OZ Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Ponieważ temat gwarancji jest dość drażliwy (szczególnie dla tych którzy chcą mieć więcej KW niż dała fabryka) to chciałbym się Was zapytać, co Wam sie zepsuło w Subaru na gwarancji i zostało wymienione przez SIP. Taki mały, forumowy test najbardziej awaryjnych części przez "gwarancyjne" lata użytkowania. Przy okazji każdy sam sobie odpowie na pytanie, czy okresowe przeglądy w ASO mu sie opłacają czy też nie. Mam nadzieję, że Dyrekcja się nie obrazi A więc co jest piętą Achillesową naszych AWD ? PS. Oby ten topic był krótki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Pytasz czy SIP naprawia na gwarancji modyfikowane samochody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 OZ'owi raczej chodzi o to czy wstrzymywanie sie z modyfikacjami az do konca gwarancji jest rzeczywiscie tego warte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 To ja dostalem w US WRX od Subaru fabrycznie nieszczelna chlodnice o czym dowiedzialem sie po roku uzytkowania auta. Ciekla na laczeniu gornego zbiornika z czescia aluminiowa, podobno czesto sie to zdarza w chlodnicach z 2002. Dealer mi ja wymienil od razu na nowsza. Pozatym, odpukac w niemalowane, nic (50kkm/2 lata). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Tarcze z przodu. Wylazły przy przebiegu 11 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Kuba: rozumiem, ze te przerobki, ktore widac w avatarze, to zrobiles po uplynieciu gwarancji? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Model '02 miał problemy z tylnymi amorami. Co do '04 to nie słyszałem o żadnych problemach i sam nie mam też żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Mam jeszcze trzy miesiące gwarancji na WRX-a (rok prod.2001, 1 rej. 06.02). Jak na razie wystąpił kłopot z piszczącą szybą (jeden z warszawskich serwisów na razie nie poradził sobie z tym kosmicznym problemem). Z tylnym zawieszeniem - coś słychać bardzo delikatnie, tylko nie wiadomo co - na jazdę nie ma wpływu. I teraz, przy przebiegu 37 tys. czuć, że tarcze się pofałdowały. Właśnie się zastanawiam czy kwalifikuje się to do gwarancji, czy do elementów eksploatacyjnych. Dodam, że samochód używany do jazdy emeryckiej. Reszta bez najmniejszego zarzutu, więc chyba nie jest najgorzej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 zawieszeniem - coś słychać bardzo delikatnie, tylko nie stuka? bo delikatne stukanie to moga byc poluzowane elementy zawieszenia. To normalne na polskich drogach, wystarczy zeby chlopaki w serwisie dokrecili. My w ciagu 5 lat ze dwa trzy razy musielismy tak robic (dodam, ze w Nissanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 A może stokają łączniki stabilizatora. Jest to problem który występuje średnio co 30km. Mój WRX przejechał 70kkm. Z usterek, to padniety akumulator i właśnie łączniki stabilizatora tył. Ja w każdym razie nie czekałem na koniec gwarancji OZ przecież masz US Speca, więc chyba gwarancją nie musisz się przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Legacy B4 kombi 2 L: -przednie tarcze hamulcowe (oczywiście razem z klockami) przy 10 tys. -błędy w oprogramowaniu (kasowane systematycznie) -do wymiany tuleje łączące sytabilizator z budą przy 35 tys. -opuszczona przednia prawa szyba do poprawki mocowania -wahania obrotów przy zimnym silniku zaraz po odpaleniu -ponadto często przepala się lewa żarówka mijania (wymiana już cztery razy w roku). Ogólnie nie jest źle ale spodziewałem się zero usterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Jak stuka, to w pierwszej kolejności sprawdzić łaczniki stabilizatora. U mnie wymienione już i z przodu i z tyłu (te ostatnie się jeszcze na gwarancji załapały). Z tago co mówią mechanicy, to bardzo typowa przypałość i pierwsza rzecz jaką zawsze sprawdzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Kurczę, toś mnie pocieszył! Poprzednimi autami przejeżdżałem więcej kilosów i nic z zawiechem! Za to psuły się inne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 foryś: - wszystkie łączniki stabilizatora; - gumy trzymające stabilizator przód; + akumulator i sprzęgło wymieniane z własnej kieszeni.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 No tak, akumulator też wymieniałem- zapomniałem dodać. To było najtańsze badziewie Panasonica i zdechło na amen już po pół roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 Łączniki stabilizatorów wszystkie w Forysiu poszły? No to mnie załamujecie W Pegotach mi się to sypało i byłem wyrozumiały ale tu.... no chyba nobodys perfect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Kurczę, toś mnie pocieszył!Poprzednimi autami przejeżdżałem więcej kilosów i nic z zawiechem! Za to psuły się inne rzeczy. Panowie nie ostukujmy się, innymi autami tak się nie jeździ. Ciekawe ile szkoleń SJS czy naszych nie udolnych prób jazdy bokiem jak Colin wytrzymały by inne marki Po za tym w Subaru są większości felgi 17" z oponą o profilu 45 które nie były projektowane na Polskie drogi i wszelkie delikatnie mówiąc uderzenia przenoszą na zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi555 Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Łączniki stabilizatorów siłą rzeczy wybijają się na polskich drogach, zastanawiam się nad założeniem neopranowych silent blocków które zastępują standartowe plastiki, są dostępne w sklepie MTS rally. :?: Ma ktoś z was jakieś doświadczenie co do tych produktów :?: http://www.mtsrally.com.pl/sklep/index.php?cat=Zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2005 Slyszalem opinie uzytkownikow, ze te druciane sa nic nie warte. Lepiej dolozyc troche i od razu kupic cale aluminiowe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Kuba ile u Ciebie kosztuja aluminiowe laczniki :?: bo w Polsce szukalem i niestety nie znalazlem. Moze zle szukalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Sa niestety okolo dwa razy drozsze od tych drucianych. Mozna je kupic w granicach $100 do $130. http://www.pdm-racing.com/products/subaru_corner.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Dzieki za info, moze sie skusze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 Te ze strony MTS mam zalozone na tyl i jak na razie nic sie nie dzieje. Natomiast takie jak pokazuje Kuba tez sa w MTS, moze nie identyczne ale bardzo podobne. Sa okolo 100 pln drozsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 A gdzie je widzisz? Bo zauważyłem, ze pasują też do legacy, i jeżeli dołożenie 100 zł ma spowodować, ze wytrzymają więcej od tych drucianych (auto dłużej nie będzie stukać) to bardzo chętnie bym sobie sprawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 22 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2005 A gdzie je widzisz? Bo zauważyłem, ze pasują też do legacy, i jeżeli dołożenie 100 zł ma spowodować, ze wytrzymają więcej od tych drucianych (auto dłużej nie będzie stukać) to bardzo chętnie bym sobie sprawił. W Warszawie na ul. Boxerskiej w MTS oczywiscie. Na stronie nie ma, ale napisz do nich to Ci przesla zdjecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się