pitgol Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Podpowiedzcie dobrzy ludzie, czy opona 215/65/16 nie będzie aby obcierać o nadkola w turbodziadku? Mam szanse kupić tanio zakolcowane do zabaw po sniegu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 na seryjnych sprezynach moze i wejdzie, na nizszych na pewno nie, ale jak cena naprawde jest dobra, to warto wziac nawet gdyby mialy sie nie zmiescic :wink: towar jest chodliwy i chyba nie bedzie problemow z odsprzedaza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 thx.. z kaską cienko, nie będę się pakował. jakby ktoś był zainteresowany -> mogę dać namiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Podpowiedzcie dobrzy ludzie, czy opona 215/65/16 nie będzie aby obcierać o nadkola w turbodziadku? Mam szanse kupić tanio zakolcowane do zabaw po sniegu... Różnica w średnicy koła blisko 6cm, co możesz tutaj sprawdzić. Standard dla T-dziadka ("opona wzorcowa") to 205/60/15. Na szerokość - nie problem ale wysokość HGW. ...subiektywnie i po różnych przerobionych kombinacjach offsetu felg i rozmiarów opon - chyba bym się obawiał. Albo załóż sprężyny od OBK lub Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Różnica w średnicy koła blisko 6cm...("oponaD Czyli 3cm na promieniu. Ja o około tyle mam obniżonego Paździerza, a jeżdżę na np.205/55/R16 i nic nie obciera. Ostatnio zaczęło lekko obcierać z jednej strony przy dobiciach, ale założyłem nalewki 185/65R15 :roll: Trzeba założyć i sprawdzić, albo iść do wróżki, a nie na forum :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Szanowni koledzy Turbodziadkowcy, jak zrestartować kompa w Legacu ? Bo zdarza się, że wywala jakiś błąd CHECK ENGINE i auto mi na gaz niereaguje. Zupełnie niezaleznie od warunków i pory. Pozdrawiam Siela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Siela, sobie najpierw wymrugaj błęda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Złącz dwie kostki, jednopinowe w kształcie T. Powinny być mniej więcej nad prawym kolanem kierowcy. Chyba, że mam coś popaprane u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uamzim Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 zlacz bodajze czarne kostki diagnostyczne pod kierownica i przekrec kluczyk ;-) jak bedzie migac jednostajnie przed dluzszy okres czasu tzn. ze wsio ok ;-) jak beda sekwencje krotkich, dlugich blysniec, to juz gorzej gdzies jest na necie tabelka z kodami bledow.. nie chce mi sie szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 gdzies jest na necie tabelka z kodami bledow.. :arrow: http://www.troublecodes.net/Subaru/ :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zobaczcie tego antyka Zna ktoś specyfikacje tego potworka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zobaczcie tego antyka Zna ktoś specyfikacje tego potworka ?? Spec. Podnośnik Dwukolumnowy? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mnie to naprawde interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Ale opcja podana przez szczur'a jest całkiem prawdopodobna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Już kiedyś to rozkminialiśmy na forumie i taki wniosek padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=YWekwsR5 ... re=channel Z drugiego jego filmiku wiadomo że 2.0 To już jakaś informacja :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Padła mi chyba pompa w legacu. Mam starą od STI. Legac ma moc 250-260KM, STI miał w serii na seryjnej pompie 280KM. Jak myślicie - jest sens robić przeszczep? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Padła mi chyba pompa w legacu. Mam starą od STI. Legac ma moc 250-260KM, STI miał w serii na seryjnej pompie 280KM. Jak myślicie - jest sens robić przeszczep? Widziałem tę operację na żywo, na swoim Paździeżu... z podmianką kosza zajęło to mechanikowi może 0,5h. Pompa styka, ale ja mam/miałem w zasadzie seryjną moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 złączyłem te kostki i wyskoczyło tak: wolno x 2 i zaraz potem szybko x 3. Jak odczytać ten kod bo nie bardzo rozumiem sens tych kodów z tabelki błedów i sposobu odczytywania. EDIT Dobra już wszystko wiem. Przepływka ja to mam szczęście. Drugie Subaru, drugi raz przepływka do wymiany :] Ma ktoś może z Legaca Turbo dobrą do sprzedania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Urban Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 wolno 2 szybko 3 ( i powinna się powtarzać ta sekwencja ) - kod 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Pompa styka, ale ja mam/miałem w zasadzie seryjną moc Postanowiłem nie pasztecić i zamówiłem "łolbro" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacyfann Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam wszystkich jestem nowy i mam problem, pomyślałem ze gdzie jak gdzie ale najlepiej będzie spytać się miłośników marki przejdę do rzeczy potrzebuje napinacz rozrządu do Legacy Turbo nigdzie nie mogę dostać a mój się wylał i nie napina paska może ktoś taki ma może być używany , z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Najpierw zajrzyj tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 Pierwszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacyfann Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Przepraszam juz sie przywitałem :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się