Skocz do zawartości

Hamulce DBA?


marcinwrxsti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z przodu załóż minimum to samo :cool:

 

Też tak myślę - tylko się zastanawiałem po prostu czy HPS nie jest zbliżony do DS2500 (zestaw DBA sprzedawany z HPS klockiem jest powiedzmy atrakcyjny cenowo). Ale raczej nie będę kombinował i założę DS2500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jeszcze nikt tutaj nie opsiywał kombinacji DBA 4000 + Hawk HT10, więc się osobiście sprawie przysłużę:

 

(4-tłoczkowy zacisk, tarcza 294mm - WRX 02)

 

Właściwie dopiero co dotarte (~600km), ale pierwsze obserwacje już są:

1. Piszczą zdecydowanie ładniej niż BlackDiamondy i Brembo Sport z klockiem CL6 :mrgreen:

2. Klocek trzeba ciut podgrzać, zanim zacznie porządnie łapać - dosłownie ciut - jedno średniomocne krótkie hamowanie i po sprawie.

3. W porównaniu do CL6 dużo łatwiej jest dozować siłę hamowania - jak się słabo wciśnie, to słabo hamuje, jak się depnie mocno, na przyczepnym asfalcie szybciutko załącza się ABS.

 

Póki co, cód, miód i owoce leśne :cool:

 

Z dodatkowych informacji: widziałem w/w zestaw na innym samochodzie (Tallon AWD) z przebiegiem ~15kkm - tarcza gładziutka jak pupka niemowlaka, tarcz jeszcze z połowa została.

 

hmm, ciekawe, :roll: akurat dziś miałem okazje potestować ten dokładnie klocek w STI, który dwa tygodnie temu zakładalismy klientowi, do tarcz AP racing . Powiem tak , dawno na takim gównie nie jeździłem, pojezdziłem troche, również po naszych górkach, po kilkukrotnym hamowaniu pedał twardy jak mój mały po Viagrze :mrgreen: :wink: , zero hamowania, musiałem odpuścić aby sie ostudził , generlanie totalna porażka, a w porównaniu z CL RC5+, czy RC6, DS2500 , to wogóle nie ma co porównywac.

Takie moje zdanie ot co :cool:

Hmmm, a to ci ciekawostka... Co prawda jeszcze tego jakoś poważniej nie upalałem (w niedzielę będę miał jakieś wiarygodne info po Ułężu :twisted: ), ale póki co dramatu nie ma - do CL6 faktycznie porównywać nie ma co, ale tu świadomość posiadałem zakładając - CL6 wymaga wymiany tarcz średnio co 2 miesiące... :(

 

P.S. Czytasz Pan mejle czasem, panie carfit? :P

 

A nie powinna być nacinana albo nawiercana?

Pupcie niemowlaków, jak zresztą wszystkie inne, seryjnie wyposażane są w rowki/nacięcia :P:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

A nie powinna być nacinana albo nawiercana?

 

Pupcie niemowlaków, jak zresztą wszystkie inne, seryjnie wyposażane są w rowki/nacięcia :P:mrgreen:

 

Przepraszam. Niecodzienny to dla mnie widok. :wink:

Znaczy się co, gołej rzyci Pan w życiu nie widziałeś? :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DBA uznało moją gwarancje i oddało mi kase za pokrzywienie tarcz (2tyg)

mialem DBA 4000 - i juz ich nie polecam.

seryjne po przetoczeniu wytrzymały ~1,5 miesiaca

 

kolejne do sprawdzenia - to przerobione tarcze 350x34mm z zaciskami (6tłoczków) od porsche cayene turbo.

zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...