Skocz do zawartości

DCCD - niepokojący objaw.


lukciosti

Rekomendowane odpowiedzi

Cały czas jeżdżę na ustawieniu AUTO, ale od wczoraj przy toczeniu się samochodu usłyszałem jak coś stuka. Regularnie i wyczuwalnie. Jak zacząłem się bawić DCCD to się okazało, że na OPEN nic nie słychać, ale jak ustawię na LOCK to auto jedzie (przy minimalnej prędkości) jakby było przez coś hamowane i dosłownie nagle staje. W tym momencie jak przestawię na OPEN to jest takie bardzo głośne walnięcie wyczuwalne w całym samochodzie. Przy ustawieniu na AUTO i zejściu na OPEN też jest to walnięcie. :(

Pewnie to nie DCCD tylko jakieś bebechy w środku, ale że jestem zielony w temacie prośba o podanie możliwej przyczyny usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukciosti, DCCD ma to do siebie ze przy zmianie spiecia open/lock calym autem potrafi szarpnac a to ze staje przy LOCK to normalne :wink: zepnij auto i stan z gory na skreconych kolach, auto nie zjedzie :smile: rowniez przy cofaniu (powoli trzeba to robic) potrafia dochodzic dziwne odglosy ale to jest normalne, nie wiem ktory masz rocznik auta ale w TYPE R czy RA tak wlasnie jest i to jest normalne :cool:

Do swojego auta wsadzilem komplet pasazerow i stanalem na gorce, ustawilem DCCD w pozycji LOCK i auto ani drgnelo :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz ten zewnętrzny sterownik to można sobie ustawić prędkość przy której się wyłącza automatycznie i wtedy można uniknąc tych STUKÓW np przy parkowaniu, albo wyłącz DCCD ręcznie jeszcze na prostych kołach zanim zaczniesz parkować.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukciosti, podstawowe pytanie brzmi: czy stukanie jest przy jeździe z wyprostowanymi kołami, czy ze skręconymi.

 

Jeśli to pierwsze, to jest problem - pytanie tylko, jak duży. Jeśli to drugie, a stukanie pojawia się przy "lock" i jedną-dwie pozycję niżej, to można spać spokojnie :cool:.