Yacho Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 kurde! juz sie nie moge doczekac jak je wloze :razz: a jak z geometria? cos polecacie po wlozeniu agx? procz tego ze polecacie zrobic zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amateus Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 ja cały czas jedze w GT na przod 2 / tyl 4 czyli w polowie twardo:) i jest to chyba najlepszy kompromis osiągów do komfortu. caly czas sie boje wejsc w 4/8 w obawie o zdrowie i felgi... ale ponoć nie ma tragedii? p.s. zeby tyl podregulowac na twardziej to sie kreci w obu przypadkach (L i P) zgodnie ze wskazowkami zegara? bo chcialbym to zrobic bez podnoszenia auta. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 p.s. zeby tyl podregulowac na twardziej to sie kreci w obu przypadkach (L i P) zgodnie ze wskazowkami zegara? Tak. Co do najtwardszych ustawień... Po moim mieście na 4/8 jeździć się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 w foresterze na sprezynach STi mam ustawione 2/4 i jest miekko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 ja gt-ku na eibach-ach prokit-ach mam przod 3, tyl 6. jest twardawo ale wybiera. dla mnie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 ok wiec napisze swoje spostrzezenia, bo wykonalem troche testow w roznych warunkach, poslizgow, hamowan, zakretow, nawrotow na recznym itd. po 1 moim zdaniem ustawienie sztywnosci to sprawa bardzo indywidualna, po prostu jeden lubi kisiel a drugi jak mu nogi smierdza ja napisze swoje spostrzezenia, ale uprzedzam, ze lubie twardo po 2 dostep do regulacji z przodu jak wiadomo jest banalny. z tylu majac wiedze jak wyglada pokretlo i jaka cyfre ma sie obecnie ustawiona mozna bezproblemowo krecic i liczyc klikniecia. jedyny minus to, ze trzeba sie polozyc na glebie i troche pomacac, ale tak jak pisalem, mozna na 100% to zrobic. nalezy tylko 2 razy pomyslec zanim sie zacznie krecic i dokladnie liczyc klikniecia. ewentualnie mozna sprobowac uzyc jakiegos lusterka z raczka po 3 testowalem 3 rodzaje nastawow, skrajne i srodkowy, czyli miekko (1/1), srednio (akurat bylo 2/3) i twardo (4/8) na ustawieniu 2/3 jezdzilem do tej pory, bylo bardzo przyjemnie, twardo tak jak lubie, ale bez przesady. auto bylo po prostu sztywne i nie telepalo sie w kazdym kierunku. troche kilometrow cywilnie zrobilem i bylo ok. pojechalem na tym cyne, kjs o dosc nierownej nawierzchni i nie narzekalem, b. dobrze wybieral dziury, do dynamicznej jazdy na codzien chyba najlepszy nastaw (lub powiedzmy jego okolice +/-1 zaleznie od preferencji) nastepnie ustawilem 4/8 jak dla mnie jeszcze ciut sztywniejsze od 2/3, ale nie ma przepasci. w miescie dla niektorych moze byc ciezko sie na tym przemieszczac, ale ja oczywiscie sprobuje i wydaje mi sie, ze moze mi to odpowiadac, bo na pewno nie bylo efektu jazdy taczka czy tez tzw. plomby ale bylo czuc, ze jest sztywno przejscie z 4/8 na 1/1 dalo spora roznice. auto zaczelo nurkowac przy mocnym hamowaniu, mocniej przechylac sie na boki w nawrotach i zakretach i z pewnoscia jest to najbardziej kanapowate ustawienie, ze wszystkich przypominajace wedlug mnie seryjne amory, idealne dla kapelusznikow na codzien ja mam tak obecnie ustawione, bo jutro lece na tor szutrowy troche poszalec (prawdopodobnie bedzie mocno dziurawo). zobaczymy czy nie bedzie zbyt miekko, bo efekt sztywnosci auta do ktorego sie troche przyzwyczailem nieco ustapil. szuter to szuter i moze tak powinno byc, zobaczymy PS testowalem na seryjnych springach PS2 mozna sobie samemu dac pomuka? [ Dodano: Sob Sie 22, 2009 7:49 pm ] dzis wrzucilem zawias na 2/4, bo bylo mi zbyt miekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 PS2 mozna sobie samemu dac pomuka? ot jaki hop do przodu..... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Odkopuję, moja pierwsza zima na AGXie i potrzebna porada: Jakie ustawienia w klasykach polecacie na gladką, malo dziurawą śniegową nawierzchnię? W tym momencie mam z przodu na 3, z tylu nie wiem na ile, jeszcze tam nie zaglądalem. Przód trochę za bardzo wyjeżdża na zewnątrz jak dla mnie. Gdzie pokręcić (P/T) i jak bardzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się