lukciosti Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Cały czas jeżdżę na ustawieniu AUTO, ale od wczoraj przy toczeniu się samochodu usłyszałem jak coś stuka. Regularnie i wyczuwalnie. Jak zacząłem się bawić DCCD to się okazało, że na OPEN nic nie słychać, ale jak ustawię na LOCK to auto jedzie (przy minimalnej prędkości) jakby było przez coś hamowane i dosłownie nagle staje. W tym momencie jak przestawię na OPEN to jest takie bardzo głośne walnięcie wyczuwalne w całym samochodzie. Przy ustawieniu na AUTO i zejściu na OPEN też jest to walnięcie. Pewnie to nie DCCD tylko jakieś bebechy w środku, ale że jestem zielony w temacie prośba o podanie możliwej przyczyny usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 jestem zielony jak chodzi o dccd, ale na pewno warto sprawdzic stopien zuzycia opon przod/tyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 lukciosti, DCCD ma to do siebie ze przy zmianie spiecia open/lock calym autem potrafi szarpnac a to ze staje przy LOCK to normalne :wink: zepnij auto i stan z gory na skreconych kolach, auto nie zjedzie :smile: rowniez przy cofaniu (powoli trzeba to robic) potrafia dochodzic dziwne odglosy ale to jest normalne, nie wiem ktory masz rocznik auta ale w TYPE R czy RA tak wlasnie jest i to jest normalne :cool: Do swojego auta wsadzilem komplet pasazerow i stanalem na gorce, ustawilem DCCD w pozycji LOCK i auto ani drgnelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 jak masz ten zewnętrzny sterownik to można sobie ustawić prędkość przy której się wyłącza automatycznie i wtedy można uniknąc tych STUKÓW np przy parkowaniu, albo wyłącz DCCD ręcznie jeszcze na prostych kołach zanim zaczniesz parkować. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 ...ale nadal nie jestem spokojny o to stukanie, które słyszę kiedy auto toczy się wolno przy ustawieniu AUTO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 lukciosti, podstawowe pytanie brzmi: czy stukanie jest przy jeździe z wyprostowanymi kołami, czy ze skręconymi. Jeśli to pierwsze, to jest problem - pytanie tylko, jak duży. Jeśli to drugie, a stukanie pojawia się przy "lock" i jedną-dwie pozycję niżej, to można spać spokojnie :cool:. Co do tego, że jest stukanie przy wolnym toczeniu przy ustawieniu "auto" - jeśli dzieje się to na prostych kołach, to mogą to być amortyzatory (ale ten dźwięk pewnie znasz), albo np. półośka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Właśnie dzieje się to na prostych kołach i nie jest to dźwięk z amorów bo ten znam Mam już pewne przypuszczenie, ale obecnie nie jeżdżę autem oraz czekam na pewne części żeby to potwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 a co ty taki tajemniczy powiedz co chcesz sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Właśnie dzieje się to na prostych kołach No to niedobrze. Dla mnie to ewidentnie jakaś usterka mechaniczna. Jeśli jest to ciche, regularne stukanie, to może to końcówki drążków...? nie jest to dźwięk z amorów bo ten znam He he - tak właśnie założyłem . Mam już pewne przypuszczenie, ale obecnie nie jeżdżę autem oraz czekam na pewne części żeby to potwierdzić. Czekamy na info :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 No trochę to trwało, ale chyba znam przyczynę. Kiedy słyszałem te stuki jeździłem na 17 z przodu i 18 z tyłu. Zapewniano mnie że różnica profili opony zniweluje różnicę... Tydzień temu wróciły moje 18". Jak na razie na auto i open nic nie słychać ale na lock i skręconych kołach autem szarpie,stuka i staje w miejscu. Kiedy przepnę na open jest takie mocne stuknięcie i wszystko jest ok. Czy to jest norma, bo mam wrażenie że wcześniej tego nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Kiedy słyszałem te stuki jeździłem na 17 z przodu i 18 z tyłu Piękny patent Panie w szuwarku :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Wyglada na to, ze norma - bo juz w dwoch samochodach z DCCD przy otwieraniu dyfra zaobserwowalem to samo. W kazdym razie moj tak robi, a nie wyglada na zepsuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Kiedy słyszałem te stuki jeździłem na 17 z przodu i 18 z tyłu Piękny patent Panie w szuwarku :roll: Proszę nie dobijaj mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 No trochę to trwało, ale chyba znam przyczynę. Kiedy słyszałem te stuki jeździłem na 17 z przodu i 18 z tyłu. Zapewniano mnie że różnica profili opony zniweluje różnicę... Nie powinieneś nawet jeździć na różniącym się bierzniku albo na nie równo startych oponach a co dopiero na różnych średnicach felg.... Tydzień temu wróciły moje 18". Jak na razie na auto i open nic nie słychać ale na lock i skręconych kołach autem szarpie,stuka i staje w miejscu. Kiedy przepnę na open jest takie mocne stuknięcie i wszystko jest ok. Czy to jest norma, bo mam wrażenie że wcześniej tego nie było. Jak auto jest spięte to ma problem z wolnym skęcaniem albo cofaniem i robi tzw żabkę a przy rozpinaniu jakby ktoś przydzwonił młotkiem... ja to nawet troche lubie :-) Jest ok i tak ma być :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Kiedy słyszałem te stuki jeździłem na 17 z przodu i 18 z tyłu Świetny patent na zabicie napędu :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 ale mnie zestresowaliście - jeżdżę na mocno zużytych oponach - i ostatnio coś mi stuknęło na pełnym skręcie przy niskiej prędkości - chyba musze kupić nowe laczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 ale mnie zestresowaliście - jeżdżę na mocno zużytych oponach - i ostatnio coś mi stuknęło na pełnym skręcie przy niskiej prędkości - chyba muszę kupić nowe laczki Jeśli są równo zużyte , to nie ma stresu . Pilnuj ciśnienia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snt Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Apropo się podłącze po temat, jaka może byc max różnica w mm bieznika między tył/przód aby nie było obawy o napęd? 1-2 mm jest dopuszczalne czy to juz dużo? Pytam bo padła mi wiskoza i tak sie zastanawiam co ma wplyw na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Apropo się podłącze po temat, jaka może byc max różnica w mm bieznika między tył/przód aby nie było obawy o napęd?1-2 mm jest dopuszczalne czy to juz dużo? IMHO 2mm to już dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=122891 Już kiedyś pytałem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snt Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ooo, dziękowac.... Czyli jakiś inny powod padniecia wisko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ooo, dziękowac.... Czyli jakiś inny powod padniecia wisko... Nie koniecznie . Na drzwiach mam naklejkę , że przy pełnym obciążeniu należy dopompować nawet 0,7 na tył :!: Ja kilka razy w roku jadę trasę 480 km z Gdyni do domy z autem załadowanym po dach . Przypomnij sobie czy to nie taki przypadek :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snt Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 W sumie raz mi się udało jechac 500 km 5 osob i pelen bagaznik bez dopompowywania, ale to tylko jeden raz tyle ze za mojej kadencji. Nie wiem jak bylo wczesniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ooo, dziękowac.... Czyli jakiś inny powod padniecia wisko... mogla tez pasc od czestego strzelania ze sprzegla na suchym asfalcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Apropo się podłącze po temat, jaka może byc max różnica w mm bieznika między tył/przód aby nie było obawy o napęd?1-2 mm jest dopuszczalne czy to juz dużo? IMHO 2mm to już dużo. Nie przesadzacie aby? Watpie, zeby kazdy wlaciciel subaru pilnowal takich drobiazgow, a samochody jezdza i jezdza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się