Skocz do zawartości

Hamulce DBA?


marcinwrxsti

Rekomendowane odpowiedzi

Czeka mnie wymiana hamulców i oglądam sobie różne oferty.

Znalazłem takie oto ogłoszenie:

http://moto.allegro.pl/item704922397_ze ... a_sti.html

 

Czy ktoś jeżdzi z takimi hamulcami? Cena niezła ale jestem ciekaw jak to hamuje w porównaniu z europejską serią sti 2003.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z tego co się orientowałem to ten zestaw jest ok do codziennej jazdy. Sam się zastanawiałem nad tarczami DBA i bardzo możliwe, że je zakupię przy wymianie. Jeśli chcesz trochę bardziej poszaleć/poupalać to ciut mocniejszy klocek by się pewnie przydał.

 

Pozdrawiam,

Karol

 

edit:

Nie doczytałem opisu klocka, myślałem że to są HPS :wink: Te z zestawu są podobno ok :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam DBA z serii street slotowane. Narazie w pudełkach leża, ale robią bardzo pozytywne wrażenie jeżeli chodzi o wykonanie. A no i ten bajer ze wskaźnikiem temperatury pracy tarczy też jest fajny. Dodatkowo wnętrze tarczy pokryte jest farba, więc brzydkiej rudej nie będzie widac przez felgę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Grzesiek_67, testuj testuj, bo sam mam chrapkę na podobny zestaw.

Narazie jest luks. Powolutku ułożyłem a teraz zaczynam dawać im lekko w dipę. Hamowanie w porównaniu z poprzednim zestawem (OEM tarcza i jakieś dramatyczne Remsy) po prostu bajka. Nie jest zero-jedynkowe (i bardzo dobrze) ale przy mocniejszym wciśnięciu hamuje niemalże w miejscu. Dwa razy pod rząd zhamowałem z 200km/h do 0 i pedał specjalnie się nie utwardził. Tarcze absolutnie nie biją, fakt kałuży dotychczas żadnej nie zaliczyłem.

Klocki Hawk HP+ piszczą niemiłosiernie ale z całą pewnością nie są zeszklone. To jedyny minus, dla mnie do przyjęcia.

Kolejne raporty niebawem, na ten moment - polecam :cool:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS.PITERd, aż mi się wierzyć nie chce z tym pokrzywieniem DBA4000... :shock:

Jak układałeś ? Założone były prawilnie, czy byle jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza zaomntowana prawidlowo - tzn lewa na lewa / prawa na prawą stronę

Piasta oczyszczona tak ze nawet nowa taka czysta nie byla chyba.

+ nowy klocek ATE.

 

Sam nie chcialem w to wierzyć ze tak sie stało ;-/

na początku wszytko bylo extra zero bicia hamowanie takie ze auto dęba stawało, a teraz jest juz z dnia na dzien coraz gorzej.

Nie wiem co moze byc przyczyna takiego stanu, chyba nie ma mozliwosci zeby zaciski same w sobie tarcze krzywiły co? Sam juz nie wiem co myśleć.

 

Tarcza przez pierwsze 500km byla naprawde traktowana jak jajko.

pozniej trasa, pare grubszych zachamowan bylo - tak chcialem sobie przypomnieć to naliczylem ~10 konkretnych wyhamowań i to wszytko w ciągu 2tygodni i... - BIJE jak każda inna ;-/

dzis ja ściagam i daje na reklamacje zobaczymy co w DBA powiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McL,

to musiało być cosik innego, tarcza raz powichrowana będzie biła do czasu...przetoczenia lub wymiany na inną :wink:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

Na chłopski rozum tak, ale ja mam identyczny przypadek, założyłem nówki BREMBO SPORT hartowane do tego klocek RC6 i zabiłem tarcze ( i wcale sie nie dziwie ) , no i wszystko pico bello, po kilku upalaniach same sie naprawiły :idea: serio, teraz nic nie bije i sam zachodze w głowe jak to możliwe. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza zaomntowana prawidlowo - tzn lewa na lewa / prawa na prawą stronę

Piasta oczyszczona tak ze nawet nowa taka czysta nie byla chyba.

+ nowy klocek ATE.

 

No to faktycznie tajemniczo. Oczywiście nie mam powodu Ci nie wierzyć. Mnie to, jak na razie, nie spotkało, co sobie chwalę :mrgreen: Tak czy siak jest to pierwszy przypadek o jakim dotychczas słyszałem a dotyczący możliwości pogięcia DBA. Szkoda, miałem nadzieję, że przynajmniej jedne tarcze będą mocno odporne na znaną chorobę tarcz OEMowych (i nie tylko). :sad:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Do układania nowego zestawu miałem instrukcję i było w niej, jak byk napisane, żeby przez pierwsze 200km nie dopuścić do sytuacji całkowitego zatrzymania tarczy przy wciśniętym pedale hamulce. Jak mam A/T więc wyobrażcie sobie jakie były jaja z dojeżdzaniem do np. świateł z zaciąganym coraz bardziej rękawem :mrgreen:

 

 

[ Dodano: Wto Sie 25, 2009 10:12 am ]

carfit,

Edwin, nie chcę upraszczać sprawy ale....

W TWOIM PRZYPADKU WSZYSTKO JEST MOŻLIWE

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Pozdrawiam

Dłużnik :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena nie zabiła - 1.500 PLN (zestaw WRXowy przód).

 

tyle zapłacisz za Zimermany wiercone + DS 2500 + RBF , na przód do WRX.

zestaw działa idealnie- ostatnia pojeżdżafka na lotnisku Bednary (dystans ok 30km) w mocnym upale, nie wyczułem żadnego zmęczania zestawu

 

Moze te tarcze nie są z najwyższej półki ,ale dobrze dotarte i zahartowane daja rade :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...