Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 tyle zapłacisz za Zimermany wiercone + DS 2500 + RBF Same DS2500 są w granicach 700 PLN, czyli tarcza wychodzi w granicach 350PLN/SZT. Dobra relacja ale na razie pozostanę przy DBA+Hawk HP+ - ktoś to musi przecież spróbować Skutecznością DBA+Hawk HP+ jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczony, nie sądziłem, że zacisk od WRX może być aż tak skuteczny. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (...) nie sądziłem, że zacisk od WRX może być aż tak skuteczny (...) bo sam zacisk jest ok (konstrukcyjnie) glownym problemem jest to, ze wspolpracuje ze stosunkowo mala tarcza hamulcowa (294x24mm) oraz ze jest z zeliwa (tj. stosunkowo zle odprowadza cieplo i wazy z pol tony ) btw, w niektorych Nissanach (200SX, 300ZX) sa montowane b. podobne zaciski 4-tloczkowe, ktore wspolpracuja z tarczami 280x30mm... nie wiem, czy to kwestia dodatkowych 6mm (30mm vs 24mm), ale z tego co wiem, w Nissanach kwestia pokrzywionych tarcz hamulcowych nie jest az tak aktualna jak w Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 glownym problemem jest to, ze wspolpracuje ze stosunkowo mala tarcza hamulcowa (294x24mm) O to mnie Panie Edku chodziło, o tę niewielką (relatywnie) tarczę (średnicę) pod WRXowym zaciskiem A daje radę chorobcia :cool: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERd Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 klocek jaki dzialal z moja nowa tarczą to: ATE 13.0460-4973.2 powiem wiecej ze po 20/30km zakrętów miał całkowicie dość jazdy ze mna, i odmówil posluszeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 mam DBA + hawk i jest superduper zero piszczenia i bierze lepiej niż poprzednie drewno (ebc blank + red stuff). przejechane (normalnie) ~300 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERd Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 po 300km to nawet serie nie bija :-) ale trzymam kciuki zeby Twoje nie skonczyly sie tak szybko jak moje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 kropkowicz, które hawk masz, HPS czy HP+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Grzesiek_67, HPS ma, dzisiaj osobiście sprawdziłem. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 niumen, a to nie dziwota, że nie miauczą HP+ i HT dopiero dają pełną symfonię. Trochę siara przy każdych światłach, brakuje tylko ruszania z piskiem opon Pozdrowienia Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 kropkowicz, a jaką serie DBA masz :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Grzesiek_67, ja dzisiaj pierwszy raz ośką jechałem od kilku miesięcy. Jak puściłem sprzęgło trochę dynamiczniej przy ruszaniu to mię normalnie opony zapiszczały...co za uczucie...co za feeling... elmo, seria 4000... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ja dzisiaj muszę ostatecznie wybrać czy zamawiam HPS czy HP+ . Tarcze jakie mi zaproponował sprzedawca to nacinane Stoptech-y . Doradźcie czy sens jest kupować HP+ do jazdy na codzień (wiadomo że nie tylko spokojnej) czy HPS wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 kurde, niumen wszystko już opowiedział a widział tylko opakowania te hebelki dają radę... jak dla mnie na ulicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Kolejny meldunek : - przejechane 1.500 km, - trochę kałuż zaliczonych , - trochę poupalane , - większość normalna dynamiczna jazda miejsko-podmiejska. Obserwacje : - hamuje luks (jak dla mnie) , - nic nie bije, nic nie wali, zero drgań na kole sterowym , - piszczy jakby mniej albom się przyzwyczaił , - trochę pylą. Wnioski : - polecam , - polecam , - bardzo polecam Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 A do forka wolnego ssaka podpasi jakiś zestaw DBA + HPS/HP+ :?: Chciałbym, aby pasował pod felgi 16'' (zima) i pod 17'' (lato). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Urabus, prive :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ja właśnie zakupiłem zestaw tarczo-bębnów DBA do tyłu (pod zacisk Brembo) i czekają na podmiankę na dniach - aż sam jestem ciekaw jak to to będzie hulać - wyglądają zacnie - szczególnie w pudełkach :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Kolejny meldunek :- przejechane 1.500 km, ... Krytyczna ilość km to 5000-6000 !!! Wtedy się okaże czy prawidłowo założyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Intakwrx, pożywiom-uwidim. Choć biorąc pod uwagę miejsce gdzie mi zakładano, ostatnie cobym obstawił to fuszerkę przy montażu :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Grzesiek_67, i jak te heble DBA - bezproblemowo? Rozumiem, że masz je założone z HP+. Ja się zastanawiam nad zestawem do przodu DBA4000 z HPS (HP+ raczej odpada po ponoć piszczą jak moja baba na widok pająka :razz: - a tego nie zniosę) ale nie wiem czy czasem nie będą za słabe w stosunku do tyłu - bo tam hula już DBA4000 z DS2500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Z przodu załóż minimum to samo :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Andremil, jak na ten moment przejechane ok. 2500 km jest bardzo ok. Hamują rewelacyjnie, bicia nie ma a przynajmniej ja nic nie wyczuwam. HP+ piszczą, generalnie piszczą a tylko czasami im się nie zdarza ;-) Polecam. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Widzę, że jeszcze nikt tutaj nie opsiywał kombinacji DBA 4000 + Hawk HT10, więc się osobiście sprawie przysłużę: (4-tłoczkowy zacisk, tarcza 294mm - WRX 02) Właściwie dopiero co dotarte (~600km), ale pierwsze obserwacje już są: 1. Piszczą zdecydowanie ładniej niż BlackDiamondy i Brembo Sport z klockiem CL6 2. Klocek trzeba ciut podgrzać, zanim zacznie porządnie łapać - dosłownie ciut - jedno średniomocne krótkie hamowanie i po sprawie. 3. W porównaniu do CL6 dużo łatwiej jest dozować siłę hamowania - jak się słabo wciśnie, to słabo hamuje, jak się depnie mocno, na przyczepnym asfalcie szybciutko załącza się ABS. Póki co, cód, miód i owoce leśne :cool: Z dodatkowych informacji: widziałem w/w zestaw na innym samochodzie (Tallon AWD) z przebiegiem ~15kkm - tarcza gładziutka jak pupka niemowlaka, tarcz jeszcze z połowa została. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 DBA 4000 + Hawk HT10 widziałem w/w zestaw na innym samochodzie (Tallon AWD) z przebiegiem ~15kkm - tarcza gładziutka jak pupka niemowlaka, A nie powinna być nacinana albo nawiercana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Widzę, że jeszcze nikt tutaj nie opsiywał kombinacji DBA 4000 + Hawk HT10, więc się osobiście sprawie przysłużę: (4-tłoczkowy zacisk, tarcza 294mm - WRX 02) Właściwie dopiero co dotarte (~600km), ale pierwsze obserwacje już są: 1. Piszczą zdecydowanie ładniej niż BlackDiamondy i Brembo Sport z klockiem CL6 2. Klocek trzeba ciut podgrzać, zanim zacznie porządnie łapać - dosłownie ciut - jedno średniomocne krótkie hamowanie i po sprawie. 3. W porównaniu do CL6 dużo łatwiej jest dozować siłę hamowania - jak się słabo wciśnie, to słabo hamuje, jak się depnie mocno, na przyczepnym asfalcie szybciutko załącza się ABS. Póki co, cód, miód i owoce leśne :cool: Z dodatkowych informacji: widziałem w/w zestaw na innym samochodzie (Tallon AWD) z przebiegiem ~15kkm - tarcza gładziutka jak pupka niemowlaka, tarcz jeszcze z połowa została. hmm, ciekawe, :roll: akurat dziś miałem okazje potestować ten dokładnie klocek w STI, który dwa tygodnie temu zakładalismy klientowi, do tarcz AP racing . Powiem tak , dawno na takim gównie nie jeździłem, pojezdziłem troche, również po naszych górkach, po kilkukrotnym hamowaniu pedał twardy jak mój mały po Viagrze :wink: , zero hamowania, musiałem odpuścić aby sie ostudził , generlanie totalna porażka, a w porównaniu z CL RC5+, czy RC6, DS2500 , to wogóle nie ma co porównywac. Takie moje zdanie ot co :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się