu jednak prowadzenie bomba jak dla mnie. Muszę spróbować ustawić twardsze z tyłu :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, zgadza się. Czyli to, na czym ja śmigałem (2/2) to powiedzmy, że odpowiada 3/3 albo 4/4 w GT.

Rachunkowo wychodzi że w GT to będzie 2/4 :razz:

 

True, true... Popatrz taki stary, a czytać nie umie. GT ma z przodu też regulację 4-stopniową :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...