Skocz do zawartości

Pytanie laika... KYB AGX


grygo

Rekomendowane odpowiedzi

ja cały czas jedze w GT na przod 2 / tyl 4 czyli w polowie twardo:) i jest to chyba najlepszy kompromis osiągów do komfortu.

caly czas sie boje wejsc w 4/8 w obawie o zdrowie i felgi... ale ponoć nie ma tragedii?

p.s. zeby tyl podregulowac na twardziej to sie kreci w obu przypadkach (L i P) zgodnie ze wskazowkami zegara? bo chcialbym to zrobic bez podnoszenia auta.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wiec napisze swoje spostrzezenia, bo wykonalem troche testow w roznych warunkach, poslizgow, hamowan, zakretow, nawrotow na recznym itd.

 

po 1 moim zdaniem ustawienie sztywnosci to sprawa bardzo indywidualna, po prostu jeden lubi kisiel a drugi jak mu nogi smierdza ;) ja napisze swoje spostrzezenia, ale uprzedzam, ze lubie twardo

 

po 2 dostep do regulacji z przodu jak wiadomo jest banalny. z tylu majac wiedze jak wyglada pokretlo i jaka cyfre ma sie obecnie ustawiona mozna bezproblemowo krecic i liczyc klikniecia. jedyny minus to, ze trzeba sie polozyc na glebie i troche pomacac, ale tak jak pisalem, mozna na 100% to zrobic. nalezy tylko 2 razy pomyslec zanim sie zacznie krecic i dokladnie liczyc klikniecia. ewentualnie mozna sprobowac uzyc jakiegos lusterka z raczka

 

po 3 testowalem 3 rodzaje nastawow, skrajne i srodkowy, czyli miekko (1/1), srednio (akurat bylo 2/3) i twardo (4/8)

 

na ustawieniu 2/3 jezdzilem do tej pory, bylo bardzo przyjemnie, twardo tak jak lubie, ale bez przesady. auto bylo po prostu sztywne i nie telepalo sie w kazdym kierunku. troche kilometrow cywilnie zrobilem i bylo ok. pojechalem na tym cyne, kjs o dosc nierownej nawierzchni i nie narzekalem, b. dobrze wybieral dziury, do dynamicznej jazdy na codzien chyba najlepszy nastaw (lub powiedzmy jego okolice +/-1 zaleznie od preferencji)

 

nastepnie ustawilem 4/8 jak dla mnie jeszcze ciut sztywniejsze od 2/3, ale nie ma przepasci. w miescie dla niektorych moze byc ciezko sie na tym przemieszczac, ale ja oczywiscie sprobuje i wydaje mi sie, ze moze mi to odpowiadac, bo na pewno nie bylo efektu jazdy taczka czy tez tzw. plomby ;) ale bylo czuc, ze jest sztywno

 

przejscie z 4/8 na 1/1 dalo spora roznice. auto zaczelo nurkowac przy mocnym hamowaniu, mocniej przechylac sie na boki w nawrotach i zakretach i z pewnoscia jest to najbardziej kanapowate ustawienie, ze wszystkich przypominajace wedlug mnie seryjne amory, idealne dla kapelusznikow na codzien :mrgreen: ja mam tak obecnie ustawione, bo jutro lece na tor szutrowy troche poszalec (prawdopodobnie bedzie mocno dziurawo). zobaczymy czy nie bedzie zbyt miekko, bo efekt sztywnosci auta do ktorego sie troche przyzwyczailem nieco ustapil. szuter to szuter i moze tak powinno byc, zobaczymy ;)

 

PS testowalem na seryjnych springach

 

PS2 mozna sobie samemu dac pomuka? :mrgreen:

 

[ Dodano: Sob Sie 22, 2009 7:49 pm ]

dzis wrzucilem zawias na 2/4, bo bylo mi zbyt miekko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkopuję, moja pierwsza zima na AGXie i potrzebna porada: :oops:

 

Jakie ustawienia w klasykach polecacie na gladką, malo dziurawą śniegową nawierzchnię? W tym momencie mam z przodu na 3, z tylu nie wiem na ile, jeszcze tam nie zaglądalem. Przód trochę za bardzo wyjeżdża na zewnątrz jak dla mnie. Gdzie pokręcić (P/T) i jak bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...