lewen Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Ma ktoś doświadczenia z zestawami TAROX :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Z przodu załóż minimum to samo :cool: Też tak myślę - tylko się zastanawiałem po prostu czy HPS nie jest zbliżony do DS2500 (zestaw DBA sprzedawany z HPS klockiem jest powiedzmy atrakcyjny cenowo). Ale raczej nie będę kombinował i założę DS2500. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Widzę, że jeszcze nikt tutaj nie opsiywał kombinacji DBA 4000 + Hawk HT10, więc się osobiście sprawie przysłużę: (4-tłoczkowy zacisk, tarcza 294mm - WRX 02) Właściwie dopiero co dotarte (~600km), ale pierwsze obserwacje już są: 1. Piszczą zdecydowanie ładniej niż BlackDiamondy i Brembo Sport z klockiem CL6 2. Klocek trzeba ciut podgrzać, zanim zacznie porządnie łapać - dosłownie ciut - jedno średniomocne krótkie hamowanie i po sprawie. 3. W porównaniu do CL6 dużo łatwiej jest dozować siłę hamowania - jak się słabo wciśnie, to słabo hamuje, jak się depnie mocno, na przyczepnym asfalcie szybciutko załącza się ABS. Póki co, cód, miód i owoce leśne :cool: Z dodatkowych informacji: widziałem w/w zestaw na innym samochodzie (Tallon AWD) z przebiegiem ~15kkm - tarcza gładziutka jak pupka niemowlaka, tarcz jeszcze z połowa została. hmm, ciekawe, :roll: akurat dziś miałem okazje potestować ten dokładnie klocek w STI, który dwa tygodnie temu zakładalismy klientowi, do tarcz AP racing . Powiem tak , dawno na takim gównie nie jeździłem, pojezdziłem troche, również po naszych górkach, po kilkukrotnym hamowaniu pedał twardy jak mój mały po Viagrze :wink: , zero hamowania, musiałem odpuścić aby sie ostudził , generlanie totalna porażka, a w porównaniu z CL RC5+, czy RC6, DS2500 , to wogóle nie ma co porównywac. Takie moje zdanie ot co :cool: Hmmm, a to ci ciekawostka... Co prawda jeszcze tego jakoś poważniej nie upalałem (w niedzielę będę miał jakieś wiarygodne info po Ułężu ), ale póki co dramatu nie ma - do CL6 faktycznie porównywać nie ma co, ale tu świadomość posiadałem zakładając - CL6 wymaga wymiany tarcz średnio co 2 miesiące... P.S. Czytasz Pan mejle czasem, panie carfit? A nie powinna być nacinana albo nawiercana? Pupcie niemowlaków, jak zresztą wszystkie inne, seryjnie wyposażane są w rowki/nacięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Cytat: A nie powinna być nacinana albo nawiercana? Pupcie niemowlaków, jak zresztą wszystkie inne, seryjnie wyposażane są w rowki/nacięcia Przepraszam. Niecodzienny to dla mnie widok. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Cytat: A nie powinna być nacinana albo nawiercana? Pupcie niemowlaków, jak zresztą wszystkie inne, seryjnie wyposażane są w rowki/nacięcia Przepraszam. Niecodzienny to dla mnie widok. :wink: Znaczy się co, gołej rzyci Pan w życiu nie widziałeś? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Pupcie niemowlaków Niecodzienny to dla mnie widok. Ale się domyślam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 zastanawiałem po prostu czy HPS nie jest zbliżony do DS2500 Nie jest :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERd Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 DBA uznało moją gwarancje i oddało mi kase za pokrzywienie tarcz (2tyg) mialem DBA 4000 - i juz ich nie polecam. seryjne po przetoczeniu wytrzymały ~1,5 miesiaca kolejne do sprawdzenia - to przerobione tarcze 350x34mm z zaciskami (6tłoczków) od porsche cayene turbo. zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się